Ahad, 11 Mac 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


"Bukan kita orang yang cover Papa Gomo."

Posted: 11 Mar 2012 03:41 AM PDT

Semasa di mahkamah, ketika sidang take 5, gua lepak di luar. Gua pun sound JSJK Bukit Aman dengan nada gurau2.

"Lu memang tak adil la. Bila nak tangkap Papa Gomo nyer, bro?"

Dengan nada setengah sedih dan setengah marah dia bagi tau gua masyarakat hanya tahu marah polis. Tapi sebenarnya berapa banyak kertas siasatan yang dihantar polis ditolak Peguam Negara?

"Lu tanya Peguam Negara la Aduka.. diorang ni yang cover Papa Gomo. Bukan kitaorang."

Sup gear box terakhir sebelum Kak Jat letak jawatan.

Posted: 11 Mar 2012 03:29 AM PDT

Kak Jat letak jawatan? Atau tak sambung senator? Apa kaitan Kak Jat dengan dosa si suami curi duwet ratus juta? Tak perlu mahkamah? Hanya perlu tidak sambung jawatan senator untuk dosa curi duwet rakyat? Teknik umrah tidak jadi? Ini adalah sup gear box yang gua makan sebelum berita Kak Jat tidak sambung jadi senator. Tq kepada yang menjemput dan membelanja gua. Ngeee..

Tiada ulasan: