Khamis, 10 Mei 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Penasihat agama Obama 'kecewa' dengan pengesahan perkahwinan gay

Posted: 10 May 2012 10:34 AM PDT

Diterbitkan Mei 10, 2012
FoxNews.com

Seorang paderi Florida yang dianggap sebagai penasihat agama Presiden Obama berkata beliau kecewa dengan keputusan presiden mengumumkan sokongan beliau terhadap perkahwinan sama jantina.

Rev Joel Hunter memberitau bahawa presiden memanggilnya sebelum pengumuman itu disiarkan. Hunter, paderi evangelis dengan 15,000 ahli Northland gereja di Longwood, berkata keputusan itu membuatnya lebih sukar untuk menyokong presiden walaupun dia akan terus berbuat demikian.

"Saya kecewa, tidak sepenuhnya terkejut, kerana dia berfikir dengan hatinya," kata Hunter. (Ha! ha! ha!mujur tak kata berfikir dengan kepala lutut! – Alhusseyn)

"Dia tahu pendirian saya, kerana saya evangelis dan saya percaya apa yang kitab (bibble - Alhusseyn) mengatakan. Salah satu sebab beliau menemui saya adalah untuk menjaga hubungan kami dan untuk tidak memalukan saya pada satu temu bual beliau yang baru sahaja dilakukan, " Kata Hunter .

"Ia sesuatu yang kami tidak mampu untuk bercakap mengenainya, atau saya mampu menasihatinya."

Hunter berkata beliau memberitahu Presiden bahawa beliau tidak bersetuju dengannya.

Korang Akan Jatuh Bedebuk Macam Nangka Busuk

Posted: 09 May 2012 06:00 PM PDT

Itulah, kata tak cerdik marah! Bangang betul puak-puak ni buat kerja!! Bukankah ini hanya menyusahkan tok wakil PR sahaja ; mesyuarat sampai 3.00 pagi nak meluluskannya!

Pakatan Rakyat dah jenuh berbuih dan berjela-jela terjelir lidah membantah, tapi puak-puak ni beriya-iya benar mahu juga meluluskan 9 undang-undang itu.

Alih-alih tarik balik! Ha! ha! ha! Lepas tu keluarlah suara dari bontot –bontot lembu memuji langkah kerajaan ini! Podah!

Selagi cadangan BERSIH korang tidak pedulikan, selagi itulah rakyat akan pastikan korang tersungkur dalam PRU-13 nanti.Korang pasti akan jatuh macam nangka busuk bedebuk ke tanah , insya'Allah!

Tiada ulasan: