Sabtu, 15 Disember 2012

otaiblues

otaiblues


anggota perkasa kutip derma untuk utusan yang di saman.

Posted: 15 Dec 2012 06:58 AM PST

pengarah, juga semua para perkerja utusan amat berterima kasih buat semua anggota perkasa kerana sedia menderma untuk menolong membayar saman.
mereka sendiri pun tak ambik kesah tentang saman tu,,,sebab walau telah di saman berberpa kali,,,mereka masih mengeluar kan berita berunsur fitnah.
punya la baik hati ngo  ini...nan bantu bayar saman.
hahaha,,
sebagai balasan.akan di promosikan lah perkasa satu ngo yang paling berpengaruh..paling mendapat tempat di hati orang melayu

presiden perkasa juga,mengarah kan semua umat membeli utusan,hanya utusan saja lah akhbar yang mendukung perjuangan memertabatkan bangsa melayu dan agama islam di negara ini.

bagus lah perkasa ni,,membantu syarikat yang di saman.tetapi..ape kata kalau duit atau barang kemas yang di kutip itu,,,di gunakan untuk melayu yang hidup susah,,lebih banyak faedahnya.

ikut suka engkau la,,

kalau lah kutipan itu di derma kan di rumah anak yatim,,,lagi banyak berkat nya berbanding menolong sebuah syarikat,,
depa untung juta juta,ada membantu ahli perkasa ke?

ha ha ha,,,

rumah mampu milik di penang

Posted: 14 Dec 2012 07:30 PM PST

bila KM kata nak buat rumah mampu milik bernilai 70k.melompat semua ahli umno,mana boleh mahal tu...sepatutnya rumah mampu milik bernilai 42k aje..dan bagi pada kontaktor umno yang buat..

kat kg 20 dah jadi dah..peruntukan untuk baiki umah 10k, tapi barang di gunakan sekadar 5k je,,,ape cita?
kawan tu duk buat rumah kosnya 70k, tapi kena sain vocher nilai 120k.
pasal pe ada lebih 50k...sape yang makan duit tu.

baru ni najib datang penang,,berjanji,jika bn memang di penang,dia akan buat 20 ribu unit rumah mampu milik,,beharga 400k..dan boleh di kurang kan kepada 300k..

pakat senyap semua,,


Tiada ulasan: