Sabtu, 24 September 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


Orang Islam Tidak Bebas Mengamalkan Agama Mereka Di Malaysia

Posted: 23 Sep 2011 09:30 AM PDT

Orang Islam di nafi kan hak mereka tidak sebagaimana yang termaktub dalam perlembagaan, perlembagaan menetapkan bahawa setiap orang mempunyai hak untuk menyatakan dan menjalankan agama nya.

Kami orang Islam tidak pernah pertikai amalan2 penting agama lain, kenapa kami penganut Islam sering di pertikai kan  bukan saja dari penganut agama lain malah pemimpin tertinggi negara sendiri pernah mencemuh dan memperlekehkan tuntutan amalan agama kami.

Hudud adalah tuntutan agama kami, kami ingin laksanakan itu keatas golongan kami salah kah ?, kami ingin mengamalkan nya.

image

Tidak timbul masalah suasana kondusif atau tidak, soal nya orang Islam di Malaysia sudah turun temurun, setiap orang yang mengucap 2 kalimah syahadah mereka sudah terikat dengan perintah2 Allah temasuk Hudud, lagi pun sudah 54 tahun melayu menerajui pemerintahan negara di bawah nya pelbagai agensi agama, tapi…………,  hukum Islam tidak lah se ZALIM ISA.

UMNO paling kuat menghalang nya, di Kelantan majoriti berugama Islam, salah kah hudud di  benarkan kepada mereka, sepatut nya semua orang Islam tidak mengira apa pahaman politik menyokong dan membantu usaha Kerajaan Negeri Kelantan itu, supaya Kelantan mendahului negeri lain tempat uji kaji dan menjadi MODEL. surat perdana menteri malaysia bertarikh 15 Julai 1994 menghalang hudud di laksanakan kepada menteri besar kelantan adalah berkaitan.

Orang Melayu Mengaku Islam Kena Fikir Banyak Kali Untuk Undi BN PRU13 Nanti.

Posted: 23 Sep 2011 05:42 AM PDT

"Pendirian MCA sangat jelas. Kami akan menentang dengan keras hukum hudud. Jika Umno mahu melaksanakan hudud, kami akan menarik keluar dari Barisan Nasional... sangat mudah," kata Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek kepada pemberita hari ini.

Muhyiddin berkata hudud bukan satu isu dalam BN memandangkan Umno dan PAS masing-masing berbeza pegangan politik — seakan antara "langit dan bumi."

image

Semua nya sudah jelas, umno tidak bolih di harap lagi walau 1000 tahun lagi untuk laksanakan Hudud, malah sentiasa menekan Pas dengan pelbagai peraturan demi menggagalkan hasrat Pas untuk laksanakan hudud walau pun di negeri2 PR khusus nya Kelantan, suasana tidak kondusif ini akan berlarutan sampai bila2 selagi umno menguasai teraju pemerintahan negara, kerana umno tidak berusaha kearah itu malah lebih teruk lagi keadaan nya.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

[url=http://www.uggbootssalele.co.uk/]http://www.uggbootssalele.co.uk/[/url] wivsg [url=http://www.thomassabojewelleryy.co.uk/]thomas sabo uk[/url] bzinw [url=http://www.monclerukco.co.uk/]moncler uk[/url] zpduc [url=http://www.ppoloralphlaurenuk.co.uk/]ralph lauren uk[/url] sdakn

Tanpa Nama berkata...

[url=http://abercrombiex.co.uk/]abercrombie outlet[/url] cwsnq [url=http://thomassaboc.co.uk/]thomas sabo uk[/url] tpxyi [url=http://mmuggbootssale.co.uk/]cheap ugg boots[/url] vflfo [url=http://jkpoloralphlauren.co.uk/]ralph lauren uk[/url] juuvy

Tanpa Nama berkata...

[url=http://monclerfemmefr.org/]moncler homme[/url] mpyky [url=http://uggfrancebuy.com/]bottes ugg[/url] bqrnc [url=http://uggfrancebuy.com/]http://uggfrancebuy.com/[/url] tezxo [url=http://monclerfemmefr.org/]http://monclerfemmefr.org/[/url] lfxas