Nuffnang

Pengikut

otaiblues

sumber :-

otaiblues


eh betul ke ni? we are the cham..bukan aff suzuki, tapi rasuah.

Posted: 13 Dec 2012 05:30 AM PST

mana nak letak muka?letak je bawah tempurung retak,

Posted: 13 Dec 2012 04:49 AM PST

''Kalau ada yang menghina Anda, anggap aja sebagai sebuah pujian bahwa dia berjam-jam memikirkan Anda, sedangkan Anda tak sedetik pun memikirkan dia," ujar Habibie melalui akun facebook The Habibie Center.

memang betul pun,berjam jam,berhari hari si mamat ni memikirkan cara nak menhina.nak memalukan anwar juga bj habibie ni..

habibie cuma kata ,tak ada masa pun nak memikir kan tentang mamat ni,,kenal pun tidak gamaknya..

hahaha...malunya,,

,sejak bila pula pengantin lelaki pakai wali..

Posted: 13 Dec 2012 04:32 AM PST

ni ada satu cerita manusia maelayu yang mengaku islam,tapi hukum hakam islam hapah pun tak tau,
itu baru bab rukun nikah yang cuma ada 5, belum lagi rukun solat yang ada 13..

melaysia semakin maju,melayu mengaku islam juga semakin pandai membuat rukun nikah sendiri.

jurunikah tu,,yang menikah kan apek ia itu tgna, wali pula adalah ayah bagi pengantin perempun..yang mewakilkan tgna menikahkan apek untuk anaknya,,

pe jadah pulak apek kena pakai wali...

bengong...p ngaji dulu..

nampaknya pru 13 ini ,yang terakhir buat bn

Posted: 12 Dec 2012 05:06 PM PST

pengakhiran pau yang lepas,,pesta tangis menangis ke banyakan perwakilan,sahingga ada yang mendapat gelaran datuk,,semuanya tak memberi makna lagi,,persidangan yang banyak mengondem pakatan rakyat tidak banyak membawa kebaikan lansung,

majoriti umat melayu, tertanya tanya,,ape agenda memartabatkan melayu ?
terbangkit pula cerita datuk yahya yang di halau keluar rumah..macammana parti yang mempertahan kan melayu boleh tak tau tentang ke susahan orang melayu sendiri?

berbangkit pula cerita pelesit jalanan, yang hanya cuba nak mendapat simpati penonton akan perlunya perangkap laju di kuat kuasakan..
sedang kan majoriti rakyat dah tau,,perangkap itu bukan untuk mengajar,,tetapi untuk keuntungan mudah untuk syarikat juga kerajaan..

perhimpunan orang india atas masaalah kewarga negaraan juga membuat rakyat membuka mata,,

pengakuan bersumpah oleh aahli parlimen sabah yang mengatakan umno sabah tidak pernah mandapat ape pe sumbangan sebanyak 40 juta, membuat kan umno terkedu...banyak tu,,40 juta untuk ketua menteri sabah,,

pengakuan deepak tentang akuan bersumpah PI bala yang ke dua juga membawa bala..

isu felda pun tak habis habis...

macam mana ni?

pengakuan musa hasan,juga suatu yang sangat membimbangkan ...

Jahanam,kalau ikut gaya nya,,hancur juga bn kali ni...

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT