Nuffnang

Pengikut

otaiblues

sumber :-

otaiblues


TV3 Soal jawab..protes jalanan pasca pilihanraya.

Posted: 16 Jan 2013 07:43 AM PST

pengurusi dan dua ahli penal..prof candra dan pengerusi spr dato wan

awal awal lagi dah mengutuk akan pemimpin parti pembangkang.kenapa ye?
jika nak bersoal jawab kenapa tidak di jemput se orang wakil parti pakatan .soalan dan jawaban di kalangan penerusi dah ahli penal hanya akan membenarkan sikap pemerintah menyalahkan pembangkang.
tidakakh ini hanya proram yang berat sebelah.dan program bacul.

awal awal lagi pengerusi spr menyebut pemimpin pakatan sebagai pemimpin pembangkang..

Spr sepatutnya suatu badan yang berkecuali.tidak boleh membezakan pemerintah atau pembangkang..
jika pengerusi spr sendiri menyebut bagitu bermakna spr itu adalah badan kerajaan,,
dan bagaimana sebuah badan kerajaan akan bersikap adil dalam pilihanraya..

sudah semestinya sebuah badan kerajaan akan memenang kan kerajaan nya..

itu sebabnya di dalam suatu perlawanan antara dua pasukan. pengadilnya adalah dari pasukan yang ke3. baru adil.
bukan nya seperti pilihanraya di malaysia,,pengadilnya adalah dari parti kerajaan juga..
tak sedikit, mesti banyak ia akan memihak kepada kerajaan.

Berapa ikhlasnya spr?
yang menilai keikhlasan itu adalah orang lain,,
bukan pengerusi spr sendiri yang cakap.spr ni ikhlas..

Pengerusi spr hanya berani menjawab soalan pengacara..tetapi tak berani menjawab atau bersemuka dengan pemimpin pakatan yang di di panggilnya pemimpin pembangkang.atau pemimpin ngo yang lain..kenapa?

Kenapa tak berani membenarkan pemimpin pakatan menyertai program ini..
sebab mereka semua ini takut,,orang takut, biasanya orang berbuat salah...

berbicara dalam program sendiri dengan orang orang sendiri,di tempat sendiri,dan mengaku sendiri bagus..berani kutuk hina orang tapi tak berani berdepan pun.

arakh ptuii


majlis pendekar melayu malaysia berpengurusikan seefuu

Posted: 16 Jan 2013 03:50 AM PST

Untuk ape sebenarnya mengambil OKT tu sebagai pengerusi?
pelek pelek..

OKT ni kungfu master ke?

Ikut je la..hangpa pendekar kan..

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT