Nuffnang

Pengikut

ALHUSSEYN

sumber :-

ALHUSSEYN


Zambry Mamak mesra dengan remaja dibawah umur - ada apa-apa ker?

Posted: 27 Oct 2011 06:37 AM PDT

Apakah rahsia disebalik kemesraan yang agak melampau ini? Zambry Mamak kebelakangan ini dilihat sangat mesra dengan beberapa anak remaja dibawah umur - sangat mesra yang boleh diistilahkan sebagai 'sangat keterlaluan'.

Harap korang janganlah pula bersangka buruk terhadapnya kerana Mamak ini memang dah buruk perangainya.Lihatlah gambar dibawah ini.

China Doll kepala hotak hampa!

Posted: 27 Oct 2011 04:03 AM PDT

Blog pencacai Umno menyiarkan berita kononnya Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam.

Antara dakwaan yang dipetik dari akhbar Harian Metro itu melaporkan wanita itu adalah berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.

"Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan," katanya.

Yang mana satu benar ? Mula-mula dulu dikatakan berlaku di sebuah kondomonium di pinggir kota. Kemudian pula, kononnya berlaku di Patpong Bangkok! Bukankah bangang orang yang mengada-ngadakan fitnah tersebut?

Berita dari Metro beberapa bulan lalu yang cuba diexploitasikan semula

Ha! ha! bila punya berita yang depa nak spin ni? Kalau surat Khabar lama - ia layak dibuat sebagai pengesat taik di bontot - lepas tu lumurkan ke muka blog pro-Umno seperti ini atau pun yang ini blogger banganga nak mampus!. Anda boleh layari pada arkib Metro seperti mana cara yang saya buat di bawah ini :

Klik untuk besar

Mereka semua ni sudah ketandusan idea dan modal untuk memburukan Anwar Ibrahim. Cerita basi diulang-ulang. Walaupun dalam laporan itu menyatakan pihak polis sudah mengenal pasti 'China doll' tersebut sejak disiasat lama dulu sekitar April lagi namun hingga kini PDRM gagal membawa dan mendedahkannya ke muka awam !

Hello brother Mat Sabu, Anwar Ibrahim ....

Posted: 26 Oct 2011 08:13 PM PDT

Ingat tak lagi, cerita Abu nawas ini? Dia cabar kau orang dengan katanya :

"Saya cadangkan selepas ini marilah Kit Siang, Anwar Ibrahim, Mat Sabu, Malaysiakini, Malaysia Insider mari ikut saya sekali, saya hendak bawa, bulan 10 ini saya hendak ke Somalia lagi, atas nama semangat Malaysia, bukan atas nama parti.

"Kalau berani, telefon pejabat saya, daftar nama, saya bawa, tengok kita pergi buat kerja atau cari publisiti murahan. Itu kalau beranilah," kata si Abu Nawaz itu.

Hello brother, Mat Sabu, Anwar and Kit Siang, Cepat telepon ya? Sekarang dah nak masuk bulan November pun ... Apa cerita? Jadi ke ikut berjihad ke Somalia? Abu Nawaz tu dah lama tunggu kau orang buat call sejak awal Oktober !

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT