Jumaat, 3 Ogos 2012

dollah yankee

dollah yankee


Kubur sudah pun tersedia

Posted: 03 Aug 2012 09:58 AM PDT

Tahun 2008 semasa dekat-dekat nak PRU, walaupun ketika rating Pak Lah zzz... itu mencapai sehingga 71% rakyat yang masih suka dengan dia, 5 negeri sudah hilang. Macam mana lah pula nasib Pak Haji Najib kita yang rating nya telah turun sampai 64% rakyat yang suka dekat dia hari ini?


Jadi bila gurkah-gurkah politik di'port' lihat pada senario ini, mereka kata Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat akan dapat duduk di Putrajaya, sebabnya dalam kepala otak rakyat Malaysia pada hari ini ialah "Malaysia ini akan hancur kalau bagi lagi 5 tahun sama BN/umno untuk perintah" dan ada juga yang sampai hati kata "pergi mamposs lah sama dia punya rancangan-rancangan tranformasi", rakyat Malaysia ini juga berkata "kami tidak mahu tranformasi,kami mahukan reformasi!"'


"Give me your nambikei", Najib kata dekat pengundi-pengundi india. India-india ini pula balas dengan kata "Ngua ma laa wo khek, panddykutty". 
"You help me, i help you", dia kata pula kat cina-cina, dan cina-cina ini pula balas balik kata "lancau laa..",   manakala kat orang melayu pula dia sanggup kata "Haram Jadah!". Haramjadah kerana orang-orang melayu sudah buat keputusan yang undi mereka akan dibagi pada Anwar dan PR.


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. Najib oh Najib... siapa yang sedang demam sekarang ini ??!

Tiada ulasan: