Jumaat, 8 Mac 2013

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Saiful Bukhari Masih Dara Trang Tang Tang

Posted: 07 Mar 2013 11:28 PM PST

Lubang mencirit beliau masih suci , merah dan belum terkoyak selaput dara. Itu yang dapat aku simpulkan dari kenyataan bapa beliau
"Saya Azlan Mohd Lazim  sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, pegawai khas kepada Perdana Menteri.
"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang melibatkan anak saya," kata Azlan pada sidang media tertutup di sebuah apartmen di tingkat 27 dekat Taman Melati, Gombak, pagi ini.
Turut menemani beliau, Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul.
Azlan berkata, kenyataan-kenyataan media sebelum ini melibatkan beliau dan anaknya dirancang dan disediakan oleh dua individu.
"Semua kenyataan akhbar anak saya dan saya sendiri dirancang dan diskripkan oleh peguam Zamri Idrus dan Khairul Annas Jusoh," katanya. (blog Aiyang Disayang)
 
Namun, khabarnya Saiful mendakwa bahawa bapa beliau diperguna.

 Jika kita masih ingat, Saiful pernah bersumpah. Kita doakan yang terbaik buat semua.


Tiada ulasan: