Jumaat, 22 Mac 2013

bumiperak

bumiperak


Sudah Goyang! Wan Azri Nafi Dia Papagomo!

Posted: 22 Mar 2013 11:21 PM PDT


UMNO Utusan Malaysia, terbitan Jumaat lalu dimuka depan telah memaparkan wajah siapa dia Papagomo @ Wan Muhammad Azri Wan Deris atas tajuk "ANWAR SAMAN PAPAGOMO". Jadi tidak bolehlah Papagomo nak menidakkan yang wajah itu bukan rupa dia yang sebenar. Kalau dah Utusan pun tolong bantu sahkan sudah pasti itu memang Papagomo.. Jadi dalam perbicaraan saman sivil RM100juta nanti, tidak bolehlah lagi Papagomo nak gunakan alasan penakut yang blog Papagomo itu bukan milik dan dikawalan beliau.

Namun hari ini.. Wan Azri atau papagomo hari ini tidak mengaku bahawa beliau adalah pengendali lamanweb lucah papagomo, baru kena saman sikit sudah menggigil dan goyang serta tidak mengaku. RM 100 juta saja pun, itu hari bukan main ugut lagi sekarang sudah tidak mengakulah pula?

Berdasarkan beberapa perkara, Wan Azri atau papagomo tidak mahu mengakui blog lucah itu adalah blog lucahnya kerana, dia takut kerana Husam Musa juga sedang menyamannya sebanyak RM 100 juta, jika perkara ini terdedah, maka di jangkakan Papagomo bakal membayar saman RM 200 juta, iaitu kepada Anwar dan Husam.

Dijangkakan juga Wan Azri bakal tinggal seluar dalam saja dan bakal di kenakan hukuman penjara 10 tahun serta 5 sebatan kerana menfitnah dengan dasyat Anwar Ibrahim dan Husam Musa.

Mungkinkah Papagomo bakal di tolong oleh Najib Razak, Hishamuddin Hussien, Zahid Hamidi dan Rosmah Mansor dalam pembayaran saman ini jika di dapati bersalah,

Wan Azri a.k.a papagomo juga menafikan beliau pernah berjumpa dengan Najib Razak dan beliau berkata, beliau tidak mengenali langsung Najib Razak dan gambar ini jawapanya.
Wan Azri Ajen Najib Razak? Cuba Tengok Kemesraan Mereka Berdua? Nampak Tak?_ ERAPASCA

Tiada ulasan: