Sabtu, 7 September 2013

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI


VIDEO: DSAI KESAL DENGAN TINDAKAN POLIS KEATAS PAK SAMAD

Posted: 07 Sep 2013 04:01 PM PDT






PENIPUAN YANG NYATA

Posted: 07 Sep 2013 03:56 PM PDT


KISAH HARAPKAN PAGAR,PAGAR MAKAN PADI....

Posted: 07 Sep 2013 10:39 AM PDT

"Kita semua tahu dua pemimpin itu mempunyai suara yang cukup lantang terutama dalam mempertahankan Umno serta nasib orang Melayu di Pulau Pinang," katanya semasa berucap pada Majlis Rumah Terbuka Hari Raya dan Sambutan Merdeka Wanita Umno Pulau Pinang, di perkarangan pejabat Umno Kepala Batas hari ini.

Ini ayat yang dikatakan oleh Shahrizat Jalil bagi menyokong 2 ahli Umno Pulau Pinang. Bukan apa, ayat itu menunjukkan bahawa  Melayu Pulau Pinang teruk.Teruknya Melayu Pulau Pinang kerana Umno pakat-pakat tibai tanah jual.Malas aku nak ulas sebab 2 malaun ni pernah didedahkan dengan temberang mereka.Temberang orang Melayu dan pekena Melayu, tapi senang lenang ketika menjadi pemimpin Melayu.Baca kisah yang didedahkan oleh Anak Sungai Derhaka yang lalu.Carila entri pimpinan jual tanah Melayu.

Bagi aku bukan isu Pulau Pinang dan nasib orang Melayu Pulau Pinang yang digambarkan kononnya merempat tepi jalan.Kononnya Melayu Pulau Pinang susah nak mampus. Kalau lihat video dibawah , penyokong Umno sendiri di Kuala Lumpur dan Selangor, Umno jual tanah Melayu sejak zaman berzaman....
Jadi kalau  Melayu Pulau Pinang merempat, Melayu Lain senang lenang kah?

Yang kaya raya Melayu Umno...yang merempat Melayu Umno yang meminta BR!M , sebab memang susah lah kalau Melayu kena terima BRIM dan selagi Melayu susah, Melayu yang kurang cerdik inlah yang akan memberikan undi kepada Umno.



Tiada ulasan: