Jumaat, 31 Ogos 2012

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM


WAHAI UMNO, KAMI FOKUS TUKAR KERAJAAN BUKAN NAK TUKAR BENDERA !!

Posted: 31 Aug 2012 09:00 PM PDT

Oleh:  WFAUZDIN NS

MAKA hebohlah para pencacai Umno melakukan fitnah kononnya bila PR perintah, Jalur Gemilang akan bertukar.  Dalil dan nas mereka adalah terjumpanya beberapa orang anak muda membawa bendera seperti di atas sewaktu rakyat turun beramai-ramai pada malam " Janji Demokrasi" di Dataran Merdeka semalam.  Mereka berpandukan sehelai dua bendera di atas, tetapi mata mereka buta tidak dapat melihat ratusan bendera Jalur Gemilang yang juga turut dikibarkan di malam itu.

Oleh kerana sememangnya dikenali sebagai parti fitnah, mereka tidak boleh senang hidup tanpa fitnah.  Jika sudah pasal bendera pun ingin dijadikan bahan fitnah, ertinya pemikiran mereka sudah sampai ke tahap longkang.  

Wahai Umno, kami di dalam PR bukan mahu tukar bendera tetapi kami mahu tukar kerajaan dan dasar korup yang kamu amalkan itu.  Walaupun kita tahu anak-anak muda sekarang sudah bijak dan tahu cerita sejarah "Sang Saka" dan sejarah "Jalur Gemilang", tetapi objektif kami di dalam PR jauh dari memikirkan soal tukar bendera.  

Jika pun bendera negara kita ditukar, tetapi masih tetap dengan pemimpin korup dan zalim tiada ertinya.  Arahkan lah media-media murahan kamu itu untuk mainkan isu bendera tersebut, tetapi fokus kami, rejim Umno wajib ditumbangkan kerana yang zalim dan korup itu bukan bendera.  Bendera tidak salah walaupun mungkin tidak betul./wfauzdin.blogspot.com

UMNO TIDAK SENANG DUDUK, SATU LAGI PERHIMPUNAN DI RAUB, PAHANG

Posted: 31 Aug 2012 01:03 PM PDT



Oleh:  WFAUZDIN NS

SATU lagi perhimpunan yang diberi nama " Himpunan Hijau' akan diadakan di Raub, Pahang pada 02 Sept (Ahad) ini bertempat di Padang Milo (Belakang Taman Tasik) Raub.  Perhimpunan akan bermula pada jam 12.00 tengahari sehingga jam 4.00 petang.

Sewaktu rakyat berkumpul di Dataran Merdeka pada 30 Ogos baru-baru ini di dalam meraikan "Janji Demokrasi",  aktivis Himpunan Hijau giat menjalankan promosi dan mengedar risalah menyeru orang ramai untuk hadir pada tarikh tersbut.

NONEProtes menentang penggunaan sianida oleh sebuah lombong emas di Bukit Koman telah disokong oleh semua parti di dalam Pakatan Rakyat khususnya di Pahang.

Parti KEADILAN Pahang telah mengeluarkan arahan agar setiap Cabang menggerakkan ahli masing-masing untuk hadir menjayakan program ini.  Begitu juga dengan PAS yang sentiasa prihatin dan peka dengan isu-isu alam sekitar di negeri ini.

Kepada rakyat khususnya di Negeri Pahang, sila hadir beramai-ramai bagi menjayakan program berbentuk bantahan kepada Kerajaan Pusat dan Negeri yang tidak sensitif dengan isu keselamatan alam sekitar.

Tiada ulasan: