Isnin, 2 April 2012

dollah yankee

dollah yankee


LANGAU umno

Posted: 02 Apr 2012 07:14 AM PDT

Semua orang tahu bahawa benda yang akan mencepatkan ikan-ikan menjadi busuk ada lah LANGAU.


Di-Pulau Pinang, akibat 'gila talak' dan mabuk kuasa, umno telah melatih ahli-ahlinya yang ada supaya belajar agar boleh menjadi seekor LANGAU.


Boleh dikatakan yang tiap-tiap lepas sembahyang jumaat, orang-orang melayu di-sini begitu ghairah menunggu dan mahu menyaksikan apa pula drama-drama LANGAU terbaharu dari mereka (umno) yang mahu mereka persembahkan, dan mereka benar-benar berharap agar lakunan dan drama mereka menjadi LANGAU pada setiap hari jumaat akan dianggap sebagai 'hero' mahu menyelamatkan orang-orang melayu di-Pulau Pinang. Kah..Kah..Kah..Poodahhh..!! Khiakkk.. Tuuiii..!!!


Apa ? Ingat orang-orang rakyat pulau pinang buta kaa?! ingat melayu pulau pinang pekak kaa?! Walaupun semua melayu pulau pinang dah tak baca 'paper' utusan meloya, berita hairan, dah tak tengok tv3suku, agenda pakatan rakyat tetap sampai ke telinga dan mata mereka.

Gurkah-gurkah politik di'port' cukup kesian dengan LANGAU-LANGAU belaan umno ini sebab niat mereka untuk menawan kembali penang, hanya akan jadi mimpi dan cakap-cakap di-kedai kopi saja sebab najib penat-penat berjalan, suap sana suap sini, ini LANGAU belaan sendiri sudah bikin busuk.

dollah yankee -
Semangat untuk bangkit dan ubah semakin hari, semakin berkobar-kobar.

Tiada ulasan: