Ahad, 23 September 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


syaitan yang di kenali jenis pejuang kaki lima tong taik ....satu dunia kutuk amerika pasal isu hina islam...puak puak bangsat ini sibuk pulak marahkan Tweet Ngeh Koo Ham....!!!

Posted: 22 Sep 2012 05:14 PM PDT

Bangang  punya  pencacai Umno.... kunun marah sangat  dengan  Tweet Ngeh Koo Ham yang kata "banyak buang masa dan tenaga sahaja." - Yang dia tujukan kepada Khairy.

Bila satu dunia kutuk Amerika pasal filem yang hina Nabi SAW   tapi sebab  politik busuk  dan bangang yang teramat  sangat, Umno  lahabau  ini gi kutuk Ngeh Koo Ham pula!

Ini betul-betul buang masa dan tenaga namanya! Maka amat betullah sebagaimana yang Ngeh katakan itu! Ha! ha! ha! 

Berbeza sekali dengan pihak PAS. Mereka tidaklah marah menggila macam Umno bila mereka mulai faham maksud sebenar tweet Ngeh itu. PAS turut menghantar Ketua Pemudanya Nasarudin Tantawi danTimbalannya, Nik Abduh, Ketua Penerangan Pemuda, Ust Ridhuan Md Nor, Khairil Faizi dan lain-lain pimpinan pemuda.

Selain itu lain-lain pemimpin pusat terdiri dari Dr Zulkifli Ahmad, Salehudin Ayub dan Tuan Man Tuan Ibrahim juga turut serta.

Ketua Pemuda PAS turut ditemani pemimpin kanan PAS Pusat

Nampaknya , kesemua pemimpin tertinggi Umno yang taraf ‘lima bintang' akur dengan saranan Ngeh "banyak buang masa dan tenaga sahaja."

Maka sebab itu mereka tidak menghadirkan diri. Mereka hanya menghantar pemimpin gerombolan pelacur murahan tahap ‘kaki lima’ parti tersebut sahaja untuk buat demo. Lihat gambar berikut :

 

Ketua Pemuda Beruk  Umno, Khairy hanya ditemani mereka yang berada di kaki lima Umno sahaja. Mana pi yang lain?

Maka pemimpin tahap ‘kaki lima’ umno ini pun buatlah perhimpunan aman kat masjid Kampung Baru dengan kehadiran tak sampai pun 1000 peserta!

Dimana-mana negeri di seluruh dunia, ummat Islam marah dan mengutuk Amerika di depan kedutaan Amerika; tapi Khairy , asang akidah songsang  , Ibrahim Katak dan pemuda Umno buat demo di masjid Kampung Baru? Nampak tak ? Kamera lebih banyak dari peserta .....

 

Nak tunjuk Khairy berdemo satu dunia?

Nak tahu bagaimana hebatnya depa hentam filem Amerika itu.....jom tgk video di bawah nie...Ha! ha! ha! Memang tahap ‘kaki lima!’ Satu dunia marahkan Amerika, di Malaysia, Umno punya bangang dia gi tibai Ngeh Koo Ham!


Tiada ulasan: