Rabu, 16 April 2014

dollah yankee

dollah yankee


Kasi korek, kasi cucuk sama dia!

Posted: 16 Apr 2014 07:50 AM PDT

Najib tidak jawab isu MH370, manipulasi kenyataan saya, kata Anwar
Ya Dato' Seri Anwar ... kasi kacau sama dia. Kasi cucuk sama dia, supaya dia tak ada senang nak duduk. BACA DI-SINI ..Najib dan menteri kabinet yang lain sudah tidak mampu mau 'handle' ini isu. Sudah dekat 40 hari kita semua masih tidak mendapat satu jawapan yang betul tentang kehilangan jet ini. Yang kita dengar cuma suara ping..pong..pong..pang..piang!!!.. hari-hari kita dengar .. Sampai bila mereka mahu merahsiakan dan menyembunyikan segala maklumat dan data-data..? Segala aset dan peralatan perang tentera yang paling canggih telah diguna olih 26 buah negara dan hasilnya? Kosong! Zero! Nahi! Elek! KENAPA?!

Mesti ada sesuatu yang tak kena yang sedang 'me-le-waq' dan gurkah-gurkah politik di port cukup yakin yang Najib cukup cukup tahu perkara sebenar. Apa kah Najib telah di latih untuk tidak bercakap dan menjawab sebarang soalan, pertanyaan dari media-media antarabangsa?

Ini bukan perkara tentang Anwar Ibrahim mahu memanipulasi atau apa 'toya' isu MH370, tapi kami cuma mahu kan kebenaran dan realiti dari kerajaan Malaysia kita. Banyak kenyataan dan butiran sedang disimpan rapi.

Apa kah kotak hitam itu cuma satu cerita gimik?

dollah yankee -
Kita bukan puja Anwar, kita bukan obses dengan Anwar, tapi kita perlu khidmat Anwar...

Tiada ulasan: