Selasa, 24 Julai 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Kantoi - Percubaan Untuk Memalukan Ust Azhar Idrus

Posted: 24 Jul 2012 02:11 PM PDT

Blogger pencacai Umno/BN cuba nak memalukan Ust Azhar Idrus. Kononnya Ust Azhar sudah kantoi bab soalan ibadat puasa :


Sebagai memberi penjelasan terhadap perkara ini adalah perbahasan seperti berikut;
Kail hanya sejengkal, mahu menduga lautan yang dalam. Kepada blogger pencacai Umno/BN , kita nasihatkan supaya pergilah main kat longkang belakang rumah sendiri dahulu....Bab ugama ni sebenarnya korang tak layak untuk dibawa berbincang...Maaf cakaplah - Siapa sebenarnya yang kantoi?

MB Kedah Sudah Bangun Dari Tidurnya ...

Posted: 24 Jul 2012 04:12 AM PDT

Kalau Menteri Besar Kedah selama ini tidak tidur, tentu PKNK tidak terjebak dalam kontraversi pembelian saham FGVH. Hari ini beliau berkata :


Kita gembira kalau beliau mampu 'berjaga' untuk melaksanakan amanah memberi kesejahteraan kepada rakyat Kedah.

Peliklah, kalau seorang MB dan sebagai Pengerusi PKNK, tidak ada yang membantu dan menasihatnya. Atau mungkinkah Azizan ni jenis tak makan nasihat orang lain?

Letak Jawatanlah Hoi Beruk!

Posted: 23 Jul 2012 11:27 PM PDT

Dua ekor beruk ni eloklah letak jawatan serta merta kalau rasa mereka ni masih ada marwah dan harga diri.
Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membatalkan pengisytiharan Menteri Dalam Negeri pada 1 Julai tahun lepas bahawa Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) adalah sebuah pertubuhan 'haram'.
Hishammuddin Hussein dan Pendaftar Pertubuhan (ROS) Abdul Rahman Bin Othman, selaku Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia ,telah mengisytiharkan gabungan itu sebagai haram, sejurus sebelum perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai.

Nak tunggu apa lagi? Lainlah kalau muka korang tu jenis tidak tahu malu. Orang jenis tidak tahu malu ni biasanya orang kata 'Muka Kulit Tebal'. Korang tahu tak haiwan yang kulit tebal?

Tiada ulasan: