Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


YUAN IS TUAN

Posted: 05 Nov 2016 07:00 PM PDT





f.b



YUAN is TUAN
Ali Baba is Real economics. Its no longer the dream of 80's.
China doll is Idol.
Congratulations Jibby.
















--------------

SELIM MELIM - GEMOK PENDEK

Posted: 05 Nov 2016 06:00 PM PDT





CANTIK TUNJUK PADA DUNIA
kalau isteri kita cantik kita nak tunjuk kepada dunia dan bangga...kalau isteri macam badak hodoh pendek...terpaksa juga tunjuk sayang depan orang buat wayang drama sketsa...kah kah kah....nasib engkau lah wahai... lihat lah kekurangan yang allah berikan....billion dalam bank....merata orang cium tangan...

nak peluk bini masa tidur...tangan tak cukup panjang....berdengkur macam dino...kah kah kah...seksa hidup tengok orang lain yang bawah bawah miliki isteri cantil slim mlim...nak tolak banyak rahsia bocor...seksanya hidup.. duit banyak... harta billion tapi tak boleh guna...seksa tu kah kah kah on MEMBACA TANDA DAN MAKNA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/6/16

TIKAM BIJI MATA
itu bezanya yg berpendidikan tinggi dan yg dididik bomoh...kelasnya tersendiri...didikan bomoh...bila sudah senja..dia akan membebel sendiri..bebelen nya berulang dan siapa yg tersangkut dgnnya atau terperangkap dalam naugannya..pasti mati duduk masa main COC...tau apa bebelannya....NAMA BAPAK HAMBA..KEMENYAN..

INI IBU HAMBA..SETANGGI..HAMBA..NAMA HAMBA....TEMPAT BARA....hehhehehe...kalau aku ada masa tu...aku tikam biji mata dia dgn kayu aiskrim....kakakakakkaa on MEMBACA TANDA DAN MAKNA
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 11/6/16

GEMOK DAN BOROS
Beza sangat antara wan azizah dan tun siti berbanding suami najib yg gemok dan boros tu. Betul ke orang cakap.. betina gemok biasanya otak kecik dan tak berfungsi? Keturunan baik, baik la jadinya. on MEMBACA TANDA DAN MAKNA
Anonymous
on 11/5/16

------------

MEMBACA TANDA DAN MAKNA

Posted: 05 Nov 2016 06:00 AM PDT





SELIM MELIM
TT, Yang saya nampak dua-dua Doktor, dua-dua pakai cermin mata, dua-dua slim-melim, dua-dua dalam kelasnya yang tersendiri. Dua-dua suaminya bijak. Tak macam....(lu pikirlah sendiri). on BIDUK LALU KIAMBANG BERTAUT
Anonymous
on 11/5/16

JURUPRIHATIN
Tt, sebagai juruprihatin pada bahasa kiasan, aku terpanggil nak catat peringatan supaya tiada sesalan kemudian... Kalau biduk lalu kiambang bertaut, bagus la... Tapi kalau beruk lalu siamang terpaut, Atau kalau tebuk layu kumbang cabut, Itu sangat teruk serta menyongsang! on BIDUK LALU KIAMBANG BERTAUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/5/16



-------------

ABANG MARAH - ABANG AKAN TURUN KE DATARAN

Posted: 05 Nov 2016 05:00 AM PDT







ABANG

KITA TURUN

19 NOV 2016

KITA TIBAI

PENYAMUN NEGARA







CARA MEMBACA MEDIA MALAYSIA

Posted: 05 Nov 2016 04:30 AM PDT






INGAT CARA

MEMBACA

MEDIA KITA

JIKA DINAFI

APA ERTINYA?


Tak masuk akal tuduh saya jual negara kepada China, kata Najib
 | November 5, 2016
Najib berkata, usaha beliau mendapatkan FDI adalah untuk mewujudkan peluang kerja bergaji tinggi dan prospek lebih baik bagi rakyat Malaysia.






BEIJING: Najib berkata, pelaburan langsung asing (FDI) penting bagi pertumbuhan ekonomi negara.
Perdana menteri berkata, rakyat asing yang melabur di negara ini tidak boleh membawa balik infrastruktur yang dibina mereka di Malaysia ke negara asal mereka.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

GADAI JUAL

LINGKUP 

TANAH MELAYU

DIREMBAT 

CHINA

--------------

SILA KLIK IKLAN

Posted: 05 Nov 2016 04:00 AM PDT











DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


-----------

LAWAN LAWAN DAN LAWAN

Posted: 05 Nov 2016 02:30 AM PDT



 
HADIR BERAMAI-RAMAI!!

Isnin 7 November 2016 
9.00 pagi
Mahkamah Rayuan Putrajaya

turun dan tunjukkan sokongan
jika  dipenjara enjara, 
 takkan pernah menyerah










-------------

JEMPUTAN MALAM INI DI RANTAU

Posted: 05 Nov 2016 02:00 AM PDT





MALAM ini

DI RANTAU

N.SEMBILAN





------------------

MEMBACA TANDA DAN MAKNA

Posted: 05 Nov 2016 01:30 AM PDT






INI SEMIOTIK



Pertemuan Siti Hasmah dan Wan Azizah lengkapkan gabungan politik baharu

05 November 2016
Pertemuan Dr Siti Hasmah Ali dengan presiden PKR  Dr Wan Azizah Wan Ismail merupakan satu lambang perpaduan yang sedang terjalin erat dalam kalangan anggota serta parti-parti daripada Pakatan Harapan," kata bekas pemimpin akar umbi Umno Khairuddin Abu Hassan.
MEMBACA

TANDA 

MEMBACA

MAKNA


----------------

CARA MENGENAL MUSUH

Posted: 05 Nov 2016 12:30 AM PDT






CARA MENGENAL 

MUSUH

JIKA MUSUH MENYERANG
BUKAN SATU  YANG TIDAK BAIK
INI SATU TANDA YANG BAIK

ERTINYA
APA YANG BUAT
APA YANG KITA LAKUKAN
SEDANG
MENUSUK DALAM
KE NADI MUSUH

JIKA MUSUH TIDAK MENYERANG 
INI  SATU TANDA 
YANG AMAT TIDAK BAIK

ERTINYA APA YANG KITA BUAT
APA YANG KITA LAKUKAN
TIDAK MENGGUGAT MUSUH

ERTINYA MUSUH SELESA
ERTINYA KITA HAMPEH
ERTINYA KITA TIDAK EFEKTIF
ERTINYA KITA BUAT KERJA SALAH
ERTINYA KITA DAH SAMA
MACAM MUSUH
ATAU
SUDAH JADI
PENASEHAT MUSUH

nota
kenali dirimu
kenali musuhmu
seratus pertempuran
seratus kemenangan



---------------

JUAL DAN GADAI

Posted: 04 Nov 2016 11:30 PM PDT






MAO HU TANG

JANGAN RISAU

SEMUA BOLEH

JUAL & GADAI












Zimbabwe to make Chinese yuan legal currency after Beijing cancels debts

Yuan becomes the latest currency to be approved for public transactions in Zimbabwe, as the southern African nation seeks to increase trade with Beijing

Zimbabwe has announced that it will make the Chinese yuan legal tender after Beijing confirmed it would cancel $40m in debts.
"They [China] said they are cancelling our debts that are maturing this year and we are in the process of finalising the debt instruments and calculating the debts," minister Patrick Chinamasa said in a statement
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
SEMUA BERES

CHINA DOLL

PUN ADA







---------------

JAM DUA MALAYSIAKINI AKAN RUNTUH

Posted: 04 Nov 2016 10:30 PM PDT






JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG 

HARI INI

JAM DUA

BANGUNAN

MALAYSIAKINI

AKAN RUNTUH

KONTREKTOR

BUMI KELAS F

DIPERLUKAN







---------------

MAO DER MA

Posted: 04 Nov 2016 10:00 PM PDT




MAO DE DAK
mao de dak mao yu an, sempene nama duit china mao ring it, sempena nama duit mesia mao do lah, sempena nama duit amerika, sudah kena BAKAR! 

mao der ma, nak minta derma lagi,kot? mao klen tong, nak ke-leng-tong lagi? mao bi lion, nak banyak billion lagi? mao joo ta, jutawan...kot? on BILA NAK SAMAN SOROS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/4/16





--------------

NAJIB MENGADAP SOROS

Posted: 04 Nov 2016 09:30 PM PDT






KETUA 

PENYAMUN

JUMPA KETUA

PENYANGAK


Meeting With Soros Normal Courtesy Call – Najib 

KUALA LUMPUR, Oct 14 : Najib clairified that his meeting with currency speculator George Soros two years ago in New York was just a normal courtesy call.
"Yes I met him. What's wrong with that. It is a normal courtesy call between two partie
"Nothing to worry about. Even not an issue about toppling government. We did not talk about financial backing. Nothing sinister.
"He (Soros) wanted to meet me. In fact, (former prime minister) Tun Dr Mahathir Mohamad had come earlier to meet him," he told reporters after chairing a Barisan Nasional (BN) Supreme Council meeting at the Putra World Trade Centre here Friday night.
It had been reported that the opposition was playing up the issue in trying to stir up the people and wanted Najib to explain why he had met Soros.
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
PENYAMUN

SEMBAH

PENYANGAK

LU NAK CAKAP

APA?




-------------

SENIN MALAM - RADIO BANGSAR

Posted: 04 Nov 2016 08:30 PM PDT







SENIN MALAM

JEMPUT DATANG

JEMPUT DENGAR

Siri wawancara menuju #Bersih5

"Masa depan institusi perundangan di Malaysia"

Bersama Datuk Zaid Ibrahim
Bekas Menteri JPM (Undang2) &
Bekas MP Kota Bharu 

Moderator : Jimadie Shah Othman 
(Editor Malaysiakini.com)

TARIKH : ISNIN, 7 NOVEMBER 2016
MASA : 9.00 MALAM
TEMPAT : KELAB BANGSAR UTAMA,
52C JALAN KEMUJA OFF JALAN BANGSAR

JOM HADIR BERAMAI-RAMAI!!

INSTAGRAM : RADIOBANGSARUTAMA
FACEBOOK :radiobangsarutama
TWITTER : @R_Bangsar_Utama




----------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT