Khamis, 4 Julai 2013

dollah yankee

dollah yankee


Penyamun pun ada amatur,ada pro

Posted: 04 Jul 2013 01:41 AM PDT


KJ atau Khairy Jamaludin ada lah satu nama yang cukup besar dan hebat dalam Malaysia. Minggu lepas banglo KJ telah dipecah masuk dan banyak barangan berharga telah hilang. Gurkah-gurkah politik di'port' berkata memandangkan KJ ini bertaraf internasional, jadi penyamun-penyamun yang pecah masuk banglo dia juga bukan lah calang-calang penyamun. Penyamun yang menyamun juga mestilah bertaraf internasional, sebabnya jika penyamun itu bertaraf amatur polis raja dimalaysia sudah tentu dah dapat cekup mereka keesokan harinya kerana polis kita adalah yang terbaik dalam dunia dan jenayah dalam negara kita semua nya hanya persepsi ... Kah..Kah..Kah..Kah..Kah..Kah..

Cops zero in on break-in gang that robbed Khairy's home            
KUALA LUMPUR: One of the three house break-in gangs stalking residents in Bukit Damansara may have been responsible for the burglary at the Youth and Sports Minister Khairy Jamaluddin's home over the weekend, said the police.
"We believe that there are two local gangs and one from Latin America which operate at different times of the day," said City CID chief Senior Asst Comm Datuk Ku Chin Wah.

dollah yankee -
Kalau mangsa rakyat biasa yang handle kes ni cuma konstabel, tapi untuk KJ yang handle kes dia ialah SAC ... kah..kah..kah..
 

Tiada ulasan: