Nuffnang

Pengikut

otaiblues

sumber :-

otaiblues


engkau ni kenapa? engkau tak nak.tp rakyat nak,rakyat peduli ape sama engkau,

Posted: 02 Nov 2012 08:12 AM PDT

atan. kalau pakcik menang nanti. pakcik nak kasi atan 20%.nanti atan boleh belanja kan untuk keluarga atan, atan tak mau la pakcik.cukup la. setakat 5% je.ayah kandung atan dulu bagi banyak tu je dah puluh tahun.lagi pun  nanti adik beradik lain tau. hilang lah kemakmuran kampung kita,
 20% ni untuk keluarga atan.jiran lain pun dapat tapi takla sebanyak  ni,
atan tak mau la pakcik,
 tak mau sudah.sebab pru akan datang. atan tak kan jadi pemimpin keluaga dah. bagi kepada yg lebih jujur. atan ni bercakap bagi pihak dirinya. bukan bagi pehak rakyat negerinya.
sekarang rakyat negeri pun dah tau.berapa punya tak boleh pakai si atan ini,
 Bingai punya atan.dan akan jadi bingai juga rakyat yang masih nak memilih nya masa akan datang.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT