Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB

Posted: 06 Dec 2014 06:30 PM PST




KOMENTAR
mulanya naib presiden amerika bersuara
menyanggah najib razak
kemudian duta amerika bersuara

ini maknanya
telah wujud satu dasar di rumah puteh
satu polisi menolak akta hasutan 1948

akta ini dilihat oleh amerika
saperti kata PAK DUTA
akta ini digunakan untuk
mengalahlan musuh politik
dan bukan untuk membuka
ruang demokrasi berboncang
dan berdebat

NOTA
belum pernah terjadi
secara terbuka naib presiden amerika
menyanggal pemimpin malaysia

juga belum pernah terjadi
duka amerika membuat temubual
dengan poral berita 
yang bukan pro pembangkang
tapi portal anti kerajaan




KAH KAH KAH
woit
apakah ini maknanya
hari hari akhir
saekor najib

KAH KAH KAH


BERAPA KILO BERAT ROSMAH

Posted: 06 Dec 2014 05:30 PM PST




Adun disiasat Akta Hasutan nafi kaitkan 

peruntukan Permata dengan Rosmah 

Wakil rakyat Selangor Haniza Mohamed Talha, yang dipanggil polis memberi keterangan bagi membantu siasatan mengikut Akta Hasutan 1948 kerana mempertikaikan peruntukan bagi Program Permata Negara (Permata), menafikan mengaitkan perkara itu dengan isteri perdana menteri.
Katanya ketika dihubungi The Malaysian Insider, beliau hanya menyebut mengenai peruntukan besar yang diterima Permata iaitu sebanyak RM711 juta dan menyifatkannya tidak wajar ketika Putrajaya waktu itu baru mengumumkan potongan subsidi minyak.
"Dia (polis) ingat saya kata Rosmah (Muhamad Rosmah bin Mansor) terima RM711 juta, sebenarnya saya tak sebut Rosmah terima.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/adun-disiasat-akta-hasutan-nafi-kaitkan-peruntukan-permata-dengan-rosmah#sthash.zHbCn7do.dpuf


KAH KAH KAH

woit
kalau tanya
berapa kilo berat rosmah
adakah akan ditangkap
oleh akta hasutan 1948

kalau cakap rosmah
slim cun bergetah
adakah stu fitnah
dan didakwa oleh
akta hasutan 1948






Akta Hasutan bukan alat politik Putrajaya, 

kata Khairy

Akta Hasutan 1948 bukan alat politik untuk menutup ruang kritikan terhadap kerajaan atau menyekat kebebasan bersuara rakyat, kata Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin. - 

See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/akta-hasutan-bukan-alat-politik-putrajaya-kata-khairy#sthash.pqqIDy0A.dpuf

KAH KAH KAH

woit
perlu jawab ke malaon ni?
setakat ijazah PPE di oxford
bangang sama 
macam ijazah
MALAY STUDY
di universiti malaya

KAH KAH KAH






-------------

AMERIKA MULA MENYERANG

Posted: 06 Dec 2014 04:00 AM PST





KOMENTAR
apa yang dilakukkan oleh najib
tidak disukai oleh amerika
najib dilihat sedang mengikut kata
kumpulan melayu extreme kanan

dasar najib ini tidak selari
dengan mimpi  dan angan-angan
kuasa imperial amerika
untuk memasask asia

awas!
kenyataan biden ini juga
memang dilihat anti najib
tapi najib akan menjawab biden
dengan menandatangai tppa

tak percaya lihat dan tunggu


Naib Presiden Amerika Syarikat, Joe Biden melahirkan kebimbangannya terhadap apa yang didakwanya sebagai tekanan terhadap pembangkang di Malaysia dengan penggunaan Akta Hasutan dan undang-undang lain.

Beliau juga menyentuh tentang kes rayuan terakhir Ketua Pembangkang,  Anwar Ibrahim terhadap sabitan kes liwat terhadapnya.

KJ: AS patut cermin muka sendiri

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata negara Amerika Syarikat sepatutnya mencerminkan diri sendiri sebelum mengritik Malaysia mengenai pindaan Akta Hasutan 1948.

Dalam satu tulisannya di Twitter, Khairy berkata AS sepatutnya menutup pusat tahanan Guantanamo terlebih dahulu sebelum mempersoalkan Akta Hasutan 1948


KAH KAH KAH

woit
dalam politik dunia
pandangan khairy 
tidak ada siapa ambil pot

kenyataan kj ini
adalah CALL CARD
kenal kan diri
kepada kuasa imperial 
kj kata :
jangan risau  amerika
nak ajnjing rottweler baru
sila talipon kah kah kah

APA PUNYA TUUUR


----------

SATU NASEHAT

Posted: 05 Dec 2014 11:40 PM PST




GENG YOU JI
teruskan berdoa supaya parti itu tumbang kerana memang dh tak boleh diperbaiki lagi. kepada geng UG, silalah masuk umno dn rasa lah sendiri apa yg anwar rasakan. ckp pun tk kan faham geng UG ni, sila masuk umno dan sedia utk disebar video lucah masing2. dah tahu umno kawan APCO, geng UG pandai pulak ckp CIA cuba jatuhkan ulamak mereka. 

yg kau pergi kawan dgn kawan APCO tu sapa suruh, bukan setakat CIA akan jatuhkan kau..... Allah pun akan jatuh dan hinakan kau. jgn salahkan rakyat dan umat, salahkan diri sendiri yg jadi bodoh dn menjayakan agenda CIA melalui pujuk rayu syaitan umno. kat akhirat nanti boleh ke salahkan org lain kalau ulamak UG diperlekehkan?

 bukan kah iblis kata aku bisik saja, tak paksa pun. umno pujuk rayu aje bukan paksa pun. jika paksa pun dan terbunuh insyaallah syahid. tp dh nk pilih tunduk pada pujuk rayu syaitan, terimalah akibatnya dunia dan akhirat. wasalam on UBAH DAN RUNTUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/30/14


-----------

GUNA KLIP TANPA KEBENARAN

Posted: 05 Dec 2014 11:36 PM PST







SHAH ALAM - Walaupun memuji Presiden Umno, Najib Razak kerana mendengar dan mengambil berat pandangan rakyat dengan mengekalkan Akta Hasutan 1948, Mahathir Mohamad berkata, masih banyak rintihan rakyat tidak dibincangkan dalam Perhimpunan Agung Umno, minggu lalu.



KAH KAH KAH

woit
nak bincang buat apa
semua yang datang
dah enjoy kah kah kah
tengok klip TUKAR TIUB

cekai punya gerombolan
presiden cukup sewel
guna klip TT tak minta
kebenaran tukar tiub minta panda

APA PUNYA PUUUR







----

HANYA SATU SOALAN SAHAJA

Posted: 05 Dec 2014 09:55 PM PST





MP Pandan itu berkata, memandangkan beliau disaman berhubung isu cincin itu, beliau bersedia untuk mempertahankan dirinya di mahkamah.

"Cincin itu menjadi satu tanda tanya selama bertahun-tahun. Saya pasti ramai peguam mahu menyoal balas Rosmah," katanya kepada Malaysiakini.


KAH KAH KAH

kah kah kah
orang ramai
hanya ingin tahu
satu pekara sahaja
ingin tanya rosmah
satu perkara sahaja

apakah pekara itu?

berapa KILO berat
badan anak badak
oppss.. berat badan rosmah
itu saja bukan banyak
mustahil tak boleh

KAH KAH KAH










----------

AMERIKA SUDAH MARAH

Posted: 05 Dec 2014 07:30 PM PST





KAH KAH KAH

woit amerika dah marah
kah kah kah
apa manknanya ini

maknanya najib 
bertambah suwey
najib kena tibai
maknanya anwar 
akan bebas

APA PUNYA TUUUR




----------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT