Ahad, 27 Januari 2013

Tukar Tiub

Tukar Tiub


TERNOW - TER HOT - TER KINI - PEROGOL RAIS YATIM MELETUP KEMBALI

Posted: 27 Jan 2013 06:03 PM PST



MUKA SEORANG
 PEROGOL
KES ROGOL RAIS YATIM MELETUP KEMBALI

indonesia telah kecoh dan heboh
tentang  rais yatim menteri perogolan
menteri  perogolan budaya dan perogolan maklumat

akhbar dan media indonesia
dari tempo ke kompas
dari tvri ke tvmedan
telah mula melaporkan
bagaimana duit TUTUP MULUT mangsa rogol
telah disapu oleh pegawai TKI indonesia
yang bernama JUMHUR HIDAYAT


NOTA:
berita ini diterima
dari sms milo suam


NOTA:
ada lagi berita rais yatim
akan diletupkan oleh orang jelebu
hanya menunggu masa

siapa budak uitm
yang dapat kamera?

dah bunting atau belum?
kah kah kah
kah kah kah

-------

GUGURNYA SAEKOR YU JI

Posted: 27 Jan 2013 05:30 PM PST




ALANG ALANG JUAL AGAMA
lebih baik jual
kepada pembeli
termahal
Majlis syura PAS sahkan Nasha digugur

 
Teka-teki mengenai kedudukan Nasharudin Mat Isa hari ini terjawab apabila setiausaha majlis syura PAS Datuk Nik Zawawi Nik Salleh mengesahkan bahawa bekas timbalan presiden parti itu kini digugurkan keanggotannya dalam badan tersebut.





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..JANGAN GUMBIRA SANGAT.... kah kah kah..

kah kah kah...BARU SAEKOR YU JI  KAPUT....kah kah kah...

kah kah kah..AJEN AJEN YU JI MASIH  ADA LAGI..... kah kah kah..

kah kah kah... TAPI HASAN ALI  SAHEH... kah akh akh

kah kah kah.....TAK HENTI KENCING...kah kah kah


----

RAFIZI TIDAK AKAN MINTA MAAF - POOORAH!

Posted: 27 Jan 2013 05:00 PM PST







KENYATAAN RAFIZI
Saya dimaklumkan bahawa laman-laman Facebook yang berkaitan dengan saya ada menyiarkan satu kenyataan maaf terhadap  Zahid Hamidi sekitar jam 7 petang ini. Sejurus selepas itu juga, laman-laman blog pro-Umno menyiarkan berita melaporkan kononnya kenyataan maaf tersebut.

Saya menafikan sekeras-kerasnya sebarang kenyataan maaf. Saya tetap dengan pendirian sebelum ini bahawa perkara ini akan diteruskan di mahkamah dan saya tidak akan berganjak dari terus membawa soal salahguna dana Angkatan Tentera Malaysia.

Kenyataan tersebut adalah palsu, berniat jahat dan direncanakan oleh laman-laman blog pro-Umno bertujuan memfitnah saya dan mengelirukan rakyat. Apabila mereka tidak dapat berdepan dengan pendedahan-pendedahan yang memalukan pimpinan mereka, laman-laman ini secara tidak beretika menggunakan muslihat untuk menggodam akaun dan laman-laman berkaitan Pakatan Rakyat, termasuklah laman-laman pimpinan Pakatan Rakyat dan laman Facebook.

Laman Facebook saya adalah yang kedua dalam tempoh dua hari yang digodam, selepas laman Facebook YB Azmin Ali, Timbalan Presiden KEADILAN. Ini juga rentetan kepada siri godaman terhadap laman Malaysiakini setiap kali ada perkembangan politik penting negara yang merugikan Umno/Barisan Nasional.

Saya mengutuk sekeras-kerasnya muslihat dan tipu helah yang digunakan oleh cybertrooper Umno ini kerana ia tidak beretika dan memfitnah. Sikap pimpinan Umno yang berdiam diri menunjukkan mereka juga sama-sama mendokong muslihat dan tipu helah kotor ini.

Saya sekali lagi menegaskan bahawa saman  Zahid Hamidi akan saya jawab di mahkamah. Isu salahguna dan penyelewengan dana LTAT dan kebajikan anggota angkatan tentera yang diabaikan tidak boleh dipadamkan dengan muslihat jahat dan tipu helah cyber seperti ini.


RAFIZI RAMLI
Pengarah Strategi KEADILAN
27 Januari 2013




----

MALIKUL SEMBAB - TAK PANDAI SEJARAH

Posted: 27 Jan 2013 01:30 AM PST











KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ADA KESEDARAN BARU?.... kah kah kah...

kah kah kah...SELAMA INI ORANG SELANGOR TIDOOOO KE?... kah kah kah...

kah kah kah...MALIKUL SEMBAB ... TOLONG JANGAN HIAN ORANG SELANGOR...kah kah kah..

kah kah kah...WARGA SELANGOR DAH LAMA SEDAR.... kah kah kah...

kah kah kah... WARGA SELANGOR SEDAR... MEREKA NAK HUMBANKAN GEROMBOLAN.... kah kah kah

Wujud kesedaran baru rakyat Selangor sokong BN: Muhyiddin

Cetak
SABAK BERNAM: Muhyiddin Yassin, berkata wujud kesedaran baru di kalangan rakyat negeri Selangor berhubung sokongan terhadap Barisan Nasional (BN) selepas mereka menghadapi masalah di bawah pimpinan kerajaan pembangkang. 

Beliau berkata, ini menunjukkan BN mempunyai harapan baik untuk menebus kekalahan pada pilihan raya umum 2008. 
Katanya, daripada laporan yang diterima, keseluruhannya sokongan rakyat kepada BN adalah baik. 


------

KESAH BENAR DARI SANDAKAN

Posted: 27 Jan 2013 12:00 AM PST


SEKALI DALAM HIDUP 
KOTA INI JADI INGATAN

ORANG SABAH BUAT CERITA SENDIRI

Dey......keningau dahhhhhh......lepas tambunan dan sebelum tenom ,pensiangan dan lawas disempadan............pekan terbesar bingkor...ini mp dia jeffery kitingan....not legend anymore....nampak tak suku timur tt......kitaorang panggil mereka ni om ......suku ni dari timur timur....cubo ko main bola dengan mereka ni....kalau tak lari tulang keting kau....hehehe.....

keningau syurga pendatang...tak caya tanya jeffry.....oh ya tt....cari buah BELUNU DAN BAMBANGAN JERUK...BUAT APO.....JUALLAH KAT AKU.....HEHEHEHEHE.....20 TAHUN TAK BALIK TURRRRRRRRRR.......JANGAN LUPA IKAN KERING YANG NIPIS NIPIS TU....LEPAS GORENG CAMPUR ASAM JUICE....YYIHAAA.....KEMBITER KEMBIRET KAU....KENA PULAK STELLA ARTOIS...MMMMM....NYAM..NYAM..KAU....

oklah....selamat menyiasatlah kau....jangan kau berbuih buih di siinun dah.....heheheh...kalau jumpa om om tu...kalau nak kena tampor cubo ekou cakap gere gere lodo kek om om tu...........GERE GERE LODO TU MAKSUDNYA......AHHHH LEBEY...KO TANYALAH OM OM TU SENDIRI.... on MAKAN KEDAI KENINGAOAN
DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR
on 1/27/13

SWEET PUNK DAN MANA NAK CARI AYAM
Apalah kau tt..pergi sandakan engak dibilangin........yeLah....nak bagi tiple ni.......depan sebelah kiri wisma sandakan..ada satu kedai makan cina....dia jual ikan stim saja.....kalau kau tak singgah bererti kau belum cukup syarat dalam hidup........ hehehehe 

kerapu.stim...muaaaaahhh....hilang telinga kau kawan.....dan kalau ada lagi tulisan SQP kat atas puncak wisam tu......ah....itu geng geng masa muda aku yang conteng tu.....SQP....membawa maksud....SWEET PUNK.....HEHEHE....

telur penyu tak jumpa ke......?....depan balai polis sandakan tu....rumah ayam...alllehhh yang banyak table snooker tu...atas tu ayam belaan yang duduk depan diolah....BP TU LER........dulu 15 hinggit sekali henjut....ahhhhh....KFC ATAS TU TEMPAT aku lepak lepas stim.......hehehe....satu restoran tempat best makan mee goreng basah.....FAT CAT.....

TEMPAT MABUK DI SANDAKAN
nak mabuk...pergi jalan sungai purut....singapore road...lebih kuranglah......hehehehe....masuk salon sana jangan tabur banyak janji tau....nanti dapat lebih dari yang on PAGI INI AKU DI SANDAKAN TELOK PELABUHAN
on 1/27/13

SUBUH KE PASAR IKAN
kalau nk tgk ikan byk kt sandakan pg pasar waktu pagi jam 2 atau 3 pagi..dorg bru wt naik dr laut.. on PAGI INI AKU DI SANDAKAN TELOK PELABUHAN


------

ANAK YANG HILANG - HATI YANG LUKA

Posted: 26 Jan 2013 09:44 PM PST



KENYATAAN AKHBAR
27 JANUARI 2013

KES WILLIAM: MASYARAKAT PERLU BERTINDAK

Anak adalah satu anugerah Tuhan yang tidak dapat dinilai. Tidak ada gambaran yang boleh saya katakan tentang kejadian yang menimpa terhadap adik William Zhen Zhong. Semoga ibu dan bapanya tabah dan kuat untuk mendepani berita sedih ini.

Apakkah yang boleh  kita katakan tentang perkara ini yang terjadi kepada kanak-kanak yang baru sahaja berusia 6 tahun?

Sebagai seorang ibu, saya amat kecewa dengan apa yang terjadi dalam masyarakat kita. Sikap tanggungjawab mestilah disemai sepenuhnya untukk memastikan tidak ada perkara yang tidak diingini akan berlaku. Ianya sungguh memberangsangkan apabila ramai pihak yang berbeda pendirian politik menggunakan sepenuhnya media sosial untuk membantu menghebahkan berita kehilangan ini, walaupun kita masih lagi gagal untuk menemui adik WiLliam.

Masyarakat setempat, ibu bapa, penjaga haruslah lebih berwaspada dan sentiasa bersedia untuk memastikan anak-anak dalam keadaan selamat di mana jua berada terutamanya di tempat-tempat yang sesak, taman permainan, pusat membeli belah dan sebagainya.

Masihkkah kita ingat misteri kematian adik Nurin (2007)kehilangan adik Sharlini (sekitar tahun 2008) dan kematian ngeri Adik Nurul Dirah yang dibakar (2010) ? mengenang kepada 3 peristiwa ini, sebak dan sayu pasti menyelubungi kita semua. Marilah kita sama-sama berdoa agar perubahan dan keselamatan di negara kita terus dipelihara.

Keganasan rumah tangga, aktiviti pemerdagangan manusia, penculikkan dan pembunuhan adalah kegiatan yang perlu diperhatikkan oleh pihak keselamatan dengan serius dan tekad untuk membanteras. Jika perkara ini menjadi agenda keselamatan awam, maka semestinya pihak berwajib PDRM digesa untuk memastikan tidak ada lagi kehilangan dan pembunuhan yang melibatkan anak-anak kecil.

Justeru, marilah kita bersama-sama berpegang tangan, berganding bahu untuk terlibat secara total dalam pembangunan masyarakat khususnya dalam melindungi kanak-kanak. Sikap prihatin sesama kita adalah tanggungjawab bersama.

DR WAN AZIZAH WAN ISMAIL
PRESIDEN PARTI KEADILAN RAKYAT



----

ONLINE DENGAN ALLAH

Posted: 26 Jan 2013 09:00 PM PST



TIPU PILIHANRAYA
TURUN  JALAN RAYA

  • KOMENTAR TUKAR TIUB
  • lihat bagaimana agama dijual
  • nampaknya mufti ini
  • ada online dengan allah
  • mufti ini boleh keluar masuk kan orang dalm islam

  • satu ketika dulu di vatican
  • ada pope yang juga boleh online dengan allah
  • orang kaya para bangsawan dan raja raja
  • yang suka buat maksiat
  • yang melakukan kejahantan
  • boleh masuk syurga
  • hanya dengan memberi jongkong emas

  • sekarang di malaysia ini juga 
  • kita ada mufti yang boleh online





  • Harussani: Jadi kafir jika biar pihak lain guna kalimah Allah
  • Mufti Perak Harussani Zakaria hari ini mengingatkan umat Islam di negara ini bahawa mereka akan menjadi kafir sekiranya membenarkan pihak lain menggunakan kalimah Allah.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KITA SEMUA WAJIB AKUR DENGAN FATWA INI... kah kah kah...

kah kah kah... SESIAPA YANG  NAK KELUAR DARI AGAMA ISLAM CUKUP SENANG..kah kah kah..

kah kah kah..HANYA PERLU LAFAZKAN... SEMUA ORANG BOLEH GUNA NAMA ALLAH... kah kah kah..

kah kah kah..TAK PERLU LAGI HEBOH HEBOH AMCAM LINA JOY.... kah kah kah..

kah kah kah..TAK PERLU SUSAH SUSAH  PERGI MAHKAMAH MACAM PENGIKUT AYAH PIN..... kah kah 


---

Tiada ulasan: