Jumaat, 29 Mac 2013

Biaqpila

Biaqpila


Pendedahan Bukti Papagomo Akrab Dengan Pemimpin Kanan UMNO

Posted: 29 Mar 2013 05:00 AM PDT

JANGAN DOK MENGARUT LA WEIII!!!!

Posted: 29 Mar 2013 01:00 AM PDT


Muhyiddin, Hishamudin dan Aziz Yusuf Jangan Mengarut


Semuanya gara-gara Datuk Seri Najib Tun Razak yang takut kalah pilihanraya sehingga Tan Seri Muhyiddin Yasin, Datuk Seri Hishamudin Hussein Onn dan Tan Seri Aziz Yusuf membuat kenyataan yang mengarut mengenai suasana PRU 13.

Sebelumnya Tan Seri Muhyiddin mengatakan beliau memiliki dokumen yang mengatakan ada pihak yang hendak mengadakan huru hara selepas PRU 13. Manakala Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof mengatakan ajaran sesat akan menganggu pada hari mengundi. Datuk Seri Hishamuddin pula mengatakan akan berlaku gangguan di dalam ceramah semasa kempen PRU 13.

Janganlah menanamkan budaya takut kepada pengundi. Seolah-olah jangan bagi rakyat tukar selera daripada memilih BN kepada memilih PR. Hentikanlah tektik lapuk untuk menjatuhkan parti lawan. PRU 12 menjadi bukti negeri yang dimenangi oleh PR berjalan dengan selesa. Negeri Terengganu yang dimenangi oleh Umno berlaku sedikit kekecohan apabila penyokong Datuk Seri Idris Jusuh yang mengadakan tunjuk perasaan mengatakan Sultan Terengganu binatang.

Jika benar mereka ada dokumen dan bukti, maka perlu kena siasat dan ambil tindakan pencegahan segera sebelum terlambat. Rakyat Malaysia tidak mahu tragedi Lahad Datu berulang kembali, apabila pemberontak sudah bertapak baru hendak bertindak.

Berkenaan dengan gangguan ceramah, Hishamudin tidak perlu tunggu pilihanraya. Sekarang pun sudah ada gangguan dan pengganas yang menganggu ceramah PR. Apa tindakan yang telah diambil kepada pengacau? Bertindaklah secara profesional tanpa memilih bulu. Jangan cemarkan institusi hukum di negara ini, angkara terlalu ikut telunjuk Umno-BN.

PR yakin peralihan kuasa berlaku dengan baik. Terbukti dan teruji kekecohan yang berlaku angkara penyokong Umno. Hampir 50 demontrasi di Pulau Pinang, demo kepala lembu di Selangor. Nasib baik pemimpin PR berjaya menenangkan penyokongnya supaya tidak melayan provokasi penyokong Umno-BN yang tidak boleh menerima hakikat adat perlawanan. Mereka membuat kecoh kerana balang oksigen mereka bocor, sehingga sesak nafas.

DD

NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

10 golongan yang diusir dari Padang Mahsyar

Posted: 28 Mar 2013 09:00 PM PDT



1. Mereka diusir berupa kera. Mereka adalah manusia yang suka mengadudomba.

2. Mereka diusir berupa babi. Mereka adalah manusia yang suka memakan barang yang haram.

3. Mereka dihalau dalam keadaan terbalik kaki di atas dan kepala di bawah. Mereka adalah dari golongan yang suka berdusta.

4. Mereka dihalau dalam keadaan bisu dan pekak serta tidak berakal. Mereka adalah dari golongan yang riak bangga diri dan sombong.

5. Mereka dihalau dalam keadaan mengunyah lidah sendiri sedang lidahnya itu menjulur ke bawah sampai ke dadanya dan dari mulutnya keluar nanah yang menjijikkan. Mereka adalah ahli pidato yang ucapannya berlainan dengan perilakunya.

6. Mereka dihalau dalam keadaan tersalib di pohon kurma dari neraka. Mereka adalah manusia yang berusaha mengajak orang ramai untuk menyokong pemimpin yang tidak jujur.

7. Mereka dihalau dalam keadaan terpotong tangan dan kakinya. Mereka adalah orang-orang yang mengganggu jiran-jiran.

8. Mereka dihalau dalam keadaan buta. Mereka adalah dari golongan yang curang dalam menetapkan hukum

9. Mereka dihalau dalam keadaan busuknya lebih busuk daripada bau bangkai. Mereka adalah orang yang gemar melepaskan nafsu syahwat dan menolak perkara wajib seperti zakat, puasa, solat, ... tidak menjalankan kerja dakwah dan sebagainya.

10. Mereka dikumpulkan dalam keadaan memakai pakaian besi yang panas. Mereka ini adalah manusia yg syirik kepada Allah swt.



tulahan.blogspot.com



AKSI SAMSENG TAIK KUCING

Posted: 28 Mar 2013 06:00 PM PDT

                  
Ini lah sebahagian samseng yg dapat diberkas oleh pihak polis yang dibantu oleh sebahagian ahli AMK. Kumpulan pengacau ini dipercayai telah di upah oleh pihak tertentu (bukan nama sebenar) untuk membuat kacau semasa lawatan DS @anwaribrahim ke Kota Kinabalu..sasarannya Bas Jelajah PKR Sabah

Aksi Lawak Samseng BN Yang Kelam Kabut Lari

Hari tue PKR ada lancarkan dua buah kenderaan yang akan digunakan untuk melancarkan gerak kempen PR di Sabah dan Sarawak. Van dan BAS jelajah rakyat.

Namun pelancaran itu cuba dikacau oleh sekumpulan mat rempit pro BN.. sebelum mereka ditahan PDRM kerana berbuat kacau..

Video di bawah ialah mengenai aksi mereka yang kelam kabut lari selepas aktivis2 PR bertindak menangkap mereka untuk diserahkan kepada PDRM kerana berbuat ganguan terhadap majlis orang..

                        

                             

Dilaporkan sekitar 20 pemuda bermotosikal dipercayai dari kumpulan MUBN (macai umno barisan nasional) yang bersenjatakan cat dan kayu cuba menyerang Bas Jelajah PKR Sabah. Setakat ini 6 sudah ditahan POLIS.....Ini Kalilah...

P/S : Budaya samseng kg dusun umno di semenanjung dah menyerap ke Sabah pulak yer...


aiyangdisayang

  NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

Tiada ulasan: