Sabtu, 21 Januari 2012

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Dituduh sokong homoseksual, apa kata Anwar?

Posted: 20 Jan 2012 05:00 PM PST

BERITA ini tentu sekali tidak akan disiarkan di media-media propaganda seperti Utusan Malaysia, Berita Harian dan TV3 Al-Musyrikin. Baru-baru ini media arus perdana memutar belitkan wawancara Anwar bersama BBC.

Media arus perdana memutar belitkan cerita kononnya dalam wawancara itu Anwar menyokong homoseksual. Mufti Perak dan Ulama muda Umno, Fathul Bari dibawa khas ke TV3 untuk membantai Anwar dalam rancangan Soal Jawab, terbitan TV3.

Lihat sendiri kenyataan Anwar seperti yang dilaporkan dalam Keadilandaily. Anwar dengan tegas menolak sebarang undang-undang yang menyokong seks bebas termasuk homoseksual. Berikut printscreen yang dipetik daripada portal berita berkenaan.




Kalau nak buat propaganda pun, janganlah terdesak sangat sampai nak tuduh orang sokong homoseksual bagai. Tak masuk akal beb, kambeng pun geleng kepalalah tengok media gila terdesak nak aibkan Anwar sampai macam ni sekali.

Akhbar dan media di Malaysia sudah sampai tahap terdesak yang paling teruk untuk memburukkan Anwar. Jahat nak mampos mengalahkan syaitan! Kamu ingat rakyat Malaysia ni bodoh sampai macam tu sekali ke nak percaya?

ReJaM© " Sanggup jadi akhbar paling bodoh untuk aibkan Anwar... "

Utusan dah kena saman RM150 juta pun masih nak membelit!

Posted: 20 Jan 2012 02:00 PM PST

SELAGI tak muflis, barangkali akhbar propaganda Utusan Malaysia tidak akan berhenti memutar belit dan mereka-reka cerita menurut selera editor pengampu gerombolan songkok tinggi.

Dalam isu saman fitnah Anwar Ibrahim terhadap akhbar itu, Utusan melaporkan, ketua pembangkang parlimen Malaysia menyaman Utusan Melayu (M) Berhad sebanyak RM50 Juta.




Namun portal bebas Malaysiakini pula melaporkan bahawa Syarikat Utusan Melayu (M) disaman sebanyak RM150 Juta oleh Anwar Ibrahim. Berikut laporan yang disiarkan oleh Malaysiakini.




Bila ada dua kenyataan bercanggah, ini bermakna sekurang-kurangnya salah satu laporan ini adalah merupakan pembohongan. Laporan Malaysiakini atau Utusan yang berbohong?

Bezanya Malaysiakini menyertakan video bagi membuktikan ketelusan laporannya. Lihat sendiri video di bawah.





ReJaM© "Kalau dah namanya ular sawa, dah nak mati pun tetap nak membelit... "

Tiada ulasan: