Ahad, 16 Oktober 2011

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Kenapa warga asing diberi kursus keusahawanan?

Posted: 15 Oct 2011 06:53 PM PDT

APA dah jadi dengan negara ini? Bagaimana warga asing seramai 240 orang boleh diberikan kursus keusahawanan?

Apa tujuan warga asing ini diberi kursus keusahawanan dalam keadaan rakyat sendiri masih ramai yang menganggur masih ramai siswazah yang belum mendapat pekerjaan.

Apa tujuan kursus keusahawanan ini diberikan kepada warga asing? Adakah kerajaan mahu warga asing menjadi usahawan di negara ini? Kenapa tak utamakan rakyat sendiri?

Jawapan Ketua Polis Daerah Sepang seperti yang dilaporkan oleh Sinar Harian ini membuktikan wujudnya kursus keusahawanan untuk warga asing.


Tak hairanlah begitu banyak warga asing boleh dilihat berniaga di negara ini dan mengaut kekayaan negara. Bukan niat ReJaM© menghalang mereka mencari rezeki yang halal, persoalannya mengapa tidak diutamakan rakyat sendiri?

ReJaM© "Kera di hutan disusukan, anak sendiri mampos tak makan..."

Risalah cincin dan pemborosan Rosmah diedar hari ini!

Posted: 15 Oct 2011 02:48 PM PDT




Program : Hi Tea 'memperkenalkan risalah terang isu cincin dan pemborosan rosmah'

Tarikh : 16 Oktober 2011
Masa : 5 petang
Tempat : Pekan Rantau (Parlimen Rembau)

Risalah ini memiliki 16 muka surat fullcolour lengkap dengan dokumen rasmi mengenai cincin yang terkait dengan nama Rosmah Mansor.

Cetakan 25K naskah (kos penerbitan-RM0.75/naskah) rayu sumbangan semua dgn beli/taja untuk edaran sendiri/kami edar di tempat anda.

Sumbangan/tempahan risalah boleh dibuat dengan bank in ke akaun solidariti anak muda 05012010074930 (Bank Islam M'sia Berhad) dan sms detail untuk penghantaran, atau hubungi che'GuBard 0176688404.



ReJaM© "Sebarkan kepada orang kampung, ayam itik, lembu dan kambeng..."

Tiada ulasan: