Selasa, 10 Januari 2012

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Fakulti Siyasah Syar'iyah


Bakal MB Selangor ...?

Posted: 10 Jan 2012 04:50 AM PST

"Marilah kita akui akan kehebatan dan keilmuan Hasan Akidah dalam segala macam aspek itu. Justeru elok rasanya kalau Umno memanggil Hassan Akidah menyertai parti itu. Mudahan dengan kemasukan Hasan beliau boleh perbetulkan akidah Umno ke atas landasan sebenarnya. Seorang pakar motivasi yang bijak membangun dan mempengaruhi jiwa orang tentu Hasan Akidah akan berjaya. Hasan Akidah mampu memperbetulkan akidah Umno.

Bukan itu saja kalau Hasan Akidah menyertai Umno harapannya untuk menjadi Menteri Besar Selangor juga masih terbuka. Umno boleh letak Hasan Akidah atas belakang gajah dan keliling ke seluruh daerah di Selangor. Dari atas belakang gajah Hasan Akidah boleh membuka syarah. Selama ini Hasan Akidah dan penasihatnya mendakwa Hasan Akidah mempunyai ramai penyokong, nah buktikan.

Untuk menguatkan sokongan Hasan Akidah boleh diregukan dengan Senator Boy Ezam Mohamad Noor, tokoh memperjuangkan keadilan, membenteras kepalsuan Anwar Ibrahim dan anti korupsi itu. Senator Boy itu juga menjadikan Anwar sebagai halangannya dalam perjuangan. Kalau Hasan Akidah jadi MB, Ezam boleh jadi timbalannya."

Sepenuhnya di sini ....

Panas! Perak tergugat. 135 YB-BN ...?

Posted: 10 Jan 2012 02:11 AM PST

"Difahamkan seramai 135 wakil rakyat BN akan mengikuti program pemukiman itu di beberapa kawasan di Perak.

Sebelum ini Pengerusi Kelab Adun BN (BNBBC), Datuk Nadzri Ismail berkata, setiap wakil rakyat akan menetap bersama keluarga angkat masing-masing di 135 kampung terpilih melibatkan lapan bahagian utama iaitu Larut, Parit Buntar, Bagan Serai, Bukit Gantang, Taiping, Padang Rengas, Beruas dan Lumut.

Pemukiman sama sebelum ini telah dibuat di Selangor.

"Kawasan-kawasan ini adalah kawasan yang gelap pada perkiraan BN, maka tumpuan khas harus diberikan untuk menarik sokongan.

"Sekarang pemimpin Umno BN terpaksa melutut kepada rakyat unuk mengemis undi daripada rakyat," katanya."

Sepenuhnya di sini ....

Liwat 3 pulak ...? Cis, binawey punya fitnah ...?

Posted: 09 Jan 2012 11:46 PM PST

Liwat 3 pulak ...? Cis, binawey punya fitnah ...?
Binawey punya Fitnah ...?

Hmm, berbau orang tua nih ...?

Posted: 09 Jan 2012 08:18 PM PST

Hmm, berbau orang tua nih ...?

Bau ketiak Amerika ...?

Tiada ulasan: