Isnin, 15 Oktober 2012

Tukar Tiub

Tukar Tiub


NAJIB JUMPA SOROS ZUL NORDIN JADI MARAH

Posted: 15 Oct 2012 01:53 PM PDT




KOMENTAR TUKAR TIUB
zul nordin tidak ada pilihan
hanya ini cara untuk mendapat kerusi
hanya dengan cara bodek najib
baru ada kemungkinan dapat kerusi

 NOTA:
siapa kenal zul bisul
tolong ingatkan yang 
si zul bisul masih ada hutang
dengan puan ainon muhamad
puan ainon minta 15,000 ringgit



PEMIMPIN BESAR  PEMUDA MIC JERLUN

PERKASA BUAT KETETAPAN. SOKONG , BANTU UMNO BN - meloya


IPOH 15 Okt. - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mengambil ketetapan untuk menyokong serta membantu memenangkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Zulkifli Noordin berkata, keputusan itu diambil setelah melihat senario politik semasa yang menyaksikan kedudukan Islam dan orang Melayu di negara ini diserang bertubi-tubi oleh golongan tertentu dengan mendapat bantuan asing.

Kita akan bantu UMNO dan BN mendapatkan semula mandat daripada rakyat. Kita akan berusaha membantu UMNO dan BN bukan setakat menang dengan majoriti tetapi mendapat semula majoriti dua pertiga daripada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... NASIB BAIK ADA ZUL BISUL.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TIDAK HANCUR BANI MELAYU.... kah kah kah...

kah kah kah... BANI MELAYU SEDANG DI SERANG OLEH SOROS... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH        

woit... NAJIB RAZAK NI SEBELAH SAPA?..kah kah kah...

kah kah kah... BERSAMA SOROS ATAU BERSAMA  BANI MELAYU?... kah kah kah..

kah kah kah.... APA BINCANG DALAM BILIK GELAP DENGAN SOROS... kah kah kah




NAJIB AKAN DI PANGGIL KE PARIS UNTUK SOAL SIASAT

Posted: 15 Oct 2012 11:30 AM PDT





KOMENTAR TUKAR TIUB
kes kapal selam ini sedang berjalan di paris
hakim mahkamah paris sedang menjalankan siasatan
salah seorang dari tujuh orang yang akan dipanggil
ialah najib razak  yang juga menteri pertahanan
ketika jual beli kapal selam ini dijalankan

adalah juga difahamkan
ayah kepada arwah altantuya 
akan juga dipanggil oleh mahkamah

juga dipanggil sama ialah
p balasubramaniam mata mata gelap
yang diupah oleh razak baginda untuk menjag altantuya

NABI BANI MELAYU
najib baru sahaja di angkat oleh senatak ezam
najib kini diangkat sebagai nabi untuk bani melayu
kah kah kah


SAMM - SUARAM Jelajah Negara Terang Isu Scorpene

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) sebuah gerakan aktivis anak muda akan bekerjasama dengan Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) untuk menjelajah ke seluruh negara menerangkan Isu Skandal Scorpene, iaitu pembelian Kapal Selam negara yang melibatkan bukan sekadar kehilangan bilion wang negara tetapi turut melibatkan penjualan rahsia ketenteraan negara.

Pembelian yang melibatkan komisyen (rasuah) yang tinggi ini turut terkait dengan beberapa kes sensasi negara yang lain. Pada masa itu  Najib Razak merupakan Menteri Pertahanan yang sudah tentu terlibat secara langsung dalam pembelian alatan ketenteraan tersebut. Suaram telah membawa kes ini untuk dibicarakan di Peranchis. Panik dengan perkembangan itu regim penguasa telah menyerang Suaram kononya sebagai sebuah organisasi tidak berdaftar dan menerima dana asing. Malah regim cuba membina persepsi dengan memberikan beberapa maklumat mengelirukan untuk memberikan gambaran bahawa tidak ada apa yang berlaku di Peranchis berkenaan tindakan perundangan berkaitan jenayah rasuah pembelian kapal selam tersebut.

Media menjadi halangan utama maka SAMM dan Suaram akan terus turun memberikan penerangan kepada rakyat. Siri jelajah fasa pertama kali ini mensasarkan seluruh rakyat khususnya di pinggir dan luar bandar memahami isu skandal ini yang sebenarnya bukan sahaja merugikan tetapi membahayakan negara.

Risalah khas akan dilancar untuk memberikan penerangan mudah kepada rakyat terbanyak sasarannya ialah memberikan kesedaran kepada rakyat dan menjadikan isu Skandal Scorpene sebagai isu utama ketika PRU yang bakal menjelang. Untuk itu semestinya perlu ramai penceramah yang memahami dan mampu menyampaikan isu ini dengan baik.

Untuk itu aktiviti di setiap siri jelajah akan ada Program Taklimat Tertutup yang akan mengumpulkan penceramah tempatan terdiri dari Pimpinan PR dan NGO. Taklimat 2 jam ini akan dikendalikan oleh team Peguam Scorpene yang akan membentangkan semua dokumen dan fakta berkaitan Scorpene. Peserta juga akan dibekalkan dengan 'kit ceramah' berkaitan Skandal Scorpene yang mengandungi dokumen - dokumen sulit bukti penting skandal tersebut. Sesi soal jawab dijadualkan sejam untuk menjadikan peserta yang terdiri dari penceramah tempatan benar - benar faham mengenai skandal ini dan mampu menyampaikan dengan baik selepas itu. Sasaran kami ialah 250 penceramah dalam 3 siri fasa pertama ini.

Malamnya pula akan ada 'rapat umum' Ceramah Penerangan Skandal Scorpene yang akan menampilkan pasukan peguam Scorpene termasuk Cynthia Gabriel sendiri selain nama - nama penceramah besar yang lain. Akan dilancarkan risalah khas penerangan mudah mengenai scorpene juga akan dipersembahkan juga tayangan layar besar yang akan mempaparkan bukti-bukti bagi menjawab segala tuduhan dan menerangkan apa yang sebenarnya berlaku.

Jelajah fasa pertama ini akan dibuat dalam 3 zon utama di semenanjung Malaysia.

21 Oktober 2012

Taklimat Tertutup Skandal Scorpene
12 tengahari - 2.30 petang di Yayasan Aman, Penanti
*terbuka kepada semua penceramah pimpinan parti politik dan NGO di Zon utara terhad 65 orang sahaja dan siapa yang berminat sila email butiran nama penuh, jawatan parti / NGO, no telefon kepada chegubard@gmail.com.

Ceramah Umum 'Pelancaran Jelajah Skandal Scorpene'
9.00 mlm - 12.00 tgh malam, di Padang Awam Teluk Air Tawar, Tasek Glugor
*lokasi ini dipilih kerana diluar kawasan bandar dan signifikanya ia hampir kem tentera yang cukup rapat dengan isu pembelian senjata ini. Semua dijemput hadir.

4 Nov 2012 - siri Zon Selatan di Johor

10 Nov 2012 - siri Zon Pantai Timur di Pahang

Mohon kerjasama pihak media progresif dan semua untuk menyebarkan maklumat ini. Kita lawan mereka dengan fakta dan hujah. Kita sedarkan rakyat keperluan bangkit menyelamatkan negara. Tekad SAMM untuk membantu SUARAM melahirkan sebanyak mungkin penyampai yang menguasai skandal scorpene dan mempersembahkan bukti dan fakta berkaitan skandal scorpene kepada rakyat.

Sekian.

cheGuBard
Ketua Penyelaras
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Kebangsaan


Henti politikkan isu kapal selam - meloya 

KOTA KINABALU 14 Okt. - Kementerian Pertahanan berikrar tidak akan membenarkan mana-mana pihak berterusan mempolitikkan perolehan kapal selam negara dengan menabur fitnah sehingga bukan sahaja menjejaskan imej Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) bahkan nama baik negara.

 Ahmad Zahid Hamidi berkata, perbuatan tidak bertanggungjawab pihak tertentu khususnya pembangkang dan pertubuhan tidak berdaftar, Suara Rakyat Malaysia (Suaram) itu harus dihentikan segera kerana aspek pertahanan negara bukan bahan dagangan politik.

Sehubungan itu, beliau memberi amaran kepada semua pihak tidak sesekali mempertikai keupayaan kapal selam negara dan merendahkan kemampuan anak kapal dengan menjadikan perkara tersebut isu pilihan raya demi kepentingan politik sempit.




JUAL JIN BOLEH - JUAL AGAMA PUN BOLEH

Posted: 15 Oct 2012 01:05 AM PDT




ADA MENIAGA JUAL  LENDIR
YANG INI JUAL AIR LIOR

JUAL JIN DAN JUAL AGAMA - PENCERHAN PEMBACA

KAUM EEEE
Satu benda yang jarang bani melayu tahu adalah kebolehan Haron Din nampak jin-jin banyak dok tengah kencing kedalam makanan nasi kandar di restoran mamak eeeeeeeeee.. kegemaran TT.

 Tapi tak tahulah, mungkin dia ada kebolehan melihat benda-benda macam tu. Tapi kalau Hasan Akidah yang gila tu menyokong Haron Din, mungkin Haron sendiri tak tahu pun sebab Hasan Akidah ni memang dah gila meroyan.Kah..Kah..Kah.

Ada Phd tapi tapi tahap Phdnya tahap kepala taik yang selalu digunakan dalam masakan restoran kaum EEEEEEEEE..... on PUTAR ALAM - JUAL AGAMA DENGAN JUAL JIN
Anonymous
on 10/15/12

PERGI AMERIKA
jgn hina ulamak Tuan Guru Datuk Dr Haron Din kalau tak tau dunia ghaib hang jgn gebang ja ghapla jingga bukan semua sakit jin boleh ubat atau semua penyakit buatan makhluk halus sakit jantung kena buat pembedahan.

takdak duit hangpa pakat2 minum air jampilah kahkahkah Tuan Guru Datuk Dr Haron Din, melakukan pembedahan di Stanford Hospital & Clinics, San Francisco, California, Amerika Syarikat (AS) pada 2 April lalu. http://gigitankerengga.blogspot.com/2012/05/10-jam-haron-din-bertarung-nyawa.html on PUTAR ALAM - JUAL AGAMA DENGAN JUAL JIN
Anonymous
on 10/15/12

JANGAN HINA
Yelah Tukar Tiub, jangan dihina ulamak kerana dia pewaris Rasulullah. Yang pasti Hassan Ali memang bukan ulamak dan punya agenda peribadi menaikkan dirinya. ustaz Nasha ni pulak jenis orang tak sabar dalam perjuangan dan keikhlasan dalam perjuangan menegakkan Islam kini sedang diuji Allah.

 Moga2 Ya Allah kau selamatkan negara kami dan para pemimpin kami yang jujur yg mahu menegakkan kebenaran dan agama mu di negara ini. Hapuskan para pemimpin kami yang zalim lagi batil & doakan kami berada di pihak yang BENAR. on PUTAR ALAM - JUAL AGAMA DENGAN JUAL JIN




KENAPA SOROS MAHU JUMPA NABI BANI MELAYU?

Posted: 14 Oct 2012 11:50 PM PDT






SIAPA UPAH 
SIRUL DAN AZILAH
BUNUH ALTANTUYA





INGATKAN NAJIB TENTANG SOROS : TERIMA KASEH MUHYIDIN – harakah daily

KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS Mahfuz Omar mengucapkan terima kasih kepada Timbalan Perdana Menteri kerana mengingatkan Perdana Menteri bahawa bantuan George Soros "tidak membantu negara".

 Mahfuz menyifatkan ingatan Muhyiddin itu ditujukan kepada  Najib.

Akhirnya, Najib semalam mengesahkan bahawa beliau bertemu dengan Soros di New York dua tahun lalu.

SIAPA UPAH KERJA BUNUH


Mahfuz  berharap, peringatan Muhyiddin itu diberi perhatian serius oleh Najib.

"Tidak elok merayu bantuan orang yang siang malam Dr Mahathir dan Umno sendiri hebah dan hebohkan sebagai penyangak.

"Kalau tidak ada keperluan dan tidak ada bantuan yang hendak dirayu, tidak mungkin seorang Perdana Menteri sanggup mengambil risiko berjumpa senyap-senyap 'dalam gelap' dengan watak yang dicerca siang malam oleh partinya sendiri.

"Tak usahlah mendakwa kononnya Soros yang hendak jumpa beliau, nanti banyak lagi yang akan terdedah," kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... NAJIB MERABA RABA DALAM GELAP JUMPA SOROS... kah kah kah..

kah kah kah...ITU PASAL JUMPA SOROS DENGAN DATUK RABA RABA BONTOT...kah kah kah...

kah kah kah.... AGAKNYA BIK MAMA ADA SAMA ATAU TIDAK?.... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... NAJIB KATA SOROS NAK JUMPA.... kah kah kah..

kah kah kah... APA SOROS MAHU DARI NAJIB?.... kah kah kah..

kah kah kah..APAKAH SOROS  JATUH HATI  DENGAN ROSMAH?.... kah kah kah..

kah kah kah... APAKAHB SOROS NAK PINDAH KE PEKAN?.... kah kah kah..

kah kah kah... APAKAH SOROS NAK PINANG ANAK DARA NAJIB?... kah kah kah..

woit.. ATAU APAKAH SOROS BAWA SURAT KERAJAAN DARI MONGOLIA... kah jkah kah


BULAN INI KES RAYUAN AZILAH/SIRUL

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit....  KALAU MASIH HEBOH HAL SOROS.... kah kah kah..

kah kah kah...AKAN LEBIH BANYAK LAGI DOKUMEN MUNCUL... kah kah kah...

kah kah kah.... TUNGGU DAN NANTI... kah kah kah..

woit.... AKAN ADA GAMBAR MUNCUL.... kah kah kah...



WAHAI BANI MELAYU - DENGAR SABDA NABI KAMU

Posted: 14 Oct 2012 09:00 PM PDT








 BABI AKAN TERBANG BILA 
NAJIB BUKA SIRAH ISLAM

Kerajaan pembangkang dianggap munafik - meloya

KUDAT 14 Okt. -  Najib  Razak berkata, kerajaan pembangkang boleh dianggap sebagai sebuah kerajaan munafik kerana tidak menunaikan segala janji yang dibuat kepada rakyat.

Tegas beliau, terdapat tiga ciri orang munafik seperti yang disabdakan oleh Nabi Muhamad SAW iaitu tidak bercakap benar, memungkiri janji dan apabila diberikan amanah dikhianati.

Beliau berkata, berbeza dengan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang tidak pernah memungkiri janji, sebab itulah ungkapan Janji Ditepati digunakan secara meluas oleh parti itu.

ALTANTUYA HIDUP KEMBALI BILA NAJIB
BERCAKAP HAL AGAMA
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... WAHAI  BANI MELAYU..... kah kah kah..

kah kah kah... NABI  BANI MELAYU TELAH BERSABDA.... kah kah kah..

kah kah  kah...DENGAR OOOO DENGAR WAHAI BANI MELAYU....kah kah kah..
 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...BILA NAJIB BUKA KITAB AGAMA MACAM VINCENT TAN BUKA SURAU.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA NAJIB CERITA HAL ISLAM MACAM LIM GOH TONG JADI IMAM ... kah kah kah..

kah kah kah...BILA NAJIB BUKA CERITA AGAMA MACAM  ANADA  BACA KHUTUBAH JUMAAT...kah kah kah
 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... BILA NAJIB CAKAP HAL ISLAM BABI BOLEH TERBANG.... kah kah kah




STESEN PUNK ROCK
STESEN COUNTER CULTURE
RADIO MENGHASUT
RADIO MELAWAN

PUTAR ALAM - JUAL AGAMA DENGAN JUAL JIN

Posted: 14 Oct 2012 08:00 PM PDT


     JUAL AGAMA DAN JUAL
JIN PERNIAGAAN PALING TUA

 NOTA
di katakan haron din ini boleh tangkap jin
dikatankan haron din ini boleh nampak hantu
kalau bagini hebatnya power ranjer ini
kenapa nak jadi mursyhidul am  terpaksa guna
mat kelentong yang bernama hasan ali sebagai kempen manager

gunakan semujan kuasa jin dan hantu
kah kah kah

3 JANDA IMPOT
BOMOH TAIB MAHMUD
 LEBIH POWER
DARI HARUN DIN
Hasan Ali mahu Nik Aziz lepas jawatan mursyidul am- mkini

Presiden NGO pro-Melayu Jalur Tiga Hasan Ali menuntut supaya mursyidul am PAS  Abdul Aziz Nik Mat – yang bertegas untuk meneruskan kerjasama PAS dengan DAP –  supaya menyerahkan jawatan tersebut kepada  Haron Din yang kini menjadi timbalan mursyidul am.

Akhbar edisi hujung minggu Utusan Malaysia melaporkan, Hasan menuntut demikian untuk mengelakkan "nasi menjadi bubur" kerana ahli akar umbi PAS dakwanya menentang kerjasama dengan DAP.

"Sebelum nasi menjadi bubur, Nik Abdul Aziz wajar memikirkan untuk menyerahkan tanggungjawab besar sebagai mursyidul am kepada timbalannya yang saya yakin mempunyai kemampuan dan kewibawaan setara dengan beliau," katanya seperti dipetik akhbar milik Umno itu.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH  KAH KAH

woit.... INI SUDAH SILAP BODEEEEK..... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU NAK NOBATKAN TOK GORU PENANGKAP JIN DAN HANTU JAN GUNA HASAN ALI....kah kah kah..

MENANGIS TAK DAPAT JADI MB


kah kah kah.... SEKARANG SEMUA DAH BOCOR...kah kah kah...

kh kah lah... ORANG BUKAN AHLI PAS PUN DAH TAHU GARIS POLITIK HARUN DIN....kah kah kah..

kah kah kah...KALAU KEMPEN MANAGER   HASAN ALI... ERTINYA  OARNG JAHAT.... kah kah kah...

kah kah kah...HASAN ALI MEMILIH HARON DIN SAMA  MACAM  VINCENT TAN MENCADANGKAN NAJIB JADI TOK IMAM... kah kah kah



RADIO BANGSAR UTAMA SEDANG 
 CUBA
MENCARI JIN DAN HANTU 
UNTUK DI TEMU BUAL
JIN SHAMSUDDIN BUKAN JIN DIA KAKI KELENTONG FINAS


Tiada ulasan: