Nuffnang

Pengikut

otaiblues

sumber :-

otaiblues


Nak tunggu sampai bila ni?

Posted: 31 Mar 2013 06:44 AM PDT

Kumpulan yang sentiasa mendabik dada, mereka lah kumpulan paling kuat,,tetapi kenapa masih takut ?
setiap hari.di mana sahaja...semua bercerita tentang pilihan raya,,

Rakyat dah tak sabar sabar sebenarnya,,,penyokong bn ,penyokong pr juga,,,semua hanya menantikan tarikh yang  tak lg memeranjat kan...

yang nak pilih tarikh terbaik tu kenapa?
ada rahsia ke?

Nak tak nak...pasti tarikh itu akan sampai juga...

dan masa itu,,baru lah terbukti...siapa yang kuat

hahaha...10 minit je..antara ape yang boleh di buat dalam masa tersebut.

Posted: 31 Mar 2013 05:38 AM PDT

Der....Jangan kata orang bongkak sombong,,tetapi pikir pikir lah 10 minit yang di berikan tu hanya sesuai untuk perkara perkara yang biasa ini

1.solat subuh yang punyai dua rokaat,,paling kurang 10 minit,,,jika lebih alhamdulillah
2.kuliah magrib atau subuh pun,,hanya nak menerangkan pengertian allah itu satu,,ini pun mengambil masa sahingga 45 minit'
3.khutbah jumaat pun,,nak cerita baiknya kerajaan mengambil masa 30 minit
4,mandi...biasa nya kalau mandi lebih dari 10 minit,,,nak pula kalau mandi hadas.
5.ketandas untuk khado hajat...kalau kena buasir atau sembelit...lebih dari 10 minit pun

ini adalah antara perkara yang biasa kita lakukan..

untuk pengetahuan  bro dan pengikut pengikut setia....

siri penyiasatan conan, untuk satu episod  mengambil masa selama setengah jam atau 30 minit...di tolak dengan iklan 10 minit,,,jadi lah 20 minit je...ini siri katun...
macam mana yang bro fikirkan 10 minit yang bro tawarkan untuk menerang kan manifesto itu mencukupi?

siri katun doeramon untuk satu slot sama juga seperti kartun conan..
bahkan siri upin ipin, boboboy,spongebob dah boleh dikatakan semua siri katun yang rtm 1.2 juga tv3.semuanya durasinya hanya 20 minit je

Apakah bro  fikir , menyampaikan manifeto politik itu macam siri katun juga?
apakah bro fikir pakatan rakyat ni katun ke?

Kalau rasa tak boleh bagi lebih dari 10 minit,,,tak payah lah tuding pakatan rakyat sombong bongkak..
yang sombong bongkak itu,,ada diri kamu sendiri,,,
mempersendakan orang lain..

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT