Rabu, 14 Disember 2011

PENOREH GETAH

PENOREH GETAH


UMMI HAFIDA DAN PRU 13

Posted: 14 Dec 2011 02:47 AM PST

"Jika ada yang mencalunkan.. ummi hafida tidak menolak..."
Aku setuju sangat umni hafida bertanding dalam PRU 13 nanti
Sunguh aku sangat-sangat setuju..
Kalau boleh bertanding di DUN Chini...
Berlawan dengan PR yang diwakili oleh Keadilan.
Kalau ummi bertanding Dun Chini saya akan beri suntikan semangat
Saya akan sambut dengan perdaini biru..
Mungkin saya antara orang yang pertama sokong ummi..

Kalau ummi tak mahu DUN ....
Ummi ambil Perlimen gantikan najib..
Suruh najib bertanding di lembah pantai...
Biar dia berlawan dengan Izzah....
Najib mesti setuju ...
ummi kan ada jasa pada najib....dalam kes anwar...
ummi cubalah buat rayuan pada najib...
beritahu dia lembah pantai pengundi berbilang kaum sesuai dengan slogan 1Malaysia.

Ok... ummi ...bye...

Tiada ulasan: