Nuffnang

Pengikut

otaiblues

sumber :-

otaiblues


hero yang mendesak pas keluar pr..takut jatuh kufur kalau pas masih bersama pr.

Posted: 15 Feb 2013 07:26 AM PST

siok la hangpa...masuk tv,,,masuk paper juga,,,,famaus siolll

ini lah petugas pas n9
hero yang mendesak pas keluar dari pakatan.
ape hujah2 nya yang bernas yang boleh pemimpin pas fikir kan semula,,atau boleh di bawa ke mesyurat..

takat bawak banner..ape klas bro..



anak buahnya yang malu kucing,yang sengaja memijak gambar pemimpin pr...sengaja buat provok untuk melaga laga kan pemimpin pr..
kenapa sembunyi kan muka

kenapa ada 8 orang je..mana yang lain2?

antara nya berbunyi..petugas pas takut jatuh kufur....cuba jelas kan jatuh kufur tu macam mana?
atas sebab pe jatuh kufur?

nampak nya lebih rendah lagi ilmu pengetahuan haji hadi, tgna atau tuan ibrahim berbanding dengan mereka ini..
mereka berlapan ini amat tinggi ilmu pengetahuan tentang iman.

demi kalimah allah dan hukum hukum nya..

Posted: 15 Feb 2013 06:22 AM PST

demi kalimah allah..undi lah bn..
tetapi demi kalimah dan juga hukum allah di tegak di malaysia negara tercinta ini..
undi lah pr..di dalam nya ada pas yang akan memertabat kan hukum allah sebagai hukum juga undang2 di negara ini

kaliamah yang patut kalian junjung..di sini kalian letakkan...
kenapa di atas longkang je kalian letak kan kalimah allah itu?
kenapa gambar najib lebih tinggi  kalian gantung berbanding banner ini...
ini ke cara nya kalian memertabatkan kalimah itu?

memang sial la kalian..


petua rais untuk masyarakat orang asli..tv1 8 malam 15 feb

Posted: 15 Feb 2013 05:17 AM PST

tersedak aku ketika terdengar ucapan rais yatim kat tv td..anrata yang paling mencekik leher aku...

untuk menjadi rakyat yang baik rais yatim memberikan berberapa petua yang mesti di amalkan oleh masyarakat orang asli.. antara yang disebut..
banyakan lah menonton tv1,
banyakkan mendengar siaran radio kerajaan,,
banyakkan membaca utusan malaysia..


adake menonton tv di sebut sebagai petua,,,

petua ape ni datuk...apakah dengan banyak nya menonton tv1, siaran propaganda akan meningkatkan taraf kehidupan masyarakat orang asli..?

kalau dah banyak menonton tv. satu kerja pun tak jadi..
datuk ingat, dengan menonton tv...ikan akan melompat masuk ke dapur ke.
rumput di tanah kebun akan mati sendiri ke..


Datuk bagi petua untuk ape sebenarnya ni...
ini bukan petua,,tapi sebagai satu arahan..

Datuk buatkan masyarakat orang asli terhina.aku yang mendengar terasa datuk seperti membodoh bodohkan mereka aje..

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT