Sabtu, 4 Februari 2012

Kopitiam Bang Nan

Kopitiam Bang Nan


Jom Maulidur Rasul Masjid Bukit Indah, Ampang esok (Ahad)...

Posted: 04 Feb 2012 02:18 AM PST

Masjid Bukit Indah, Ampang akan mengadakan Sambutan Maulidur Rasul 1433H pada hari Ahad @ 5hb. Februari, 2012 bersamaan 12 Rabi'ul Awwal, 1433H.Program akan bermula jam 8.00 pagi dan dijangka berakhir jam 2.30 petang.

Banyak program telah diatur yang melibatkan penyertaan anak-anak, remaja dan muslimat. Sekolah-sekolah di sekitar Masjid Bukit Indah telah dijemput untuk mengambil bahagian.



Pertandingan melukis dan mewarna yang popular itu akan dikekalkan. Kali ini kita menjemput juri professional yang merupakan pelukis-pelukis Komik-M yang diketuai oleh Saudara Wanzu Alwan.



Sebuah kumpulan nasyid terkenal, DEVOTEES yang popular dengan lagu Alpha Bersama,Harapan, Hijrah Menuju Allah, Kekasih, Lament, Luahan Rindu, Mahar Cinta, Mencari Cinta, Sahabatku, Setiap Kali, Tika Dinihari dan Tragedi Diana akan mempersembahkan lagu-lagu mereka.Devotees adalah Finalis Anugerah Industri Muzik ke 18 Kategori Lagu Nasyid Terbaik.

 

Pertandingan azan yang melibatkan semua sekolah-sekolah juga akan diadakan.


Krew Komik-M dan PTS akan mengadakan pameran dan jualan buku. Jangan lepaskan peluang. Semua dijemput hadir.Jamuan briani Faris Katering juga akan dihidangkan.

Tiada ulasan: