Isnin, 10 Disember 2012

Era Pasca

Era Pasca


KANTOI! Lagi gambar Najib Jelajah mari buat janji di edit oleh STAR

Posted: 09 Dec 2012 11:25 PM PST

Seakan tidak serik dengan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan kununnya sambutan rakyat terhadap program bersama perdana menteri tidak surut sambutannya, kali ini The Star pula menyiarkan sekeping gambar yang sudah 'diubah suai' terutama di bahagian belakang imej yang dipaparkan.

Sekiranya sebelum ini, agensi berita nasional Bernama dan Utusan Malaysia saling berlumba-lumba membodek Najib Altantuya hingga penipuan mereka menerusi gambar yang dimuatkan di laman web mereka cukup mudah terbongkar, kali ini akhbar yang dikuasai rejim MCA pula mengambil giliran dilondehkan tembelang mereka.
Keganjilan yg di bulat-bulat.. kahkahkah
Patut lah Najib rilek je muka dan perbanyakan pogram mari tabur janji.. kahkahkah rupanya media mereka pun menipu Najib sendiri, konon2 sokongan tak berbelah bagi.. kahkahkah

Jelas kelihatan apabila diteliti, pada gambar yang dibulatkan di sebelah belakang sekali bahagian kiri dan kanan menunjukkan imej lelaki seakan dipinda dan kelihatan lebih besar daripada manusia yang berada di sekelilingnya.


Selain itu, bayang kelam di hampir satu pertiga bahagian gambar ini terutamanya di bahagian tengah menunjukkan tindakan 'tidak cermat' tukang edit gambar ini yang terpapar jelas di muka hadapan akhbar yang kini sudah mula ditolak oleh kaum Cina, India dan komuniti perniagaan warganegara asing yang kebiasaannya mendapatkan akhbar berkenaan terutamanya pada hujung minggu. 



COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Gambar Thunami di Pahang setinggi 40 tinggkat!

Posted: 09 Dec 2012 06:53 PM PST

Hampir semua penceramah sejak petang sehinggalah malam ini menggunakan kiasan Adnan berjanji akan potong telinga dan terjun Sungai Pahang sekiranya Pakatan Rakyat menang di parlimen Bentong secara selang-seli untuk menghiburkan para hadirin.
"Sebagai rakyat Pahang, kita ambil ini sebagai cabaran untuk menawan Bentong dan Pahang," kata Pesuruhjaya PAS Pahang Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man
Adnan ketika bercakap kepada wartawan di Perhimpunan Agung Umno (PAU) 12 berjanji akan memotong telinganya dan terjun ke sungai Pahang jika DAP menang di Parlimen Bentong.

Namun selepas itu, beliau mendakwa kenyataan itu hanya kiasan sahaja yang menyebabkan tekanan kepada beliau semakin meningkat, seolah-olah beliau bimbang terpaksa memotong telinganya apabila kalah di Bentung nanti.

Selepas bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad memberikan peluru dengan menyatakan BN sebagai syaitan yang dikenali, Adnan menjadi pemimpin Umno terbaru dengan kiasan potong telinga dan terjun Sungai Pahang.

Sudah pasti, keangkuhan Adnan akan digemakan di seluruh pelosok negeri Pahang dalam kempen PRU-13 nanti.



Kehadiran di Pahang semalam agak mengejutkan dengan hampir 40 000 rakyat Pahang mahu tumbangkan Najib dan BN! Pahang akan mengalami thunami politik pada PRU 13 Insyaallah..
Grand Finale HKR #KL112 wajib turun! 1Juta mahu Najib turun takhta!



COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

[video/pic] Pecah berita! Bendera PAS,PKR dan UMNU berkibar di palestine!

Posted: 09 Dec 2012 08:08 AM PST

Kuala Lumpur - @erapasca

seperti kebangkitan popular islam dari timur, kini bendera panji keislaman dari bumi malaysia telah di kibarkan di semenanjung gaza palestine, seperti juga kebangkitan rakyat malaysia dalam membenamkan kezaliman pemerintah Barisan Nasional di malaysia, rakyat palestine juga menunggu saat pertolongan yang di janjikan dari timur, kiranya berdasarkan fakta, kajian dan analisa, selepas jatuhnya empayar anak didik british iaitu umno dan Barisan Nasional, maka islam akan tertegak dengan sejahteranya di bumi malaysia dan seterusnya akan membawa sinar harapan baru untuk semenanjung gaza. saksikan videonya dan gambar gambar sekitar palestine hari ini sebagai bukti.

bendera PAS
Sambutan Ulang tahun ke25 Kepimpinan Hamas Palestine, Kelihatan bendera PAS, kenapa PAS kenapa tidak UMNO BN? Kerana Kerajaan Malaysia adalah tali barut Amerika, senada dengan Amerika tidak mengiktiraf Hamas sebagai kerajaan pilihan rakyat Palestine.
Selain bendera PAS, bendera PKR juga berkibar di bumi Palestin.. Ramai cai UMNO duk membebel sebab parti parti bawah Pakatan Rakyat ada di himpunan HAMAS di Palestin.. 

Sorilah, bendera UMNO-BN xde sebab itu function HAMAS, bukan function FATAH. Kerajaan Malaysia x mengiktiraf HAMAS. Cai2 UMNO-BN jangan kecewa yer. Inilah fakta dan kenyataanya..

Harap maklum..
Cacai UMNO tak puas hati, dan ada hati nak kata bendera UMNO ada juga di Palestine. kah3 DESPERADO nye.. Hamas tak suka parti yang menghalalkan rasuah.. kahkahkah


Huih, ada cacai UMNO kata siap rombongan lagi kibar bendera Malaysia.. Siapa disebalik pengibar bendera Malaysia di tanah Gaza? Pencacai UMNO kata itu adalah rombongan team UMNO mewakili Malaysia yg diketuai oleh Datuk Abdul Rahim.
. Ye ke? AKU KATA itu adalah team AMAN PALESTIN Yang diketuai Ust Awang Sufian.. ADA MASALAH, X PUAS HATI?!

Bendera PKR dikibarkan oleh pasukan yg mewakili PKR Selangor, bendera PAS dikibarkan oleh pasukan yg mewakili PAS Kedah dan mereka adalah perwakilan KHAS yg dijemput oleh HAMAS melalui AMAN PALESTIN yg diketuai oleh Ust Awang Sufian.. Tinggal pun dihotel yg sama dengan pimpinan Hamas taw.. 

Waaakakakaaaaa!!!




Jika ada cacai kata edit tonton video bawah sampai habis yee.

COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Tiada ulasan: