Khamis, 29 September 2016

Kerabu Bersuara ®

Kerabu Bersuara ®


Isu Air Selangor Angkara Perbuatan Khianat Dalaman

Posted: 29 Sep 2016 07:01 AM PDT



Pengurusan Air Selangor Sdn Bhd menggantung seorang pekerjanya kerana disyaki terlibat dalam perbuatan khianat yang menyebabkan gangguan bekalan air hingga menjejaskan 340,000 pengguna di Klang dan Petaling 1 September lepas.

Ketua Pegawai Eksekutif Air Selangor, Suhaimi Kamaralzaman berkata pekerja tersebut digantung pada 6 September lepas manakala laporan polis berhubung kejadian itu dibuat pada 9 September lalu.

Katanya laporan siasatan juga dikemukakan kepada Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN).

Terkini: Kenyataan Media Azizan Osman

Posted: 29 Sep 2016 06:53 AM PDT



FOR IMMEDIATE RELEASE

PRESS STATEMENT

SHAH ALAM, September 29: In response to the Press Statement made by University Malaya, we would like to inform that we take this matter seriously. We have seeked further clarification and the outcome of the inquiry will be communicated once the process has run its course.

We acknowledge the inconvenience this may cause, nonetheless, we are committed to continue to deliver the highest value to our clients and partners.

We are humbled by their loyalty and support and we will address this as efficiently as possible.

UNTUK SIARAN SEGERA

KENYATAAN MEDIA

SHAH ALAM, September 29: Merujuk kepada Kenyataan Akhbar dari Universiti Malaya, kami ingin memaklumkan bahawa kami mengambil perkara ini secara serius. Kami juga telah memohon untuk penjelasan lanjut dan sebaik sahaja proses ini berakhir, kami akan memaklumkan secara umum.

Kami kesal di atas kesulitan yang mungkin berlaku dan kami tetap komited untuk terus memberikan nilai yang tertinggi kepada pelanggan dan rakan sekutu kami.

Kami sangat menghargai kesetiaan dan sokongan mereka dan kami akan menangani perkara ini dengan sebaik mungkin.

For further information, visit:
Untuk maklumat lanjut, layari:

Richworks International Sdn Bhd
Website: www.richworks.com.my
Facebook: Azizan Osman Official Page

Contact/Hubungi: Corporate Communications Division
Email: inquiries@richworks.com.my

FAKTA PROJEK LADANG HUTAN @ PEMBALAKAN

Posted: 29 Sep 2016 06:29 AM PDT



[PROJEK LADANG HUTAN @ PEMBALAKAN]

Berikut pendedahan eklusif KelantanKini berkenaan kelulusan Projek Ladang Hutan Negeri Kelantan bermula dari tahun 1999-2016. Antara fakta yang menarik adalah TIADA kelulusan projek@kawasan baru sepanjang tahun 2014 dan 2015 di era kepimpinan YAB Ustaz Dato Ahmad Yaakub. Apa yang berlaku pada hari ini adalah pembalakan di kawasan yang telah diluluskan sebelum ini dan projek penanaman spesies hutan di kawasan yang diteroka secara haram. Semoga FAKTA yang dikemukakan ini menjawab fitnah pihak-pihak yang tertentu yang mempunyai agenda tersendiri terhadap kerajaan Kelantan. Yang HAK pasti MENANG!

Sumber: Jabatan Perhutanan Negeri Kelantan

Fynn Jamal kantoi menipu?

Posted: 29 Sep 2016 03:49 AM PDT



So Fynn Jamal sekali lagi kantoi menipu??
Sehari 2 lepas Viral kononnya dia berkahwin dengan Mat Despatch...tapi rupa2nya bukan.

Gitaris xpdc terbaik

Posted: 29 Sep 2016 03:47 AM PDT



Respek dengan guitaris kumpulan Rock XPDC brother IZO sanggup menunggu untuk mengaji Quran dahulu walaupown dah lambat untuk ke show@photoshoot. lepas abis turn nye terus cepat cepat cabut..hihi..Salute Bro..

Apabila agama telah masuk ke dalam hati, pasti akan taat perintah Allah walau apa jua keadaan sekali pun.Subhanallah..Smoga terus istiqomah.. - Jubah Ejay

Tiada ulasan: