Selasa, 11 Oktober 2011

ANAK SENGAT

ANAK SENGAT


NASIB PENCACAI...

Posted: 10 Oct 2011 11:23 PM PDT

Jelas Profesor negara terkial kial menjilat kembali ludah berkahak yang dah bercampur najis di tanah apabila TPM Muhyidin asin terpaksa menegaskan bahawa negara Malysia memang pernah dijajah. Bermula dengan kenyataan kontroversi, Zainal Kling menyatakan bahawa Tanah Melayu tidak pernah di jajah sebelum ini, jelas bertujuan mengesahkan bahawa Mat Indera adalah komunis kerana menyerang Bukit Kepong yang disifatkan polis Tanah Melayu.... membuka ruang membelaasah Mat Sabu..

Namun serangan itu rupanya tidak menjadi sebaliknya menjadi paku keras yang dipulangkan apabila rakyat mempersoalkan sambutan merdeka yang sudahmencecah lebih setengah dekad sebagai kerja gila dan merugikan. Talian hayat yang dihulur Tun Mahathir tidak membantu sebaliknya Zainal terpaksa sedikit berundur.

Nampaknya kenyataan itu tetap tidak membantu dan dimatikan dengan kenyataan tegas Muhyidin Yasin bahawa negara ini memang pernah dijajah.... Hari ini Profesor negara dengan persatuan mee segeranya ( majlis Profesor negara) sekali lagi berundur malah berpusing 360 darjah apabila terpaksa mengakui kita perna dijajah.

Walaupun cuba menjilat kahah bernajis itu secara berdiri agar tidak diketahui orang namun lidah panjang yang terjelir dari mulut busuk pengampu itu dilihat melalui kenyataan terkini. itulah nasib pengampu dan pencacai.... benarlah sebagaimana kiasan TGNA... golongan ilmua ini seperti terompah tandas..... setelah tak diperlukan ..mereka terbuang...

Tiada ulasan: