Selasa, 11 September 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


PM laki bini haramjadah kaki joget...rakyat juga yang merana...minyak naik 30 sen dia buat macam tak ada benda...!!!

Posted: 11 Sep 2012 09:23 AM PDT


 

penyapu sial

 

patut la tolak hudud...senang nak buat maksiat...senang nak penaya rakyat...rakyat menjerit dengan kenaikan harga barang ....dua dua haramjadah ini senang senang berjoget...program hari raya jadi program kaki joget...betul ke islam dia macam tu....tu lah dia sebahagian syaitan yang di kenali...!!!

siput babi baru mula nak buat kerja...Polis Buru Samseng UMNO BN Kencing Poster Pemimpin Pakatan Rakyat

Posted: 11 Sep 2012 09:08 AM PDT

Polis sedang mengesan individu yang bertanggungjawab melakukan perbuatan menghina gambar pemimpin Pakatan Rakyat yang disiarkan di sebuah portal berita Jumaat lepas.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah/Perundangan Terengganu Supt Luqman Abdul Rahman berkata siasatan dilakukan setelah polis menerima laporan berkenaan perkara itu di Balai Polis Kerteh, Kemaman, Sabtu lepas.

"Gambar dalam portal berkenaan menunjukkan beberapa lelaki melakukan perbuatan menghina pemimpin Pakatan Rakyat antaranya Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat.

"Salah seorang daripada mereka seolah-olah membuang air kecil pada gambar pemimpin itu. Perbuatan yang dilakukan ini kita kira sangat serius kerana ia menyalahi undang-undang," katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Luqman berkata setakat ini polis masih mengesan sama ada kejadian sebenar berlaku di Terengganu atau di tempat lain serta latar belakang kesemua suspek.

Beliau menggesa individu yang bertanggungjawab tampil menyerah diri secepat mungkin dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat menghubungi balai polis berhampiran. -BERNAMA

 

 

penyapu sial

 

 

Yang jelas, mereka adalah samseng UMNO Barisan Nasional berdasarkan pakaian dan topinya. Inilah yang diajar oleh pemimpin-pemimpin UMNO BN selama ini kepada pemuda-pemudanya.

lepas siput babi kini gila babi...isa samad dan kroni jadikan felda lubuk emas menyamun sampai bangkrap....!!!

Posted: 11 Sep 2012 08:34 AM PDT

 

Jabatan Seranta Felda di Jabatan Perdana Menteri mengemukakan permohonan peruntukkan yang tidak munasabah untuk kad raya Perdana Menteri kepada warga Felda dengan kos keseluruhan berjumlah RM494,560.

Menurut sumber , Jabatan Seranta di bawah kendalian Pengarahnya, Datuk Noor Ehsanuddin Mohd Harun Narrashid merupakan ‘lubuk politik’ Umno-BN di Felda dibawah teraju Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan.

Tanyalah mana-mana kedai, kalau cantik sekalipun (kad raya) dengan kuantiti lebih 100,000 tidak lebih RM1.00 satu kad raya. Tetapi untuk 175,000 unit, mereka mohon peruntukkan RM2.50 untuk satu kad.

Banner hari raya pula dengan saiz standard biasanya tidak lebih RM100 tetapi peruntukkan yang dipohon untuk 317 rancangan Felda, mereka mohon RM180.00 untuk satu banner.

Jumlah permohonan dan kos yang dipohon serta yang diluluskan oleh oleh  perasuah dan penyamun  Isa Samad kepada Seranta berjumlah RM247,280.

Perkara sebegini jelas menunjukkan Isa Samad dan kroni sedang bermaharajalela mengaut keuntungan dengan menyalahgunakan wang peneroka.

Sekarang ini timbul persoalan adakah Felda ini jadi satu badan atau syarikat macam wilayah autnomi yang tidak ada siapa pantau kerana duduk dibawah PM.

Sudah dedah banyak kali tentang Felda tapi tidak ada laporan audit atau mana-mana pihak tentang Felda ini. Kalau begini cara nya habislah  duit peneroka..

Tindakan ini nyata tidak beretika sedangkan adalah lebih baik jumlah besar sedemikian diperuntukkan kepada Skim Perumahan Peneroka.

Kini, permohonan peneroka berhubung Skim Perumahan Peneroka yang mula diperkenalkan ketika Felda di bawah pengurusan Tan Sri Yusof Noor masih belum mendapat maklum balas selepas penyenaraian Felda Global Ventures Holding pada 28 Jun lalu.

Pengurusan Felda cuba berbohong dengan mengemukakan permohonan semula kepada peneroka dan sehingga kini tidak ada satu permohonan yang diluluskan .

Negara POLIS BANGSAT 1 MALAYSIA....PM beri lampu hijau pada samseng....!!!

Posted: 10 Sep 2012 03:25 PM PDT

Kita berharap  polis memberi perhatian terhadap amalan yang mengancam demokrasi negara ini, seterusnya menghenti serangan samseng.

Yang mana kita berasa  kesal kerana PM Najib Razak terus membisu, seolah-olah memberi lampu hijau untuk gejala samseng terus berleluasa.

Sekalipun pelbagai laporan polis dibuat, sehingga hari ini polis dilihat tidak serius dalam mengambil tindakan dalam hal ini,

Ini  merujuk kes serangan terhadap bas Merdeka Rakyat yang disertai Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan lain, di Kelantan minggu dan Melaka, semalam.

Sebelum itu,  taktik samseng digunakan terhadap pimpinan KEADILAN dan Pakatan Rakyat hingga sebahagiannya melibatkan kecederaan.

Ini termasuk serangan terhadap Anwar di Sembrong Johor, kecederaan warga emas di Lembah Pantai akibat terkena lontaran batu terhadap Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar dan banyak lagi.

 

 

penyapu sial

 

PM sendiri pun kepala samseng apa nak di herankan....kalau tak masakan membiarkan perkara buruk yg di lakukan oleh samseng UMNO dan polis samseng terhadap ahli pakatan rakyat....

kalau PM samseng itu sendiri telah tergamak melanggar arahan antarabangsa dengan menyorok kan bakal menantunya anak samseng russia di malaysia jadi apa nak di herankan dan di harapkan dengan PM HARAMJADAH ini.

Tiada ulasan: