Rabu, 1 Ogos 2012

Addin

Addin


Polis Jerit Hendak Pecah Pintu Rumah Rafizi Ramli?

Posted: 01 Aug 2012 08:19 AM PDT


Kenapa sampai terdesak sangat sampai nak pecah pintu rumah, semata-mata hendak tahan Rafizi. Modus operandi ini juga sama seperti yang pernah dibuat ketika penahanan DS Anwar Ibrahim pada tahun 1998.


(Gambar) Rafizi bersama isteri di kamar 6, mahkamah Sesyen Shah Alam menunggu kes dibacakan.

Tidak dengar pula polis layan suami Shahrizat sebegitu rupa untuk kes NFC ini. Semoga Rafizi dan keluarga tabah menghadapinya.





Abby Abadi Bakal Nikah Dis Ni?

Posted: 31 Jul 2012 09:35 PM PDT

Jika benarlah seperti apa yang dituliskan oleh Abby Abadi di twitter miliknya pada sekitar jam 12:21 AM (1 Ogos) adalah satu kenyataan yang bukan berbentuk gurauan ataupun sebagainya. Maka kami ingin mengucapkan tahniah terlebih dahulu kerana bakal menjadi Hak milik sah kepada seorang lelaki yang digelar Suami. Tapi jika ianya satu bentuk gurauan maka Abby berjaya menjadi seorang pengemas kini status Twitter yang paling pandai bergurau.




~bm



(Gambar) Subhanallah!! Bayi Dalam Kandungan Memegang Tangan Doktor

Posted: 31 Jul 2012 07:38 PM PDT


Gambar menakjubkan ini dirakamkan oleh jurugambar akhbar USA Today ketika proses kelahiran seorang bayi yang baru mencecah usia kandungan 21 minggu. Bayi lelaki itu yang diberi nama Samuel mengeluarkan tangan kecilnya dari lubang bedah rahim ibunya.



Ketika doktor mengangkat tangannya, Samuel memberi reaksi terhadap sentuhan dan meramas jari doktor. Seolah-olah memohon kekuatan untuk dikeluarkan dari rahim ibunya. ~info

Addin :

Subhanallah..

Bangkai Haiwan Ganjil Muncul Di Amerika Syarikat

Posted: 31 Jul 2012 06:00 PM PDT

NEW YORK – Bangkai dari binatang aneh di pantai New York, Amerika Serikat (AS) menimbulkan tanda tanya besar. Binatang ini pantas disebut monster, karena jenisnya tidak diketahui.

Pihak Dinas Pertamanan New York bersikeras bahwa binatang itu adalah babi yang hanyut terbawa air sungai. Tetapi saat diteliti, binatang itu sama sekali tidak mirip dengan babi, anjing ataupun tikus.

Meski pihak pertamanan menilai binatang itu sebagai babi, tetapi dari kakinya tidak memperlihatkan seperti halnya seekor babi. Bahkan binatang itu memiliki lima jari pada kakinya, yang berbeda dari babi.

"Kami terkejut dengan penemuan itu, dan mengambil kamera serta mengambil foto binatang aneh ini. Saya yakin ini bukanlah seekor babi. Kakinya sama sekali tidak mirip dengan babi dan memiliki lima jari dari keempat kakinya," ujar Denise Ginley yang menemukan binatang aneh tersebut, seperti dikutip Orange,Senin (30/7/2012).

"Saya kira (binatang) itu sebagai tikus raksasa, tetapi bisa jadi juga monster," imbuhnya.

Banyak spekulasi menyertai penemuan monster ini. Warga yang melihat foto binatang itu mengatakan, binatang ini adalah hasil eksperimen yang gagal dari pemerintah.

Tetapi pihak dinas pertamanan kembali membantah binatang itu adalah hasil eksperimen. Mereka bersikeras binatang itu adalah seekor babi yang hanyut. ~info



Tiada ulasan: