Selasa, 29 Oktober 2013

dollah yankee

dollah yankee


Hey! Listen..listen..listen..

Posted: 29 Oct 2013 06:26 PM PDT

Hey listen..listen..listen.., gurkah-gurkah politik di'port' ingin mengucapkan syabas kepada mahasiswa-mahasiswa yang bijak yang telah pun memilih MPP mereka pada pilihanraya kampus UUM.

Pro-M telah memberikan tentangan yag sengit kepada Pro-Aspirasi pada pilihanraya kali ini. Jika sebelum ini Pro-Aspirasi telah membolot 34 kerusi daripada 36 kerusi yang dipertandingkan, tapi pada kali ini Pro-M telah merebut 13 kerusi manakala Pro-Aspirasi 15 kerusi.(lapan kerusi lain dimenangi olih calon bebas dan calon kumpulan pro-bebas).

Kumpulan Pro-M di wakili olih olih mahasiswa-mahasiswa yang yang begitu kental tekad dan iktizam mereka. Mereka ini pelapis-pelapis pemimpin-pemimpin negara masa hadapan yang di-dambakan olih gurkah-gurkah politik di'port'. Mereka-mereka ini berani berhadapan bertentangan mata dan mampu untuk berhujah dengan menggunakan akal fikiran dan kepala otak mereka. Manakala gurkah-gurkah politik di'port' tetap melihat yang puak-puak dari kumpulan Pro-M pula pun gunakanan kepala mereka untuk berfikir, bukan kepala otak tetapi kepala lutut ... Kah.Kah..Kah..

Mereka ini lah yang dijangka mampu untuk membawa perubahan-perubahan di Malaysia dimasa hadapan untuk meneruskan kesinambungan yang dimulakan olih Anwar Ibrahim,Azmin Ali,Lim Guan Eng,Mahfuz Omar, Haji Hadi, Mat Sabu dan lain-lain pemimpin dalam Pakatan Rakyat dalam usaha mereka melahirkan Malaysia yang lebih baik untuk kesejahteraan rakyat.

dollah yankee -
lulusan dari old school ...
 

Tiada ulasan: