Sabtu, 8 Disember 2012

Era Pasca

Era Pasca


Belajar, PROGRAM UTUSAN BODOHKAN MELAYU..

Posted: 08 Dec 2012 01:09 AM PST

#TumbangBN #KL112

Rakyat kalau bijak pandai Umno/Bn susah sebab tulah Umno/Bn nak rakyat terus bodoh... "Orang ramai pegang nadir bumi bukti Lynas selamat" - utusan.

Pegang nadir bumi bukti Lynas selamat..Cakap bengong kang marah tapi kalau suka dibengongkan nak buat macam manakan.... Pegang nadir bumi dalam bentuk fizikal mcm tu mmg la selamat bongok. Yg jd x selamatnya ialah ketika logam atau galian itu diproses, iaitu ketika ia berada dalam keadaan x stabil. Apa jua logam atau galian adalah berbahaya ketika berada dalam keadaan x stabil. Memandangkan nadir bumi ini beradioaktif tinggi, lagi la bahaya. Faham? Suruh belajo kimia, xnak. cuba pulak pegang sisa nadir bumi ni lepas diproses nak tengok jadi zombie ke idak...

Ibarat pegang bom la. Meletup x kalau setakat pegang ? Mana meletup sebab dia ada pin keselamatan. Sebab bom tu x berbahaya ketika stabil. Cuba tarik pin dia tgk. Masa tu cepat2 la taubat. Sebab bila tarik pin bom, ianya akan menjadikan bom itu tidak lagi stabil. Maka berkecailah...

P/S : Cuba la bagi berita yang buat rakyat malaysia ni jadi cerdik. Janganlah asyik dok perbodohkan org jer.

EP : Air suling tidak bahaya. tapi air suling yang sudah masuk dalam bateri cuba curah sikit atas perut.. camne rupe.. tu la kata UMNO bodo korang tak percaya.



COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Lagi Himpunan Oren di halang di Besut!

Posted: 07 Dec 2012 08:01 PM PST

Kembara Oren Selamatkan Felda di halang masuk sewaktu sampai di Felda Selasih, Jabi. Meskipun kami mendapat kerjasama baik daripada pihak polis; namun Umno telah memperalatkan penduduk yg 90% adalah remaja berusia sekitar 13-16 tahun.

Kelihatan pencacai-pencacai BN menghalang Gerakan Selamatkan Felda. 

Tidak berapa kelihatan peneroka Felda dan anak muda. Saya tidak tau apa yang di'upah' kepada bebudak itu yg tidak tahu hujung pangkal isu di felda. Bila kita sebut ' undur Isa Samad', bebudak ini jerit, hidup Isa Samad, kami sayang Isa Samad....alahai kesiannya!

Budak2 sekolah pegang bendera Umno dan BN dan terpekik terlolong tak tentu pasal. Umno kehilangan sokongan, terpaksalah guna budak sekolah... ...

Budak2 sekolah maki hamun depan Pengerusi JKK dan polis yg turut disertai OCPD Besut. Umno berjaya tarbiyyah bebudak bawah umur jadi samseng dan berakhlak buruk. Akhirnya, saya baca doa dan konvoi berundur utk meneruskan perjalanan ke destinasi terakhir, Felda Tenang.

Saya dan pimpinan ANAK serta anggota kembara bersalaman dengan pegawai2 polis. Mereka sempat ucap tahniah dan menghargai kesabaran anggota kembara.

Biarlah masyarakat menilai perangai hodoh pemimpin Umno....

-Mazlan Aliman (President ANAK [Gerakan Selamatkan Felda])

COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Pecah Berita! HKR Kedah! Hanya 25 Orang Saja Hadir Ceramah UAI - Utusan

Posted: 07 Dec 2012 06:13 AM PST

Kuala Lumpur - by @tiewnama
hanya 30 orang saja hadir ceramah ustaz azhar idrus di kedah semalam - utusan malaysia
sambutan menghampakan untuk ustaz azhar idrus kerana Pakatan - tv3






Ceramah Agama Dari Lokman Adam
Ceramah Jual Agama Dari Hassan Ali
by @tiewnama - hanya 20 orang saja hadir UAI melalui kajian titik - rais yatim. kahkahkahkah

gambar gambar sekitar HKR pada sebelah malam yang baru berlangsung sebentar tadi.


by @tiewnama - #112 kempen turunkan Najib dan Rosmah! kikiki

COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Live Himpunan Kebangkitan Rakyat Kedah

Posted: 07 Dec 2012 06:07 AM PST

Ingat Grand Finale kita pada 12 Januari 2013
Jika Merah dengan tuntutan Royalti, Kuning dengan Bersihnya, Hijau dengan Anti Lynas nya, dan Oren dengan tuntutan Anak, jika anda turun berpakaian hitam bersama EP pastinya kempen Turunkan Najib dan Rosmah.. kahkahkah Apa macam? Selamat menonton HKR Peringkat Kedah Live dari stadium Suka Menanti Alor Star Kedah

Live streaming by Ustream


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Tiada ulasan: