Sabtu, 5 Januari 2013

Era Pasca

Era Pasca


Perlancaran buku Rosmoh Puaka (Black Rose) boleh di donlot secara percuma di sini

Posted: 05 Jan 2013 01:16 AM PST


The Black Rose - satu siri buku yang dijanjikan oleh ahli perniagaan permaidani, Deepak Jaikishan, yang mengisahkan persengketaan beliau dengan keluarga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, akhirnya muncul di ruang siber.

Siri pertama - Black Rose 1.0 - telah diedarkan kepada media malam ini dalam bentuk e-buku setebal 26 halaman dengan pengarangnya dinyatakan sebagai 'Spirit of Altantuya'.

Buku ini tidak menyebut mana-mana personaliti tertentu dengan nama, tetapi jalan ceritanya hampir dengan kisah hidup Deepak sendiri.

Buku ini mengandungi watak-watak yang dipaparkan menggunakan nama samaran tetapi jalan ceritanya mirip kepada kisah Depak.

Antara mereka termasuk Kapeed, Bijan, Black Rose, Popiah, Lala, Jim dan beberapa personaliti lain yang dikaitkannya atau dirujuk olehnya sewaktu 'berperang' dengan keluarga Najib.

Dari cerita Deepak mengenai hubungannya dengan keluarga Najib sehingga penglibatannya untuk menterbalikkan akuan bersumpah (SD) penyiasat persendirian, P Balasubramaniam yang mengaitkan perdana menteri dengan Altantuya Shaariibuu, buku ini dilihat mencerminkan cerita tersebut, tetapi dikisahkan dalam bentuk ceritera.

Laporan di atas datangnya dari Malaysiakini.

Contoh invoice Deepak beli barang kemas untuk Rosmah

Berikut adalah sebahagian dari apa yang terkandung dalam buku 'The Black Rose' itu... sila klik pada image untuk paparan yang lebih jelas..

Untuk baca penuh atau download sila klik [SINI]
COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

VIDEO menghina NAJIB dan Rosmah gua sebar.

Posted: 04 Jan 2013 08:20 PM PST

Melayu pertahan Melayu.. kahkahkah

Para macai telah membuat laporan polis kerana penyebaran video ini, menurut para pencacai video ini menghina Najib dan Rosmah.

Sebelum video ini di tarik balik sila tonton puas puas. dan ketawa lah sepuasnya sebelum ketawa di aktakan haram oleh kerajaan zalim.. kahkahkah



Biarkan para macai nak buat seberapa banyak report polis sekali pun. gua tengok video ini tak menghina Najib Rsamah pun, malah memuja muji lagi Najib Rosmah.. kahkahkah
Macai.. Macai.. selamanya Macai... kahkahkah

Bagaimana video di bawah? video ini menghina Najib dan Rosmah malah mengaitkan kasus pembunuhan Altantunya dan menceritakan tabiat Rosmah berbelanja barang kemas?



kahkahkah
Share beb video ini.. ini video memuja muji rosmah najib, sebabtu para macai tak buat laporan polis.. kahkahkah
COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Tiada ulasan: