Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB

Posted: 19 Feb 2015 07:00 PM PST





MANA DBKL
Kenapa DBKL tak kutip sampah sampai Najib komplain "utter rubbish" ???? DBKL kena tukar dah , bahalol sangat buat kerja. on NAJIB KATA SIRUL - RUBBISH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/20/15



KAH 
 KAH KAH 
KAH KAH KAH


---------------

BERLESEN PULAK

Posted: 19 Feb 2015 05:51 PM PST




SABTU INI
JAM 4:00 PETANG
SOGO

Beri syarahan tanpa tauliah, Jais tahan pendakwah bebas Wan Ji

Pendakwah bebas Wan Ji Wan Hussin ditahan pihak berkuasa agama negeri Selangor selepas didakwa menyampaikan syarahan agama tanpa kebenaran di Shah Alam malam ini.
Wan Ji mengesahkan kepada The Malaysian Insider mengenai penahanan yang dibuat Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) sebaik selesai memberikan syarahan di sebuah surau di Seksyen 17, Shah Alam.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/beri-syarahan-tanpa-tauliah-jais-tahan-pendakwah-bebas-wan-ji#sthash.mBwM9jEt.dpuf


KAH KAH KAH

woit
ini sudah berat
beri kuliah pun
wajib ada lesen
nak buat baik pun
kena ada lesen
kah kah kah
ni macam kedai
tikam ekor 
yang berlesen okay
yang tak berlesen
kena serbu

MU ZAKAR APA



---------------

KANG KONG LAGI

Posted: 19 Feb 2015 10:33 AM PST



Kritikan Madey kerana sayangkan Najib

SHAH ALAM - Teguran dan kritikan yang dibuat ke atas pentadbiran  Najib Razak oleh bekas Mahathir Mohamad bukan untuk menjatuhkan beliau sebaliknya tanda sayang kepada pemimpin itu.
 
Pensyarah Kanan Pusat Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia (UUM), Dr Mohammad Fuad Othman melihat teguran yang dibuat bukan semberono sebaliknya melibatkan isu-isu yang tidak selesai atau tidak wajar dilaksanakan seperti perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPP), 1Malaysia Development Berhad (1MDB).


KAH KAH KAH

woit
ini betul kang kong
madey bukan sayang najib
madey mahu najib berambus
sebelum akhir bulan ini
sayang kepala bana apa?
cuba selidik apa madey
buat sekarang?
di mana madey sekarang?

cuba tanya
macam mana sirul
boleh sampai australia

APA PUNYA  KONG





-----------

INI SEDANG BERLAKU

Posted: 19 Feb 2015 05:19 AM PST




INI SEDANG BERLAKU

sirul mula becakap
madey sedang merancang
daim sedang merancang
ananda sedang kira wang
hutang 1MDB akan meledak
reformasi mula bergerak

najib makin diasak
najib makin sesak

persoalan kurun ini
sempatkah najib  
bertahan hingga selesai 
kenduri kawin anak rosmah

SABTU JAM 

4:00 PETANG

SOGO







-------------

SIRUL MENGARUT?

Posted: 19 Feb 2015 04:35 AM PST





KENYATAAN MEDIA

Kenyataan Pra-matang Najib Tentang Sirul Mencurigakan dan Wajib Disiasat

Kenyataan DS Najib Razak hari ini bahawa mustahil ("utter rubbish") Sirul "bertindak mengikut arahan" ("acted under orders") untuk membunuh Altantuya Sharibuu adalah satu kenyataan yang pra-matang, mencurigakan dan wajib disiasat Polis Di-Raja Malaysia.

Ini kerana DS Najib sebelum ini pernah mengaku malah bersumpah tidak mengenali wanita bernama Altantuya Sharibuu; jika benar beliau tidak mengenali dan tiada apa-apa kaitan, mengapa beliau memberi komen sebegini? Dan adakah beliau mempunyai maklumat lebih dari apa yang diketahui umum tentang perlakuan Sirul sehingga dapat memberi kesimpulan sebegitu?

Komen ini menimbulkan satu persepsi di khalayak ramai bahawa ada sesuatu yang tidak kena di dalam isu ini.

Sama seperti rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat, saya juga berharap pihak berkuasa tidak akan berlengah untuk menyiasat perkara ini.

Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi
Naib Ketua Angkata Muda KEADILAN

19 Februari 2015





-----------

PECAH BERITA TERNOW

Posted: 19 Feb 2015 01:28 AM PST







JENG JENG JENG
gwa teringat 
brixton london
gwa teringat rumah gwa
kalau gwa najib
gwa pindah sana
sirul
tak boleh cari

NOTA
tukar tiub pertama
memecah berita sedunia

kah kah kah


---------

MENGARUT - TUNGGU DULU

Posted: 18 Feb 2015 11:08 PM PST






KOMENTAR
dari maklumat australia
pada awalnya
pada ketika ini
suara hati sirul belum terbuka luas
masih ada pekara pekara
yang masih
tidak mahu diceritakan oleh sirul

wartawan di australia
merasakan bahawa  sirul masih
menaruh harapan
yang najib dan rosmah
akan bantu kes mereka

tapi kenyatan terbaru najib ini
kenyataan spontan dari  najib
yang menuduh  sirul mengarut
akan menjadi lumbong  emas

jawapan najib ini
akan menyakinkan sirul
bahawa masanya telah sampai
untuk jual cerita kepada akhbar

NOTA
tunggu dan nanti



 SIRUL 
AKAN BUKA CERITA

Terima arahan bunuh: Mengarut, kata 

Najib kepada Sirul 

Najib Razak menganggap bekas komando polis Sirul Azhar Omar membuat kenyataan mengarut apabila mendakwa beliau bertindak mengikut arahan ketika membunuh model Mongolia Altantuya Shaariibuu.
Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri rumah terbuka Tahun Baharu Cina di Wisma MCA hari ini, Najib yang sebelum ini turut dikaitkan dengan mangsa kes bunuh itu, enggan mengulas lanjut.
"Mengarut semua tu, mengarut," katanya sambil menggelengkan kepala.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/dakwaan-sirul-bunuh-altantuya-kerana-menurut-arahan-mengarut-kata-najib#sthash.SNuZ23Fw.dpuf


DEEPAK 

BELUM BUKA CERITA


KHAIRY
BELUM BUKA CERITA
-------------

NAJIB KATA SIRUL - RUBBISH

Posted: 18 Feb 2015 10:08 PM PST





SIRUL BUKA SURAH
najib dan rosmah
tidak akan dapat lari
tunggu dan nanti

najib kata
sirul : utter rubbish
tunggu cerita sirul


JUMPA SABTU INI

Posted: 18 Feb 2015 09:30 PM PST






JUMPA SABTU INI
Ingat aku 17 tahun lepas masa first first aku keliru berdemo....dua hati masa tu...nak ikut ke dak....bila ku perhatikan disekililing ku...dengan bibir kering..senyum ikhlas..kening berkerut dengan yakin...penumbuk dihayun tanda marah ORANG ORANG LAMA yang hadir...

aku jadi yakin...inilah perjangan yang idle bagiku...jalanraya...yes... jalanraya..sekarang aku mencicah 46 tahun...keyakinan aku masih jalanraya...kalau takut langgar tol..jangan masuk jalanraya...masuk perlukan pembayaran...kita bayar CASH....FRU FRU yang bertugas kami langgar..

dua tiga orang tu jiran aku..sampai sekarang kalau minum kedai meke akan geleng kepala memandang ku...kerana aku akan buat isyarat rempuh lada mereka hinggakan mereka tersenyum dan kalau ada demo besok ..kalau terserempak mereka..mereka yang akan tegur aku...JUMPA ESOK BOS......kakakkakakaka.....tatap....jom kita mandi darah kalau cara halus bawak sial bikin habis beras.....kakakkakakakakaka...JALANRAYA...TATAP....... on BANGUN DAN LAWAN
Publish | Delete | Spam
DD KAYBEE
on 2/18/15




---------------

JANGAN PERGI LANCHOW

Posted: 18 Feb 2015 07:50 PM PST







FACE BOOK


pendakwaraya adhock pun perlu ditegur juga.




KAH KAH KAH
woit
lanchowlaaaa
kah kah kah


--------------

YOUJI PASANG NIAT

Posted: 18 Feb 2015 07:42 PM PST





KOMENTAR
niat dan cita cita
untuk menubuhkan kerajaan perpaduan
antara pas dengan gerombolan
united malays national organisation
bukan satu yang baru
dari semenjak tahun 2008 lagi
dari zaman hasan ali lagi
agenda ini telah dibincangkan

agendanya ialah: raja melayu islam

gerombolan  youji ini
gerombolan yang mahu kerajaan perpaduan
merancang agar pas ditendang dari pakatan
kerana itu semua perangai pas
semua kenyataan pas
menjuruskan ke arah ini

ditendang keluar dari pakatan
akan dilihat indah politiknya
dilihat jujur politiknya

ini kerana jika agenda : KELUAR PAKATAN
dibincang dalam muktamar
maka jawabnya gerombolan youji 
akan kalah
ini hakikat
ini fakta
ahli pas tidak akan bersetuju 
PAS keluar PAKATAN

NOTA
perangai PAS ini disambut pula
oleh DAP yang memiliki agenda sendiri


الدجاجدين 


Tindakan atas bekas timbalan presiden PAS jika 

timbulkan kekeliruan, kata Salahudin 

Kenyataan bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa yang membayangkan masih wujud usaha mengadakan kerajaan perpaduan antara PAS dengan Umno akan dibincangkan dalam mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat awal bulan depan.
Naib Presiden PAS Salahudin Ayub berkata, beliau sendiri akan membawa perkara ini dalam mesyuarat itu untuk diambil keputusan bersama.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tindakan-atas-bekas-timbalan-presiden-pas-jika-timbulkan-kekeliruan-kata-sa#sthash.fv0qaGOm.dpuf

KAH KAH KAH

woit
salahudin dah berani
nak bawa kes YOUJI
dalam mesyuarat
kah kah kah
ini ertinya youji
meroyan lagi
sampaikan salahudin
yang play safe pun
tak tahan

APA PUNYA TIPU

--------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT