Nuffnang

Pengikut

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM

sumber :-

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM


UMNO P.PINANG JANGAN MAIN TAHI - PESANAN BLOG PRO UMNO

Posted: 08 Dec 2011 07:00 PM PST

Sumber Dari Blog Pro Umno

 
Tindakan UMNO P Pinang menghadiah kan 'tahi' adalah satu perbuatan yang kurang bijak. Jika juak2 UMNO ini berasa tidak puas hati tentang pemerintahan DAP P Pinang, ada banyak lagi perkara lain yang boleh di lakukan.

Sepatutnya juak2 UMNO ini berkerja keras memajukan dan mengukuh kan perjuangan UMNO di P Pinang - bukan nya bermain dengan 'tahi'. Perbuatan ini sangat memalukan UMNO. Bayangkan pula bagaimana perasaan pekerja2 melayu/islam yang terpaksa menyambut hadiah 'tahi' itu.

Manusia jijik sahaja yang berfikiran jijik dan membuat kerja2 jijik. Dari kaca mata kaum bukan melayu/islam perbuatan ini sangat jijik - jijik kepada yang melakukan nya. Dengan secara langsung image UMNO jadi jijik. Harapan UMNO untuk menawan kembali P Pinang tinggal angan2 kosong sahaja.

Tok sangat sayang UMNO - jangan kotorkan UMNO dengan perbuatan yang nampak kotor ini. Sebab setitik nila rosak susu sebelanga./Tok Gajah46

KISAH BENAR !! MEREKA USUNG TAIK KEMUDIAN MEREKA JUGA YANG MEMAKANNYA.....

Posted: 08 Dec 2011 10:57 AM PST

Oleh:  WFAUZDIN NS

AGAK suspen juga aku bila menonton Buletin Utama TV 3 malam tadi bila melihat sekumpulan `mamak' mengusung kek dan `taik' memasuki perkarangan Pejabat KM P.Pinang. Tidak pernah tersangka oleh fikiran aku sampai tahap ini rendahnya darjat sekutu Umno P.Pinang itu untuk menunjukkan kehebatan mereka yang kononnya membela Melayu P.Pinang.


Bayangkan jika sudah sampai `geng mamak' Penang (tidak semua, yang bodoh je) sudah `bermain dengan taik' maka ertinya mereka sudah sampai ke peringkat `nyanyuk' kerana kebiasaannya orang tua yang sudah terlalu tua dan nyanyuk akan bermain dengan taik.  Adakah ini sebagai tanda parti mereka sudah sampai tahap `nyanyuk' kalau pun tidak sudah hilang akal?

Jom...kita sendirilah makan taik ni.....

Paling aku geli hati, mereka yang usung taik, mereka juga akhirnya terpaksa makan taik tersebut.  Syabas kepada Lim Guan Eng kerana tidak melayan golongan yang suka bermain taik itu.  Biarkan mereka makan sendiri taik yang mereka usung sambil diperhati dan diteretawakan oleh kakitangan di Pejabat KM P.Pinang itu. 

Kesihan juga melihat betapa Umno sudah sampai ke tahap `zero' modal untuk mencari kesalahan atau rasuah Kerajaan PR P.Pinang.  Maka, TV 3 pula sampai hati menyiarkan aksi geng mamak tersebut mengusung taik dan memakannya beramai-ramai selepas itu.  Bayangkan jika ada media dari luar negara yang hadir, tentu kecoh merata dunia akan berita masih ada lagi manusia di Malaysia yang suka makan taik.  Patutlah bodoh dan bengap dulu, kini dan selamanya.........../wfauzdin.blogspot.com

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT