Nuffnang

Pengikut

otaiblues

sumber :-

otaiblues


melompat lompat calun yb melompat turun padang

Posted: 03 Apr 2013 05:53 AM PDT

Bermula hari ini...semua yb yb akan turun mengotorkan kaki,mengotorkan tangan,,,duit umpama air sungai mengalir tanpa henti...

Masa ini lah...jika di beri pisau getah,,,mereka tak akan malu malu lagi,,,
jika dia ajak turun bendang,,,melompat lompat macam kerbau je mereka turun...

ceruk mana aje yang mereka takkan jejak,,,
dalam hutun pun mereka sanggup tido
 makan sepinggan pun tak mengapa...

Masa ini lah...semua nya nak ambik tau..pakcik yang sakit..janda janda yang melarat
orang orang yang miskin...
waktu ini lah mereka umpama dewa rahmat...membawa kebajikan,membawa makanan,membawa kain baju...

semuanya untuk rakyat...

waktu inilah mereka bagi perihatin masaalah rakyat.....

semuanya kerana  undi yang amat beharga,,,,

Tetapi rakyat bukan bodoh....

Pasti mereka akn di hukum kali ini...


Akhirnya...

Posted: 03 Apr 2013 05:42 AM PDT

Terjawab sudah teka teki pembubaran parlimen,,
pastinya sengit pertandingan kali ini...

Parti paling kuat di dunia melayu...telah awal awal berpesan...mereka ini telah bersumpah akan mempertahankan purtajaya hingga ketitisan darah terakhir...

Semangat mempertahan kan putrajaya kerana kuasa dan duit...takkan kemana perginya..

Perjuangan menentang kemungkaran.kezaliman.pasti akan mendapat pertolongan dari allah..
percaya lah...pakatan pasti akan menduduki putrajaya juga nanti..

katak katak yang tertiarap

Posted: 03 Apr 2013 05:36 AM PDT

Selama 4 tahun..berapa ramai yb dari pakatan rakyat yang melompat menjadi yb bebas...
kesemuanya menyokong bee end..

sekarang ini parlimen dah di bubarkan...pilihan raya akan di adakan tidak lama lagi...
kemanakah pengkhianat pakatan ini akan bertanding,atas tiket bebas atau jadi calun bee end?

rasanya...

katak katak ini akan mati kekeringan...

antara pengkhianat yang paling popular...ibrahim ali,zulkifli nordin,,


Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT