Sabtu, 16 Mac 2013

Addin

Addin


Betul Ke Ni.. Ini Dalang Penyebar Video Fitnah Terbaru Anwar?

Posted: 16 Mar 2013 10:04 AM PDT


Setelah menjalankan siasatan terperinci,dan keputusan siasatan jelas menunjukan dalang pelaku fitnah liwat edisi 3. Dato Seri Anwar Ibrahim adalah cybertroper wanita UMNO..beliaulah yang bertanggungjawap dalam meyebarkan fitnah terkini bagi pihak Umno,untuk memburuk-burukan reputasi bakal Perdana Menteri Malaysia,

Inilah wajah sebenar cybertroper Umno tersebut,beliau juga mendakwa mempunyai/menyimpan VIDEO tersebut,beliau juga mengetahui dimana,ia dirakamkan,dan siapa yang terlibat dalam merakam video fitnah tersebut,dengan itu,kami mendesak pihak yang bertanggungjawap menyiasat berlandaskan Undang-undang sedia ada.Demi keadilan kepada semua,termasuk juga kepada yang bertanggungjawap meyebarkan fitnah tersebut


Ratu Naga menjadi saksi utama/dalang yang bertindak bagi pihak Umno dalam membuat sebaran photo-photo fitnah liwat 3 tersebut,

Antara Macai yang menyebarkan tapi menyamar sebagai penyokong PR. Blog yang meyebarkan gambar lucah.

Takut untuk di kenakan tindakan undang2 blog baru di buka tanpa apa-apa posting sebagai peecah berita. EP pasti blog ini mereka akan tutup selepas sebaran secara meluas di buat.

Kami bagi pihak activis Pakatan Rakyat mendesak kepada pihak berkuasa agar menjalankan siasatan bagi membuktikan tuduhan tersebut,

Kami juga berharap beliau perlu menyerahkan kepada pihak berkuasa VIDEO "Asal" yang didakwa masih dalam simpanannya

Link Macai UMNO Ratu Naga tersebut. [RATU NAGA]

~era pasca


Iklan C (ii)



Ribuan Hadiri Ceramah Hassan Ali.. Saksikanlah!!

Posted: 16 Mar 2013 05:01 AM PDT




Tolong jangan gelak bila tengok gambar ni.. kih..kih..kih..



Iklan C (ii)

Saiful Bukhari Bakal Di Dakwa?

Posted: 15 Mar 2013 10:18 PM PDT

KUALA LUMPUR 16 MAC: Mahkamah Syariah perlu membuka semula kes qazaf berikutan pendedahan Azlan Md Lazim, bapa kepada Saiful Bukhari, kata peguam, Shamsul Iskandar Mat Akin.

Beliau menyifatkan kegagalan Saiful membawa empat saksi, ditambah pendedahan Azlan mengenai konspirasi kes Fitnah II, cukup untuk memanggil mahkamah bersidang semula.

"Kes itu makin terang. Saya harap peguam pendakwa syariah tidak lagi main 'silap mata' dan segera buka semula kes tanpa alasan," kata Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Pusat itu kepada Keadilan Daily.

Sebelum ini, mahkamah menangguh kes berkenaan dengan pelbagai alasan termasuk mengelak pertindihan dengan mahkamah rayuan sivil yang membicara kes itu semula pada 22 Julai ini.

Setapak-20130308-01007Minggu lalu, Azlan membuat pengakuan betapa kes Fitnah II hanya konpirasi politik untuk memenjarakan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang diatur pegawai khas Datuk Seri Najib Razak.

Kata Shamsul, pindaan Seksyen 121 Perlembagaan 1988 memberi kuasa setara kepada mahkamah syariah dan mahkamah sivil, bermakna mahkamah syariah berhak meneruskan kes tanpa menunggu keputusan mahkamah sivil.

"Pendedahan Azlan menunjukkan Saiful melakukan kesalahan jenayah syariah. Mahkamah syariah boleh segera membuka semula kes qazaf tanpa menunggu keputusan perbicaraan di mahkamah sivil," katanya.

Mengulas lanjut, Shamsul berkata, tindakan mahkamah syariah yang sering menangguh kes memberi gambaran buruk kepada sistem kehakiman Islam.

"Kalau mahkamah syariah terus lengah-lengahkan kes ini, saya bimbang ia cemarkan reputasi mahkamah yang melaksanakan hukuman berlandas syarak," katanya.

Beliau berkata, ulama terkenal dunia, Sheikh Yusuf Qardawi menyatakan sumpah laknat yang dilakukan Saiful adalah kesalahan jenayah qazaf.

"Yusuf Qardawi bukan calang-calang ulama, hanya Ulama' Suq (ulama jahat) yang pertikaikan fatwa itu," Katanya.

Qazaf ialah tuduhan terhadap seseorang yang melakukan zina (dan liwat menurut jumhur ulama') tanpa membawa empat saksi lelaki.

Mengikut Seksyen 41 Akta Kesalahan Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan 1997, pesalah boleh didenda RM5,000 atau penjara maksimum tiga tahun atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan. ~keadilandaily




Iklan C (ii)

Memalukan!! Mazidul Akmal Kantoi Dengan Soalannya Sendiri..

Posted: 15 Mar 2013 08:50 PM PDT


Mungkin kerana menyangkakan bahawa kebanyakkan anak muda masih nak mengampu Najib dan UMNO seperti dia, Mazidul Akmal Sidik telah bertanya dilaman Face Book miliknya "Siapa Sokong Anwar Ibrahim?".

Hasilnya jawapan yang diterimanya memang mengecewakan dirinya.. dan perkara ini samalah dengan kes Najib tanya 'Are you ready for BN' yang dibalas dengan jawapan 'NOOOOO'.

Dari 925 jawapan yang diberikan dalam laman Face Book miliknya itu, majoriti anak muda menyatakan sokongan mereka terhadap Anwar Ibrahim.

Sila klik pada image untuk paparan lebih jelas..



Paparan imej di atas cuma sebahagian.. kalau korang nak tengok seluruh paparannya sila lihat di Blog PAS Titiwangsa di ( SINI )

Kalau korang nak tolong tambah jumlah yang menyokong Anwar Ibrahim sila ke Facebook Mazidul sendiri di ( SINI ).. itupun kalau dia belum delete la..

Boleh jadi Mazidul tidak tahu bahawa perjuangan rakyat dan Pakatan Rakyat itu sendiri tidak berdiri di atas tubuh Anwar Ibrahim seorang.

Siapapun yang memimpin PR, rakyat sudah bersedia untuk membuat perubahan dan menyimpan Umno dalam muzium sejarah.
 
Mungkin selepas ini SKMM akan menguatkuasakan undang-undang baru buat pengguna-pengguna media baru.. haram bertanya soalan-soalan yang boleh memalukan UMNO/BN. Kah.. kah.. kah... ~anak sungai derhaka


Iklan C (ii)

BALA Buat Najib.. Programnya Di Serang Ribut (Gambar & Video Inside)

Posted: 15 Mar 2013 05:35 PM PDT


Hebatnya Kuasa ALLAH... Mereka Serang Program PR Dengan Baling Batu, Baling Telur, Pukul Orang Dan Buat Huru Hara. Berkat Doa Penyokong Pakatan Rakyat, Di Program Mereka Dihantarkan Ribut & Taufan...


Sesungguhnya Kuasa Manusia Tidak Bisa Melampaui Kuasa Allah... Hari Ini Allah Tunjukkan Pada Kita Semua... Allahu Akbar!!!
Ini kali ke3 rasanya program Najib di hadiri ribut sama dengan Najib. Ribut melanda sebaik saja Najib membuat tuduhan kononnya ada 7 Dosa Besar Pembangkang Terhadap Rakyat & Umat Islam.
Rupa-rupanya langit persis tidak bersetuju dengan kenyataan Najib itu lalu turunlah ribut menghentam program Najib berkenaan. Kisah ribut yang meghentam program Najib itu tidak disiarkan oleh BERNAMA dan media massa pencacai.




















Iklan C (ii)

Tiada ulasan: