Isnin, 9 Mac 2015

Biaqpila

Biaqpila


BUDAK MAUT TERCEKIK CEKODOK

Posted: 08 Mar 2015 08:07 PM PDT

Johor Bahru: Seorang kanak kanak lelaki berusia tujuh tahun ditemui tidak sedarkan diri dengan kesan muntah dipercayai tercekik cekodok pisang di pusat jagaan di Taman austin Perdana di sini Jumaat lalu.
Ibu mangsa, Ong Kai Yun, 32, berkata, anak bongsunya Kee Shao Ming tidak menunjukkan sebarang perubahan sikap malah mesra melambai tangannya sebelum dia bergegas ke tempat kerja kira-kira 7.30 pagi hari kejadian.
"Kira-kira jam 7.30 pagi, saya menghantar Kee dan kakaknya berusia lapan tahun ke pusat jagaan dan membekalkannya cekodok pisang.
"Namun kira-kira 8 pagi ketika saya dalam perjalanan ke tempat kerja selepas menghantar mereka, guru di pusat jagaan memaklumkan anak saya pengsan dan muntah sebelum saya menyuruhnya membawa anak saya ke Hospital Sultan Ismail.
"Selepas 12 jam dirawat, doktor mengesahkan Kee sudah tiada dan mereka turut menemui ketulan cekodok pisang tersekat di rongga pernafasannya," katanya ketika ditemui di sini hari ini.


hmetro

Tiada ulasan: