Rabu, 2 April 2014

dollah yankee

dollah yankee


Shopping time !!!

Posted: 02 Apr 2014 08:02 AM PDT

"Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata wujud keperluan untuk Malaysia meningkatkan kekuatan aset ketenteraan khususnya selepas insiden kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370".

aset keselamatan negara tidak kira peralatan apa pun termasuk satelite jika masih ada korupsi dlm urusan pembeliannya hasilnya tetap sama. selama ini duit rakyat berbillion2 dihabiskan tetapi hasilnya teserlah ketika ini..gagal..peralatan ATM dijadikan aset buat duit pada menteri2 dan kuncu2nya. itu adalah realitynya ketika ini..lihat sahaja apa terjadi kepada MIG, SCORPENE, SATELITE Razak-Sat dan banyak lagi ...

bila pemerintah negara korup pembelian dan penambahan aset keselamatan dan pengurusan negara pun tidak akan bertambah baik. ini cuma alasan umno/bn untuk menambah kaut lagi harta negara masuk dalam kocek mereka. percayalah apa juga hujah mereka semua menipu rakyat, mereka patut di nafikan dan tolak mereka dari memerintah negara ini.

Gurkah-gurkah politik di'port' setuju sangat dengan rancangan Hishamudin tu sebab ...seluruh dunia dah tau...
sebabnya radar memang ada mengesan.. memang mereka nak hantar jet untuk memintas, tetapi mereka terlupa yang jet itu tak dak enjin... nak hantar Nuri?..Nuri pun dah TUA..dah tak larat nak hambat...bila dah diumum jatuh dalam laut, patutnya hantar scorpene untuk cari... tapi sayang kapalselam pulak tak boleh nak menyelam..hadoo mak iii..

Tiada ulasan: