Rabu, 13 Jun 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Alangkah bersyukurnya gua jadi lelaki.

Posted: 13 Jun 2012 05:03 AM PDT

Oleh : AdukaTaruna

Tadi meeting acara hasutan (R) di TDC. Sebab gua Russian, meeting jam 5.30 petang, jam 5.15 gua dah sampai. Sebab Russian meeting dengan Melayu, jam 6.00 petang pun korum tak cukup lagi.

Ayie Prop maybe rasa bosan, dia rembat sepiring Tembikai Susu. Settle sepiring, ambil lagi sepiring. Gua tukang makan jer. Pendek cerita, meeting berlangsung dan selesai. Pengerusi menjemput makan. Yang wanita kalut nak guna garfu. Gua dengan Ayie tadi sebat guna tangan jer.

Bestnye jadi lelaki. Syukur sangat2. Apa pun yang dilakukan, tak nampak tak manisnya. Mandi, lap badan, colek ketiak, pakai apa yang patut, terus keluar. Pakai singlet pun takpe, beb. Ngaaaa....

Tiada ulasan: