Sabtu, 16 Mac 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Awas...!! Misi men- Jejak... Dedah.... Londeh... sedang dilakukan!!

Posted: 16 Mar 2013 08:00 AM PDT


Jejak... jangan tak jejak.
Dedah... jangan tak dedah...

Kah kah kah kah kah kah

Ini berita dari MalaysiaKini...

Malaysia akan menggunakan saluran diplomatik untuk mendapatkan maklumat daripada kerajaan Filipina berhubung dakwaan terdapat tokoh pembangkang di negara itu membiayai keluarga Jamalul Kiram III untuk menceroboh Lahad Datu, bulan lepas.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau ada membaca kenyataan Setiausaha Pertahanan Filipina, Voltaire T. Gazmin yang menyatakan kerajaan Filipina telah menemui beberapa bukti berhubung insiden itu.

"Saya ada membaca kenyataan Setiausaha Pertahanan Filipina yang menjelaskan kemungkinan besar ada bukti mengaitkan peristiwa Lahad Datu adalah angkara pihak pembangkang di sana.

Sapa rasa nak terus membaca, klik sini. Kalau tak... jom kita ketawa.

Kah kah kah kah kah kah...
Keh keh keh keh keh keh ...

Anwar... hang jaga-jaga. Depa dalam misi nak dedah dan melondeh!!

Kah kah kah kah kah kah

Aaaikkk... Lagi citer porno basi??

Posted: 16 Mar 2013 06:26 AM PDT


Weh.. apa punya ketandusan idea ler puak-puak lahanat ni. Kalau nak kenakan Anwar pun, create ler citer atau isu lain. Ini tidak.... bebalik citer berunsur lucah. [ Baca sini ]

Teman nak tunjuk gambar-gamabr tu dalam blog ni pon tak lalu rasanyer. Weh... udah-udah ler. Taktik basi tu. Tak der orang nak percaya dah. Kalau dah bayak kali citer bertemakan tema yang sama... orang pun naik muak.

On top of that... bukan Anwar yang rakyat semakin benci. Sebaliknyer, puak-puak lahanat yang menjadi penjilat tegar UMNO yang kebulorkan duit upahan daripada UMNO-lah yang dibenci. Buat kerja laknat tu sebab nak dapat upah ler kot?? 

Bagus ler... mentekedarah ler duit haram. Selain itu, dapat juga dosa. Dosa yang sia-sia... Syabas!! Apa-apa pun, rakyat dah tak percaya dah. Pelik... dah terkantoi banyak kali tapi masih degil.. 

Hahahaha... kesian bangsat-bangsat ni. No fitnah no money. No money... miss sorru!! Pttuiit...!! Dasar geragok duniawi...!!

Ingat.... Allah SWT maha adil... dan in shaa Allah perbuatan komer ni akan makan diri. Makin mereka fitnah Anwar... makin rakyat akan tolak mereka. Dan... kalau kalah dalam PRU13 nanti, jangan salahkan Anwar pulak. [ Baca ini ]

Puak-puak lahanat ni buta ke hape?? Tak nampak ke makin Anwar difitnah... makin dia dikerumi rakyat dan makin dia disokong dan disanjung rakyat. Fuuhh..!! Semakin yakin dia melangkah menuju ke Putrajaya.

Namun demikian, sebagai pihak yang kena fitnah, Anwar kena bertindak. Nafi sudah... saman pulak yob!! Jangan kasik chance puak-puak lahanat ni. [ sini ]

Lawang Tetap Lawang
Najib tumbang kita menang!!

Tiada ulasan: