Sabtu, 2 Februari 2013

DUNIACACAMARBA

DUNIACACAMARBA


[Video] Stesen TV Kenakan Perdana Menteri Serbia, Pengacara Tanpa Seluar Dalam

Posted: 02 Feb 2013 05:11 AM PST




Media antarabangsa hangat memperkatakan isu Perdana Menteri Serbia 'dikenakan' oleh krew produksi sebuah stesen televisyen di negaranya. Ivica Dacic pada mulanya dijemput untuk satu sesi temu bual eksklusif yang dihoskan oleh seorang pengacara wanita.


Namun, PM Serbia itu tidak menyedari stesen tersebut sebenarnya ingin 'mengenakannya'. Diberitakan bahawa program temu bual itu dihoskan oleh seorang model Playboy. Sebelum rakaman bermula, model tersebut terlebih dahulu menanggalkan seluar dalamnya di belakang set.


Semasa temu bual itu sedang berlangsung, wanita itu tiba-tiba telah mengalihkan kakinya hingga menampakkan alat sulitnya. Rata-rata media melaporkan bahawa aksi itu meniru lakonan Sharon Stone dalam filem Basic Instinct. 


Tindakan wanita itu telah mendorong Ivica untuk merenung alat sulit wanita berkenaan. Mujurlah bahagian sulit wanita itu ditapis, namun jelas kelihatan PM Serbia itu tersenyum sambil matanya merenung ke bahagian sulit hos tersebut.

Mengulas mengenai isu tersebut, jurucakap kerajaan Serbia memaklumkan bahawa bukan sahaja Perdana Menterinya dipersenda malah seluruh rakyat Serbia turut mengalami nasib yang sama. -DCM/DM/MNH

Aksi Sharon Stone dalam filem Basic Instinct, 1991.

.













Penyanyi Dangdut Diperkosa Bergilir-gilir

Posted: 01 Feb 2013 10:19 PM PST


Aksi penyanyi dangdut di Indonesia. Tidak mengejutkan jika penyanyi dangdut yang beraksi begini  berisiko tinggi  diserang secara seksual oleh peminat yang berahi.

[HM] Jakarta: Gara-gara menolak cinta peminat, seorang penyanyi dangdut tempatan dirogol secara bergilir-gilir

"Mangsa diperkosa oleh peminatnya, Edi atau Coki dan empat rakannya selepas dia diberi minuman keras," kata jurucakap Polis Tangerang, Shinto Silitonga, semalam.


Menurutnya, Edi, 19, yang berasal dari Teluk Naga ditahan, kelmarin bersama-sama dua rakannya sementara dua lagi masih diburu.

Shinto berkata, selepas disoal siasat, Edi mengaku merogol mangsa kerana mahu membalas dendam setelah penyanyi dangdut itu menolak cintanya. 

"Dia terpikat kepada penyanyi itu selepas mereka bertemu 25 Disember lalu. Marah kerana cintanya tidak dilayan, Edi merancang merogolnya. Dia dan rakan sekampung memerangkap mangsa dengan mengajaknya bersiar-siar sebelum memaksanya minum minuman keras lalu memperkosa mangsa pada 24 Januari lalu," kata Shinto. - Detik




Tiada ulasan: