Isnin, 22 April 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Inilah dia 'Bapa' segala Haram Jadah !

Posted: 22 Apr 2013 09:00 AM PDT


Dr Zambry Abdul Kadir berkata perkataan kotor seperti itu hanya akan keluar daripada seseorang yang berhati kotor.

"Saya tak sanggup (keluarkan perkataan kotor sebegitu) untuk anak-anak saya dengar. Inikah wajah ahli politik yang kononnya memperjuangkan rakyat atas nama agama.

"Apakah agama Islam (membenarkan) menemplak, mencaci dan menghina orang," kata Zambry di sini

Adakah Zambry sebenar nya tujukan kata-katanya itu kepada bekas PM Najib yang merupakan  'Bapa' kepada segala Haram Jadah ? 

Bukankah Najib dalam ucapannya semasa Majlis Bersama Peneroka FELDA di Jengka 8 dulu  telah menyifatkan peneroka FELDA sebagai "Haram Jadah"

Hamidah dan gerombolan sansengnya semakin mengganas di Dun Sungai Rapat

Posted: 22 Apr 2013 05:00 AM PDT

Keganasan politik Umno/BN menjadi-jadi terutamanya di Dun Sungai Rapat dimana Hamidah bekas Adun Tengin itu berdepan dengan pencabarnya dari PAS, Ust Radzi Zainon.

Tindakan Hamidah yang menyerang dan cuba mencekik mati Dr Lee Boon Chye adalah keterlaluan dan memalukan.Entah jenis betina apa si Hamidah nih! 

Dr Lee menasihatkan orang ramai supaya menjauhkan diri dari Hamidah yang nampaknya boleh membahayakan keselamatan orangramai.

Dalam kejadian yang berasingan, adalah dipercayai samseng-samseng Hamidah telah merosakan khemah PKR yang  dipasang di Kampung Pulai, Gopeng.

Menurut Chah Lih Kang, Khemah yang dipasang pada petang 20 April itu telah diterbalikan dan dicarik koyak dengan benda tajam pada sebelah malamnya.


Siapa lagi nak buat kerja bodoh dan terkutuk macam itu kalau bukan mereka? Sebab pada malam kejadian itu tidak ada hujan atau ribut angin kencang berlaku.Aduan polis telah dibuat supaya kejadian tersebut disiasat segera.

Surat laporan polis

Sementara itu, Pengarah Pilihanraya PKR Gopeng, Megat Ikmal mengadu mengenai kenderaan Pajero pacuan empat roda  yang digunakannya bagi kerja-kerja pilihanraya telah dirosakan oleh samseng-samseng liar Hamidah.

"Kedua-dua tayar belakangnya telah dikempiskan dan kereta itu telah di calar. Gambar Dr Lee telah diguris dengan perkataan 'BABI' ," Jelas Megat Ikmal dengan nada kesal dan marah.Lihat gambar atas.

Menurut YDP PAS Kawasan Gopeng, Hj Abd Rahim (gambar sebelah), bahawa gerombolan samseng Hamidah sudah 17 kali membuat kekacauan dan mengganggu majlis ceramah yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat di kawasan Dun Sungai Rapat.

Walaupun PAS pernah mengadakan pertemuan dengan Ketua Polis Perak mengadu mengenai perkara tersebut, pihak polis hanya mampu memberikan jaminan sahaja; namun Umno/BN tetap meneruskan kerja-kerja gila yang tidak bertamadun itu.

Lembu Betina Gila Sungai Rapat menyondol Dr Lee Boon Chye

Posted: 21 Apr 2013 10:37 PM PDT

Dalam sidang akhbarnya pagi tadi di pejabat PKR di Taman Song Choon, Calon P71 Gopeng PKR, Dr Lee Boon Chye telah menceritakan satu kejadian yang sangat mencemaskannya.

Dr Lee Boon Chye menunjukan cara Hamidah Tengin
 mencekak nya...

Beliau menceritakan bagaimana tiba-tiba Hamidah Osman, bekas Adun Sungai Rapat yang tengin itu telah meluru ke arahnya lalu mencekaknya!

Pada masa yang sama, Dr Lee merasakan ada asakan dari belakang supaya dia berlaga dengan Hamidah! Mujurlah Dr Lee mampu menahan dirinya dari asakan tersebut sebelum beliau diselamatkan dari keadaan yang mencemaskan itu.

Mujurlah Dr Lee sempat diselamatkan. Kalau tidak mungkin dia dah mati kerana dicekik oleh seorang betina gila!

Hamidah bersama kira-kira 100 gerombolan samsengnya telah menyerbu dan menyerang calon Parlimen P71 Gopeng PKR, Dr Lee Boon Chye ketika menjalankan tugas kempen pilihanraya di Taman Tasik Permai, Batu Gajah, petang kelmarin.Ini adalah perbuatan yang keterlaluan dan amat biadab di pihak Hamidah.

Hamidah sangat biadap dan bongkak!

Menceritakan punca kejadian, Dr Lee memberitahu, beliau telah bergegas ke tempat kejadian apabila para petugas PKR di situ melaporkan berlaku gangguan oleh sekumpulan yang memakai baju Barisan Nasional. 

Apabila Hamidah hadir, mereka pun berunding.Tetapi  keadaan bertukar kecuh apabila Hamidah bertindak liar dengan merampas kamera petugas PKR lalu mencampakannya.

Tidak lama kemudian, Hamidah seolah-olah dirasuk 'Jembalang Taik' mana , telah menyerang Dr Lee dengan mencekak kolar bajunya! 

Adush! Terpinga-pinga Dr Lee dibuatnya! Mujurlah Dr Lee bertenang sahaja tidak melayan kerenah gila Bekas Adun Tengin itu.

Satu laporan polis telah dibuat berhubung kejadian tersebut

Dr Lee mendesak supaya pihak polis dan SPR melaksanakan tugas mereka dengan lebih tegas dan sempurna bagi mempastikan keselamatan para petugas pilihanraya dan calon benar-benar selamat tanpa diganggu gugat oleh mana-mana pihak.

Beliau juga mendesak agar Hamidah memohon maaf kepadanya secara terbuka diatas kejadian tersebut


Hamidah Tengin dan gerombolannya serang Dr Lee Boon Chye

Posted: 21 Apr 2013 06:35 PM PDT


Azizul Nizam...SALAM REFORMASI & SALAM PERJUANGAN...SERBA RINGKAS...KEJADIAN BERLAKU DI BILIK GERAKAN PKR GOPENG,JALAN TAMAN TASIK SEKITAR JAM 0530 PTG TADI...

MIDAH DTG DENGAN HAMPIR 100 ORG BUDAK2 UPAHAN,MANAKALA YANG DI BELAKANG DR LEE CUMA SEKITAR 20 ORANG...

MUJUR PIHAK POLIS DATANG DENGAN SEGERA...KERANA GERAM ,MIDAH CEKAK KOLAR BAJU DR LEE,DAN DENGAN SOMBONGNYA ,SI BETINA TERSEBUT (HAMIDAH) MEMBERI AMARAN PADA DR LEE...

MUJUR BRO FADIL TARIK DR LEE DENGAN KADAR SEGERA,KALAU TAK ,DAH JADI ISU LAIN PULA...

TAPI PERANCANGAN JAHAT INI MEMANG DAH DIATUR ...CUMA ALLAH SWT LEBIH MENDAHULUI DARI YANG LAIN...

WALLAHUALAM...APAPUN DR LEE TELAH MEMBUAT LAPORAN POLIS DI BALAI POLIS SIMPANG PULAI & DITEMANI OLEH SAYA (TOMIPKR) SENDIRI,FADIL & CHE'MAT...

SELEPAS ITU DR LEE ,TERUS BERCERAMAH DIKOPISAN & TAMAN KINTA...

ALHAMDULILLAH DR LEE SIHAT & TIDAK MENGALAMI SEBARANG KESULITAN... LAWAN TETAP LAWAN...REFORMASI 3X...TAKBIR 3X

Tiada ulasan: