Rabu, 13 Jun 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Blogger Penjilat Hamidah Kantoi Lagi ...

Posted: 12 Jun 2012 08:07 PM PDT

Blogger penjilat Hamidah BP cuba membersihkan tuannya yang kononnya tidak terlibat dengan majlis maksiat karaoke yang diadakan pada malam jumaat 7 Jun lalu. Aku pernah cerita mengenainya di sini

Kenduri Babi Panggang dan minuman arak di Desa Pakatan hari itu pun penjilat ini cuba nak membersihkan nama Hamidah BP dari isu tersebut.Korang percayakah ?

Nanti aku akan dedahkan setiap salah laku Hamidah BP ini bila menjelanag PRU nanti. Biarkan dia terjun kedalam Sungai Rapat untuk selamatkan kemaluannya!

Bukti penglibatan Hamidah BP dengan majlis maksiat Karaoke pada malam Jumaat itu adalah jelas.Tidak perlu berselindung disebalik lalang sehelai, bau 'Babi Panggang' tetap dapat dihidu. Berselindung disebalik Rela Taman Maju Rapat sebagai mana dakwaan blog penjliat Hamidah BP sudah kantoi. Korang tengok sendiri.

Sila klik untuk besarkan

Penjilat Hamidah BP ini ingat boleh tipu setiap orang disetiap masa? Apakah kita orang tidak faham baca banner yang terpampang...anjuran Rela....Jam bermula 2.30 Petang. Itulah pembohongan Umno/BN. Sudah terkentut dan terberak masih tidak mahu mengakuinya. Korang tengoklah gambar berikut. Ha! ha! bikin malu diri sendiri!


Mej Jen. Kehormat (RELA)YB Dato Hamidah Osman Adun
Sungai Rapat juga Exco Kanan Kerajaan Negeri Perak.

Betullah anjuran Rela.Blogger penjilat Hamidah BP jangan cabar lebai tua Sungai Rokam ini, dia tahu sedikit sebanyak latar belakang Ketua Rela Tmn Maju Rapat itu kenapa dia kena singkir dari jadi jaga di Kilang Carsem. Ha! ha! ha! Jailani hoi Jailani...aku tahu ko buat apa dalam bilik itu ....ha! ha! ha!

Tiada ulasan: