Selasa, 7 Ogos 2012

Tukar Tiub

Tukar Tiub


JUMPA AWANG HITAM JUMPA ULAR KETUK MADEY DAHULU

Posted: 07 Aug 2012 07:05 PM PDT





AWAS JAGA JAGA BAHAYA!




KOMENTAR TUKAR TIUB
bukan kulit mereka
yang kita benci
bukan rupa mereka
yang kita benci

yang kita benci ialah
perangai mereka

kulit hitam tak ada masaalah
gobala kita benci bukan keran kulit hitam
samy veloo kita benci bukan kerana kulit hitam
tapi kerana perangai dan kerenah mereka


NOTA:
masalah orang hitam
buat huru hara dinegara ini
berpunca dari madey yang gila
nak jadi wira dunia ketiga

inilah hasilnya
tak ada beban
angkat ibrahim ali
kah kah kah



BUKAN KERANA KULIT?


NOTA:
yang ini kerana kulit
dia mengaku melayu
tapi kulit dan muka
tak ada muka melayu
ini kes lain




RM88 JUTA BELI CINTA AWANG HITAM - berita hairan

Kuala Lumpur: RM87.6 juta! Itulah jumlah kerugian warga Malaysia, sebahagian besarnya gadis dan ibu tunggal akibat menjadi mangsa penipuan sindiket warga Afrika sejak tiga tahun lalu.


SURAT NIGERIAN UNTUK MENIPU

Salam,

Saya SITI ADIZAH BINTI AKUT , saya bekerja sebagai Marketing Officer di sebuah syarikat pemprosesan batu mulia di UK.di sini Saya ingin memperkenalkan kepada encik peluang perniagaan yang besar kenuntungannya,saya memerlukan bantuan encik dan kerjasama encik untuk memajukan perniagaan ini.saya menghubungi encik kerana saya tidak ingin kehilangan rakan kongsi saya di dalam perniagaan ini.saya tahu bahawa saya dan encik akan mendapatkan feadah yang baik daripada perniagaan ini di masa akan datang. Sekarang saya hanya ingin encik menjadi pembekal (agent) kepada syarikat saya bekerja dan encik boleh mendapat keuntungan daripada peluang perniagaan ini .

Syarikat saya memerlukan sebuah produk yang disebut (GLORINE MOPOL SUPHAT) glorine mopol suphat adalah cecair kimia saintifik bar substansi, sejenis pelincir, terutama digunakan di makmal untuk gemological
pemurnian merawat atau menerangkan,memasuki ke dalam berlian dan mengewap keluar kotoran di dalam berlian dan batu-batu berharga sepertinya.

Pembekal asal produk ini adalah di (Malaysia) sehingga lah pembekal produk langsung syarikat KAMI INI mengalami kemalangan di sini {uk} ,dia adalah pengurus pemasaran dan sejak dia kemalangan monopoli ini telah tergendala.saya hanya ingin encik menjadi agen di antara penjual dan pembeli .Ini adalah perniagaan besar untuk saya dan encik dan akan mendapat keuntungan besar.saya hanya memerlukan kerjasama untuk menjadikan perniagaan ini berjaya.Saya akan memberi anda maklumat lebih lanjut tentang hal ini jika anda bersedia untuk menjadi sebagai agen untuk membekalkan produk ke syarikat kami.

INI KULIT HITAM - TAK ADA MASALAH



Pertama, saya akan perkenalkan anda pembekal (agent)kepada syarikat saya nanti. Mengikut peratusan, awalnya harga beli yang sebenarnya produk tersebut oleh syarikat per Carton adalah 4,000.00 USD, sedangkan di (Malaysia) harga jual tempatan adalah 2,100.00 USD dan syarikat saya memerlukan tidak kurang daripada 200 Cartons.

Saya ingin encik menjadi agen link kami yang menghubungkan penjual tempatan di Malaysia secaralangsung kepada syarikat membeli maka margin keuntungan akan digunakan bersama berdua 50% untuk encik, sementara 50% kepada saya.sekiranya encik dapat membantu saya mengurus perniagaan jual beli produk ini saya amat berterimakasih.kemudian saya akan membincangkan pekara ini bersama pengurus syarikat saya.

Saya yakin dan percaya encik boleh menyediakan produk ini kepada syarikat.di sini juga saya memfailkan butiran dari segi harga dan cara bayaran maka kita boleh mengambil daripada permulaan perniagaan ini. Encik saya mengharap agar encik dapat membalas email saya ini secepat mungkin, agar saya dapat mengemailkan number telephone penjual di malaysia gar encik dapat menghubungi penjual untuk bertanya sama ada penjual tersebut masih mempunyai stock untuk di bekalkan kepada encik.sebelum syarikat kami akan menghantar pengurus pembelian pergi ke Malaysia untuk membeli produk dari encik secara tunai.Terima kasih atas kerjasama encik,saya mengharap dan menunggu balasan email daripada encik.

Wassalam






INI BERITA BAIK DARI PUNDEK PUNDEK PUNDEK

Posted: 07 Aug 2012 06:30 PM PDT










SOKONG UTUSAN , KAYVEAS DISELAR
- meloya

KUALA LUMPUR 7 Ogos - Kenyataan sokongan Presiden PPP, M. Kayveas terhadap laporan Utusan Malaysia bertajuk 'Ke mana haluan akhbar Tamil?' yang disiarkan baru-baru ini diselar beberapa akhbar Tamil sejak semalam.

Kayveas berkata, kenyataan beliau itu yang disiarkan semalam di salah satu akhbar Tamil menerusi tajuk 'Apa yang dilapor akhbar Utusan Malaysia tidak salah - kata Kayveas' telah mendapat kutukan hebat pemimpin-pemimpin pembangkang terhadapnya.

"Alasan saya menyokong akhbar Utusan Malaysia kerana mendapati akhir-akhir ini sememangnya hampir kesemua akhbar Tamil tempatan seolah-olah dikuasai pihak pembangkang.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SILA BACA BERITA INI BETUL BETUL.... kah kah kah...

kah kah kah...INI KENYATAAN MENTERI INDIA...kah kah kah..

kah kah kah...MUNKEEE INI TAHU APA YG SEDANG BERLAKU DALAM MASYRAKAT INDIA...kah kah kah...

woit....MUNKEE INI KATA HAMPIR KESEMUA AKHBAR TAMIL TEMPATAN ADALAH PRO PAKATAN....kah kah kah..

kah kah kah...NAMPAKNYA BERITA ORANG INDIA KEMBALI SOKOMG GEROMBOLAN ADALAH SALAH..ka jah kah..

woit... SAHEH... PAKATAN RAKYAT MENDAPAT SOKONGN HEBAT.... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU GEROMBOLAN MENANG PRU13...MESTILAAA MENANG CARA TIPU... kah kah kah


masuk kesini dulu:

https://www.facebook.com/JanjiBersih





JALUR TEMBERANG JADI JALUR AMAT MALANG

Posted: 07 Aug 2012 01:49 PM PDT




INI WAJAH JALUR TEMBERANG






TWEET NIZAR - JALUR MALANG - mSTar

PETALING JAYA: 'Tweet jalur malang' bekas Menteri Besar Perak Nizar Jamaluddin, yang menghina bendera kebangsaan, boleh disamakan dengan pengkhianatan, kata Timbalan Pengerusi Biro Publisiti MCA Loh Seng Kok.

"Saya benar-benar terkejut dan jijik dengan tweet yang dibuat oleh ahli Patrlimen PAS Pasir Panjang apabila dia menghina Jalur Gemilang. Ia seperti pengkhianatan yang dilakukan seorang pemimpin PAS dengan menghina bendera kebangsaan kita," katanya dalam satu kenyataan, pada Selasa.


Nizar pada Isnin telah membuat 'tweet': "Janji ditepati malang perayaan Kemerdekaan tahun ini di buat oleh Kabinet BN, luntur semangat nak kibarkan jalur gemilang, jalur malang!

"Pada bulan September tahun lepas, ADUN Kota Alam Shah M. Manoharan juga dengan bangganya mendakwa bahawa dia telah mengedarkan bendera DAP kepada pengundinya bukannya Jalur Gemilang dengan alasan bahawa bendera itu kelihatan lebih kepada BN berbanding rakyat Malaysia.

"Dan Jalur Gemilang kita menyerupai bendera kebangsaan Amerika Syarikat.

"Selain itu, beliau mendakwa Pakatan Rakyat akan mereka bentuk bendera kebangsaan kita apabila mereka mengambil alih kerajaan persekutuan," kata Loh.

Beliau menambah satu-satunya sebab Pakatan Rakyat tidak meluluskan cadangan DAP adalah kerana maklum balas yang kurang memberangsangkan oleh rakyat Malaysia terhadap kritikan yang dilemparkan pada simbol negara kita.

"Melihat objektif mereka menghasut orang ramai untuk membenci kerajaan untuk kepentingan politik mereka telah gagal, mereka telah dipaksa untuk meminta maaf kepada rakyat atas kenyataan mereka yang tidak sensitif," katanya.

Beliau juga menegur Pakatan Rakyat yang terdesak mengadakan sambutan hari kebangsaan berasingan bagi dengan menggunakan tema dan lagu berbeza.


INI SANG SAKA TANAH MELAYU





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MALOAN INI MEMANG BUTA MATA DAN BUTA HATI... kah kah kah...

kah kah kah...RUPA JALUR TEMBERANG MEMANG SAMA DENGAN BENDERA AMERIKA...kah kah kah..

woit...MEMANG BETUL RAKYAT MAHU BENDERA BARU.... kah kah kah...

kah kah kah...APA SALAH MALAYSIA ADA BENDERA BARU YANG BUKAN JALUR TEMBERANG...kah kah kah...

kah kah kah...BUAT SAMBUTAN BERBEZA TANDA BAHAWA GEROMBOLAN TELAH LEMAH...kah kah kah...

kah kah kah...BUAT TEMA BERBEZA KERANA RAKYAT TAK SUKA GEROMBOLAN...kah kah kah...

kah kah kah... TEMA BERBEZA ERTINYA ADA OTONOMI MENENTU HAK SENDIRI... kah kah kah..

kah kah kah... 31 OGOS IA LAH HARI MALAPETAKA UNTUK TANAH MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...16 SEPTEMBER ADALAH HARI MALAPETAKA UNTUK SABAH DAN SARAWAK.... klah kah kah


masuk ke sini:

https://www.facebook.com/JanjiBersih





JANJI BERSIH MALAM 30 OGOS DI DATARAN MERDEKA

Posted: 07 Aug 2012 01:21 PM PDT





NOTA:
masuk sini dahulu

https://www.facebook.com/JanjiBersih


PAKAI BAJU KUNING




MENTERI : SISWA KE MESIR JANGAN TERLIBAT BAJU KUNING - mkini

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom meminta pelajar yang akan melanjutkan pelajaran ke Mesir tidak terpengaruh dengan perkembangan politik di negara itu yang kini masih dalam "ketidaktentuan".

Beliau juga menasihati agar para siswa Malaysia supaya tidak terlibat dengan gerakan "baju kuning" seperti yang disaksikan di negara itu dalam kunjungannya sebelum ini.

"Nanti jangan pula ada yang memakai baju kuning... saya bukan apa... kebetulan mereka memakai baju itu dan ada suatu ketika semasa saya ke sana, kereta saya dikelilingi kira-kira 200 pelajar.

"Walaupun mereka tidak mahu hormat saya sebagai menteri, tetapi hormatlah saya sebagai orang yang lebih tua daripada mereka," kata Jamil yang tidak menyatakan tarikh insiden itu berlaku.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI LAH BERITA YANG KITA TUNGGU TUNGGU.... kah kah kah..

kah kah kah.... BERITA BAJU KUNING.... kah kah kah...

kah kah kah.... SELAGI TAK BAGI PAKAI BAJU KUNING SELAGI ITU KITA PAKAI...kah kah kah

kah kah kah.... SELAGI DI TEKAN SELAGI ITU KITA LAWAN.... kah kah kah..







PENGUMUMAN JANJI BERSIH
satu perhimpunan janji bersih
akan diadaklan pada malam 30 ogos
jam 10.00 malam
di kawasan air pacut dataran merdeka

sila pakai baju kuning pada malam itu


SELAMAT BEBUKA PUASA - JANGAN RISAU RAYA PASTI SAMPAI

Posted: 07 Aug 2012 04:00 AM PDT



SELAMAT BERBUKA - RAYA SAMPAI TAK LAMA LAGI


petang ini panas terik
petang ini kering dan bahang
tapi petang ini aku dijemput
untuk bertandang berbuka puasa

siapa menjemput
tidak akan diumumkan
tapi cukuplah
dengan kenyataan bahawa
si dia ini baru pulang
dari luar negara
untuk memastikan tukar tiub
tidak akan disenaraikan
sebagai gagalis tegar




dimana temu janji
jajan apa yang akan dipesan
apa makanan diatas meja
semuanya masih tersimpan
tersimpan dalam buku hati
semuanya tertulis
tertulis dalam buku hati
bukan tertulis dalam buku 555

PENGUMUMAN JANJI BERSIH

semua anak anak muda
di jemput beersedia
dengan baju kuning
dengan stokin kuning
dengan payung kuning

janji bersih
akan membuat perhimpunan
bila?
dimana?
pukul berapa?
sabar dahulu

sila layari tukat tiub
untuk tarikh, masa dan tempat




yang penting
siapa tak ada baj kuning
siapa tak ada kasut kuning
siapa tak ada seluar kuning
beli dari sekarang

untuk membuat gigi kuning
sila makan sireh





BLOG TUKAR TIUB INI APA?

Posted: 06 Aug 2012 11:50 PM PDT




TUKANG HASUT DAN PENGHASUT




SIAPA DIA HISHAMUDIN RAIS
Bagi aku, Hishamudin Rais dan blog Tukar Tiub ini boleh diibaratkan tong sampah... emm bukan lebih tepat tapak pelupusan sampah dan sampah sarapnya...sabar ini bukan penghinaan tetapi hanya ibarat...biar aku terangkan... apa yang banyak banyak ditulis dan dilonggokkan oleh Hishamudin Rais dalam blog TT (seperti longgokkan sampah sarap di dalam tong sampah atau pasar Selayang misalannya),

dalam gaya bahasanya tersendiri yang sebahagiannya penuh dengan kejelekan, kebusukan, kehodohan (macam sampah la) tetapi ibarat di dalam longgokan-longgokan sampah sarap ada banyak tin-tin, kaca-kaca, kertas-kertas terbuang, yang boleh di'recycle' untuk manfaat manusia,

ada sisa-sisa yang boleh jadi sumber kehidupan lain seperti kucing, lalat, tikus dsb sebagai kesinambungan kitaran hidupan alam semesta... bahkan mengikut bos syarikat pengurusan sampah, bau sampah itu adalah bau duit! termasuk juga pekerja-pekerja yang bergantung hidup kepada pengurusan sampah... kebusukan dan kesampahan blog TT adalah penarik dan gaya Hishamudin Rais, namun mengikut akal kewarasan dan kedewasaan kita pandai-pandailah kutip yang mana bermanfaat dan buang kejelekan yang ada... kah kah
By Anonymous on SIAPA SEBENARNYA HISHAMUDDIN RAIS INI ? on 8/7/12


KIBARKAN SANG SAKA TANAH MELAYU


SATU KEJAYAAN KECIL - ASAK LAGI SEHINGGA BENDERA DAN LAGU KEBANGSAN BARU DI WUJUDKAN

Posted: 06 Aug 2012 10:20 PM PDT













NAZRI : BN BERHAK TENTUKAN TEMA MERDEKA
- mkini

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Mohamed Nazri Aziz berkata, BN selaku parti yang lebih berperanan dalam dalam memperjuang kemerdekaan berhak menentukan tema untuk sambutan Hari Kebangsaan.

Katanya, perikatan Umno-MCA-MIC pada masa itu memainkan peranan yang lebih besar berbanding parti pembangkang seperti PAS dan DAP dalam memperjuang kemerdekaan.

"PAS tahun 1951 dia ditubuhkan tetapi pada masa itu dia tentang kemerdekaan.

"DAP pula cuma ditubuhkan pada tahun 1969," kata Nazri dalam satu sidang media dibangunan parlimen hari ini.

Beliau diminta mengulas tentang tema Janji Ditepati yang mencetuskan kontroversi.

KOMENTAR TUKAR TIUB

satu kejayaan
inilah hikmahnya internet
kejayaan pertama dahulu
apabila saban tahun tukar tiub
memperlekehkan 31 ogos
kerana ini bukan hari malaysia
hari malaysia ialah 16 september
akhirnanya berjaya

kini tukar tiub
memperlekehkan negara ku
memperlekehkan jalur gemilang

semakin ramai yangs sedar
tentang sejarah ciplakan

kini satu kejayaan telah sampai lagi

kedah membuat tema dan logo sendiri
manakala 3 negeri pakatan
membuat logo dan tema sendiri

jelas bahawa projek malaysia telah gagal

apabila ada yang mula berani
membuat tema dan logo sendiri
mala inilah tanda bahawa gerombolan terdesak

rakyat juga berhak menaikkan bendera
rakyat juga berhak menetapkan tarikh
rakyat juga berhak membuat tema sendiri

inilah hikmah internet
inilah hikmah blog
inilah hikmah face book
inilah hikmah tweeter





WASAPAD APABILA TERBACA BERITA SENSASI TENTANG ISLAM - ADA RANCANGAN UNTUK NAIKKAN SUHU KEMARAHAN

Posted: 06 Aug 2012 09:24 PM PDT




MENGOLAH PERSETUJUAN







SEKOLAH AGAMA DICEROBOH LAGI
- berita hairan

Pasir Gudang: Pihak tertentu dikesan memecah masuk Sekolah Agama (SA) Pasir Gudang 2 dekat Taman Air Biru di sini dan merosakkan pelbagai harta benda serta kelengkapan pembelajaran.

Sejak awal tahun ini, sudah tiga kali sekolah itu didakwa dipecah masuk dengan kejadian terbaru disedari pagi semalam, apabila bilik guru, pejabat pentadbiran serta kedai koperasi sekolah dipecah dan diselongkar. Selain menyelerakkan semua buku dan peralatan dalam almari, penceroboh turut memecahkan komponen beberapa unit komputer yang ada di situ, selain menyembur cat pada carta pentadbiran sekolah terbabit.

Malah, pelbagai jenis barang keperluan yang dikumpulkan dalam koperasi sekolah oleh guru dan pengurusan, untuk diagihkan kepada anak yatim dan murid miskin turut dirosakkan dan dimusnahkan penceroboh.

Setiap kali pencerobohan berlaku, laporan polis dibuat tetapi setakat ini dalang kejadian itu belum mampu dikesan.









KOMENTAR TUKAR TIUB

apa makna beriat ini?
apa dibelakang berita ini?

ini namanya operasi salah bendera
ini namanya mengolah pesetujuan

kepala babi dalam masjid
quran di bakar
masjid di kotori
semuanya ini ada operasi
untuk mengolah persetujuan
untuk menaikakan kemarahan orang melayu

cara ini bukan satu yang baru
menayangkan bendera salah ini
dilakukan saban hari
semua bertujuan untuk mengolah persetujuan

contoh terbaik
dunia di beritahu
virus bahaya sedang meliar
ini kerja syarikat buat ubat

sekarang telah dilakukan pelbagai operasi
tetapi kelihatan gagal
kepala babi dalam masjig gagal
gereja di bakar gagal
masjid simbah chat gagal

cuba berlaku jujur
semua berita berita ini heboh
kemudian senyap
kemudian hilang
tak adfa tangkapan
kalau ada tangkapan senyap bagitu saja

KES SEKOLAH AGAMA INI
ini juga mungkin satu lagi
operasi untuk mengolah peesetujuan
ini dilakukan untuk menjadikan orang melayu marah
bila orang emlayu marah
maka kemarahan mereka akan disambut
untuk disalur ke peti undi gerombolan

inilah dia sebenarnya berita ini
justeru awas dan berhati hati
apabila terbaca atau terdengar
berita sademikian

NOTA:
america meledakan wtc
untuk mengolah persetujuan
melancarkan perasng kle atas iraq
dan kini melancarkan war on terror!







PELUANG KEEMASAN UNTUK MENANG PRU13 - SILAP TELAH BERLAKU

Posted: 06 Aug 2012 08:56 PM PDT





SUWEY ROSMAH MEREBAK KE LONDON







PERLEKEH CHONG WEI, MANOHARAN DIKRITIK - mStar

PETALING JAYA: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Alam Shah, M.Manoharan dikritik kerana mengeluarkan komen yang memperlekehkan kekalahan Datuk Lee Chong Wei ke atas pemain China, Lin Dan pada acara badminton perseorang lelaki di Olimpik.

Antara lain, Manoharan menulis di Twitternya:"Malaysia akan menang pingat emas pertama di Olimpik selepas Pakatan mengambil alih Putrajaya."


KOMENTAR TUKAR TIUB
ada berita yang lebih penting dari ini
para pembaca kurang sedar
para pembaca gagal
melihat berita gagal dalam berita badmintaon

berita ini bukan kegagalan
untuk dapat pingat mas
bukan kegagalan untuk jadi jaguh dunia


ini ialah kegagalan penyokong gerombolan
ini ialah kegagalan juak juak gerombolan
ini ialah kegagalan pembodek
ini ialah kegagalan perancang straterji pilihanraya

gagal untuk untuk memastikan
malaysia dapat pingat emas

untuk malaysia
bukan satu kerja yang susah
untuk memastikan pingat ini dimenangi

malaysia memiliki tim yang cekap
malaysia memiliki pengalaman hebat
malaysia diakui oleh banda dunia

satu malaysia tahu semua boleh dirasuah


kenapa tidak dirasuah pemain china?
kenapa tak dibeli pemaian china itu?
kalau yb zul nordin mujahit baju
penjihad tegar
yang kuat islam
yang rukok lagi tawaduk boleh dibeli
tak kan pemain china tak boleh dibeli

bayangkan jika
jika malam itu malaysia menang pingat emas
minggu depan pru13 di umumkan
pakatan akan kalah terok

tapi sayang peluang emas sudah terlepas
pakatan rakyat selamat kerana
rupa rupanya gerombolan
tidak memiliki tim stratejik
yang dapat berfikt jauh

bayangkan sambutan kepada pingat emas ini
bayangkan berjuta yang menonton malam ahad itu
semuanya akan merasa selesa - feel good

tapi apa nak buat?

NOTA:
rosmah mansor amat marah
kerana ketika permainan berjalan
kamera tak diarah ke muka dia

diberitakan rosmah akan
membuat aduan kepada
rangkaian tv bbg
bangang bangang gemok


NOTA:
diberitakan keluarga chong wei
telah menentang hebat cadangan
agar chong wei pulang dalam
satu kapal terbang bersama rosmah






SHAHRIZATY JALIL BERKATA BENAR DI MAHKAMAH - INI BUKAN FITNAH

Posted: 06 Aug 2012 02:29 PM PDT





BUKAN LEMBU




SHAHRIZAT TIDAK PERASAAN SUAMINYA MEMBIDA PROJEK NFC

KUALA LUMPUR, 6 Ogos — Bekas menteri kabinet, Datuk Seri Shahrizat Jalil mengatakan beliau tidak perasan suaminya membida untuk mendapatkan projek untuk menguruskan penternakan lembu negara melalui Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) dan tidak membantu keluarganya untuk mendapatkan projek tersebut.

"Saya boleh mengesahkan bahawa anak-anak atau suami saya tidak meminta bantuan dalam (mendapat) projek," Shahrizat (gambar) memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini ketika memberi keterangan dalam kes saman fitnah beliau terhadap Rafizi Ramli dan Zuraida Kamaruddin dari PKR dalam skandal NFC.

Shahrizat menambah bahawa keluarganya "lebih mengetahui" daripada mengharapkan bantuan beliau.

"Saya tidak pernah terlibat dalam meluluskan atau menguruskan syarikat," katanya.

Shahrizat adalah menteri ketika projek tersebut diberikan kepada keluarganya pada tahun 2006. Beliau meletakkan jawatan awal April lalu selepas pertuduhan terhadap keluarganya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... TOLONG JANGAN KETAWA BILA BACA BERITA KAK IJAT... kah kah kah..

kah kah kah...KAK IJAT INI BERCAKAP BENAR.... kah kah kah...

kah kah kah.... KAK IJAT CAKAP BETUL..kah kah kah...

kah kah kah .. KAK IJAT JUJUR ...TAPI CAKAP TAK ABIS... kah kah kah..

kah kah kah... CUBA FIKIRKAN BAGAIMANA KAK IJAT TAK TAHU SAUAMINYA MINTA PROJEK?... kah kah kah..

kah kah kah... MUSTAHIL KAN?.... kah kah kah..

woit... TAK MUSTAHIL ...KERANA KAT IJAT ADA SUAMI LAIN... kah kah kah..

kah kah kah... TAK MUSTAHIL.. KERANA SUAMI KAK IJAT ADA ISTERI LAIN...kah kah kah..

kah kah kah...YANG INI MAHKAMAH BELUM DENGAR.... kah kah kah

NOTA:
nak tahu kesah
sila kaji selidik
nak tahu cerita
sila tanya tuan empunya cerita?





APA HUKUMNYA MEMANJAT POKOK PAKAI KAKI DAN TANGAN

Posted: 06 Aug 2012 02:17 PM PDT




PRESIDEN GERAKAN PERKATAK





APA HUKUM AHLI PAS UNDI DAP? - meloya

KUALA LUMPUR 6 Ogos - Pertubuhan Katak Malaysia (Perkatak) hari ini mempersoalkan hukuman mengenai tindakan ahli Pas mengundi DAP pada Pilihan Raya Umum Ke-13 akan datang.

Presidennya, Datok Gambar Diatas berkata, persoalan itu perlu dijawab oleh Pas kerana jelas Pengerusi DAP, Karpal Singh dan keseluruhan pemimpin parti tersebut ketika ini menentang keras penubuhan sebuah negara berasaskan Berudu dan Katak.

Datok Gambar diatas berkata, begitu juga dengan hukum daripada sudut syarak mengenai arahan yang dikeluarkan oleh pemimpin tertinggi Pas.

''Adakah ia dibolehkan atau tidak, memandangkan DAP terang-terang mengecam gerakan pembunuhan katak. Ini bukan soal Pas, tetapi dasar yang dibuat oleh Karpal itu jelas melibatkan kesucian katak dan kepentingan katak-katak.


YA AMPOOON JANGAN SILAP



NOTA:
jangan silap faham
ini bukan katak
ini bukan natang bewok
ini hanya gambar hiasan

sila nyatakan
ciri ciri yang sama
ciri ciri persamaan
antara perwira ini
dengan dato gambar diatas!












Tiada ulasan: